-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Drukarka do biura – na co zwrócić uwagę przy wyborze?
Jednym z podstawowych urządzeń elektronicznych każdego biura jest drukarka. To niezbędny element, zważywszy na fakt, że niemalże każdy dokument elektroniczny musi zostać wydrukowany i odpowiednio zarchiwizowany. Jakie rodzaje drukarek dostępne są na rynku? Czym kierować się podczas wyboru tego sprzętu?
Jaka drukarka do biura – atramentowa czy laserowa?
Przed zakupem drukarki powinniśmy zastanowić się nad tym, jaką powinna posiadać technologię druku. Laserowa drukarka z pewnością sprawdzi się lepiej w biurze niż jakakolwiek wersja atramentowa. Ma to bezpośrednie uzasadnienie w przeznaczeniu drukarki. W każdym biurze, a w szczególności specjalizującym się w rozliczeniach i księgowości, ważny jest aspekt kosztów eksploatacji i wydajności drukarki. Większość dokumentów jest drukowana w kolorze czarnym, dlatego o wiele lepiej poradzi sobie w tym przypadku drukarka laserowa.
Jeśli zależy Ci na ekonomicznym rozwiązaniu, które poradzi sobie zarówno z drukiem kolorowym, jak i czarnym na potrzeby domowe, zdecyduj się na drukarkę atramentową. Mając w biurze sporo druku kolorowego warto zainwestować w kolorową drukarkę laserową, która jest po prostu wydajniejsza od atramentowej.
Drukarka wielofunkcyjna – co to oznacza?
Urządzenie wielofunkcyjne do biura może okazać się strzałem w dziesiątkę. W jednej obudowie skupia się skaner, drukarka i kopiarka – to tzw. urządzenie 3 w 1. Na rynku dostępne są również urządzenia 4 w 1, czyli takie, które dodatkowo wyposażone zostały w faks.
Na rynku dostępne są zarówno drukarki wielofunkcyjne atramentowe, drukarki wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne, jak i drukarki wielofunkcyjne laserowe kolorowe. Co za tym idzie – możesz w zależności od potrzeb biura dobrać urządzenie, które dokona druku w czerni i kolorze. Dzięki skanerowi przeniesiesz papierowe dokumenty do komputera lub prześlesz je do dedykowanej osoby w firmie. Kopiarka z kolei umożliwi powielenie dokumentów na potrzeby firmy. Dużą zaletą urządzeń wielofunkcyjnych jest również druk dwustronny.
Wartości dodane drukarek
Mówiąc „komórka” masz na myśli urządzenie służące do wysyłania SMS-ów i wykonywania telefonów. Niemniej jednak oczekujesz od tego urządzenia czegoś więcej niż to, do czego zostało stworzone. Podobnie jest z drukarkami. Choć ich głównym zadaniem jest wydruk dokumentów, oczekujesz od nich czegoś więcej. Ergonomii, która pozwoli wykonywać pracę w biurze szybciej i efektywniej.
Jednym z udogodnień, które może posiadać drukarka, jest czytnik kart pamięci. Jeśli drukarka posiada taki czytnik będzie możliwe drukowanie dokumentów bez konieczności kopiowania ich z karty do pamięci komputera. Zrobisz to bezpośrednio z drukarki. Warto również zwrócić uwagę na to, czy drukarka posiada port USB. Wówczas drukowanie dokumentów, ulotek czy zdjęć bezpośrednio z pendriva nie będzie kłopotliwe.
Pracę w każdym biurze ułatwi znacząco drukarka wyposażona w intuicyjny panel sterowania. Jego głównym zadaniem jest ułatwienie obsługi drukarki. Proste i przejrzyste menu pozwala pewniej i szybciej korzystać z komputera. Warto zakupić drukarkę opartą na ikonograficznym panelu sterowania. System obrazkowy ułatwi nawet najmniej technicznym osobom wygodnie korzystać z możliwości drukarki.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kalkulator - czy ktoś z tego jeszcze korzysta? wrz 12, 2022
- Jak zabezpieczyć dokumenty? Laminowanie dokumentów sie 29, 2022
- Tonery i tusze - czym kierować się przy ich wyborze? lut 22, 2022
- Planujesz swój magazyn? Oto kilka porad, jak zrobić to dobrze! lut 22, 2022
- Jak wyposażyć biuro? O tych rzeczach nie możesz zapomnieć! lut 22, 2022
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply