-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Jak wyposażyć biuro? O tych rzeczach nie możesz zapomnieć!
Dobrze wyposażone biuro to takie, w którym pracownicy nie tylko optymalnie wykonują swoje obowiązki, lecz również mogą czuć się swobodnie. Dlatego firmy istniejące na rynku przez jakiś już czas powinny zwracać szczególną uwagę na cykliczną wymianę sprzętu oraz mebli. Przedsiębiorcy, którzy zaś stawiają pierwsze kroki w biznesie nie mogą odkładać decyzji o wyposażeniu biura na później lub wybierać tańsze zamienniki. Dobrze urządzone biuro to takie, które nie tylko wygląda profesjonalnie, ale jest profesjonalne.
Ergonomiczne fotele i biurka
Zdecydowanie za mało uwagi właściciele firm poświęcają ergonomii pracy. Zapominają oni bowiem, że jakość pracy pracownika zależy w dużej mierze od tego, jak wygląda jego stanowisko pracy. Najlepszym rozwiązaniem jest zakupienie ergonomicznego biurka (np. Biurko Fellowes) oraz fotela z możliwością regulacji. Pracownik sam dopasuje wysokość i położenie poszczególnych elementów tak, aby przyjemnie się mu pracowało. W ten sposób wiele firm może uniknąć wypadków w pracy, wypalenia zawodowego oraz dolegliwości bólowych na skutek nieodpowiedniego siedzenia bądź stania przy pracy. Zestawy stanowiskowe można kupować w kompletach bądź sztukować z gotowych komponentów łącząc stelaże z siedziskami czy blatami.
Sprzęt i urządzenia biurowe
Dobrze wyposażone biuro powinno stawiać przede wszystkim na technologię, która ułatwia pracę. Nie ma powody, aby pracować ciężko, wystarczą mądre rozwiązania. Przykładowo: branży papierniczej i poligraficznej należą do nich m.in. drukarki, gilotyny, laminatory, nacinarki do kartonów oraz bindownice. Oprócz sprzętu, który ułatwia pracę warto również zadbać o urządzenia, które rozwiązują problemy z ochroną danych osobowych oraz przechowywaniem znacznej ilości akt (niszczarki dokumentów) bądź porządkują wykonywanie obowiązków (organizery kabli). Dobrze wyposażone biuro jest również przygotowane technologicznie na zmienne warunki pracy. Znajdzie się w nim m.in. wentylator (np. Wentylator Sencor) pomocny w czasie upałów czy nawilżacz powietrza – doskonały w sezonie grzewczym.
Wyposażenie strefy socjalnej
Tworząc od zera biuro bądź przekształcając je, warto pamiętać o strefie socjalnej tj. szatniach bądź kuchni pracowniczej. To ważne miejsca z punktu widzenia zatrudnionych, gdyż w nich również powinny znaleźć się odpowiednie sprzęty, które pomagają w przebraniu się bądź przygotowaniu posiłku w czasie przerwy. Jednym z najważniejszych urządzeń, bez których obecnie większość pracowników nie wyobraża sobie dobrze prosperującego biura jest ekspres do kawy. Mała czarna z rana stawia na nogi nie tylko szefa, ale i całą załogę. Dzięki temu sprzętowi praca będzie szła nie tylko szybciej, ale i przyjemniej. Wyposażając biuro w sprzęt tego typu warto zwrócić uwagę na jego jakość i wybierać najlepszych oraz renomowanych dostawców. Tylko w ten sposób będziemy mieć zagwarantowaną bezawaryjność, odporność na uszkodzenia, a także wielosezonową użyteczność potwierdzoną gwarancją.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak organizować przestrzeń biurową za pomocą odpowiednich mebli? kwi 20, 2024
- Jak wybrać najlepszą folię do laminowania A4: Praktyczny przewodnik mar 24, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
- Klękosiad zamiast klasycznego fotela biurowego lut 17, 2024
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply