-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Tusze i tonery do urządzeń biurowych
Tusze i tonery są niezbędne do pracy większości urządzeń drukujących bądź kopiujących. Podczas ich kupowania warto zadbać, aby były wysokiej jakości oraz kompatybilne ze sprzętem, którego używamy w biurze. Ma to ogromne znaczenie w kontekście jakości wydruku oraz długowieczności urządzeń, z jakich korzystamy.
Tusze i tonery w biurach
Obowiązek zapewnienia odpowiednich tuszów i tonerów do drukarek oraz urządzeń kopiujących ma właściciel firmy bądź osoba wyznaczona przez niego. Przeważnie przedsiębiorstwa zaopatrują się w hurtowe ilości kartridżów. Chcą w ten sposób uniknąć stresujących i kłopotliwych sytuacji, w których nie można korzystać np. z drukarki. Najlepiej, gdy są to tusze lub tonery dopasowane bezpośrednio do sprzętu, na którym pracują zatrudnieni. Zdarza się, iż producent poszczególnych urządzeń wskazuje możliwe zamienniki, które można stosować. Niezależnie, czy pracujemy w biurze, czy zarządzamy nim, powinniśmy dbać o to, aby nasza praca była jak najbardziej efektywna oraz wydajna. Dobór odpowiedniego tonera jest kluczowy, gdyż od jego wysokich parametrów i zgodności ze sprzętem zależy jakość wydruku.
Gdzie kupować tusze i tonery do biur?
Tusze i tonery do urządzeń obsługiwanych w biurach można nabyć przede wszystkim w autoryzowanych sklepach firm, z których pochodzą drukarki, kserokopiarki oraz plotery. Sklepy te dają gwarancję na swoje produkty – są one w pełni kompatybilne ze wskazanymi urządzeniami. W wielu przypadkach to jedyna możliwość na zakup odpowiedniego tuszu bądź tonera. Obecnie wiele drukarek czy kserokopiarek nie działa w przypadku, gdy zastosujemy w nich produkty z innej firmy niż tej, z jakiej pochodzi nasz sprzęt. Niemniej, istnieją na rynku sklepy z zamiennikami, które są całkowicie legalne oraz sprawne. W przypadku zakupu produktów zamiennych warto jednak zwrócić uwagę na to, czy będziemy mogli rzeczywiście ich używać i jak bardzo różnią się jakościowo od dedykowanych tuszów oraz tonerów.
Jak dobrać odpowiedni tusz lub toner?
Dobór tuszów lub tonerów do firmy powinien opierać się przede wszystkim na tym, jakie dane przedsiębiorstwo świadczy usługi. Jeśli to zwyczajne biuro, gdzie większość dokumentów wymaga czarno-białego druku, kartridże powinny być przede wszystkim tanie, a ich wymiana nie może przysparzać większych problemów. Przeważnie do takich firm zakup tuszów odbywa się hurtowo i dotyczy jedynie koloru czarnego. W przypadku drukarni i punktów ksero muszą pojawić się również tonery kolorowe. Tutaj również ilość potrzebnego tuszu będzie znaczna, zwłaszcza w przypadku firm obsługujących dużą liczbę klientów bądź znajdujących się w sąsiedztwie placówek edukacyjnych. Największe zapotrzebowanie na tonery o wysokiej jakości wykazują jednak pracownie artystyczne, biura projektowe oraz agencje reklamowe. Wydruki w takich firmach muszą mieć odpowiednio wysoką jakość i nierzadko są one wielkoformatowe. Dobrze wówczas postawić na sprawdzone marki, np. Black Point S.A (Toner Black Point Color Plus).
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kalkulator - czy ktoś z tego jeszcze korzysta? wrz 12, 2022
- Jak zabezpieczyć dokumenty? Laminowanie dokumentów sie 29, 2022
- Tonery i tusze - czym kierować się przy ich wyborze? lut 22, 2022
- Planujesz swój magazyn? Oto kilka porad, jak zrobić to dobrze! lut 22, 2022
- Jak wyposażyć biuro? O tych rzeczach nie możesz zapomnieć! lut 22, 2022
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply