W jaki sposób bezpiecznie odebrać przesyłkę

Przy dostawie kurierskiej:

Sprawdź stan opakowania. Upewnij się, że nie zostało wgniecione ani uszkodzone.

Zweryfikuj, czy taśma z naszym logo nie została naruszona.

• Jeśli opakowanie wydaje się być w porządku, podpisz list przewozowy.

• Jeśli opakowanie jest uszkodzone, zaznacz to na liście przewozowym.

• Otwórz paczkę i sprawdź jej zawartość. Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące stanu produktów lub ich zgodności z dokumentem sprzedaży, zażądaj sporządzenia protokołu szkody.

• Wypełnij wszystkie pola protokołu, dodając własne uwagi, jeśli to konieczne.

• Powiadom nas o zaistniałej sytuacji w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera 

telefon: 801 006 290, pn-pt: od 8:00 do 16:00

email: sklep@pasazbiurowy.pl

Po odjeździe kuriera:

Jeśli zauważysz problemy z przesyłką po jego odjeździe:

• Natychmiast skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej DPD, aby zgłosić interwencję.

• Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane, a zostaniesz umówiony na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.

• Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera

telefon: 801 006 290, pn-pt: od 8:00 do 16:00

email: sklep@pasazbiurowy.pl

Przy odbiorze w punkcie:

Sprawdź stan opakowania. Upewnij się, że nie ma uszkodzeń ani przebicia.

Każda paczka jest zabezpieczona taśmą z naszym logo – sprawdź, czy taśma jest nietknięta.

• Jeśli zauważysz uszkodzenia opakowania, poinformuj nas niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin od odbioru paczki.

telefon: 801 006 290, pn-pt: od 8:00 do 16:00

email: sklep@pasazbiurowy.pl

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.