-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
5 urządzeń niezbędnych w firmie
Firma pracująca na swój sukces to przede wszystkim dobrze dobrany zespół. To również warunki, w jakich pracownicy mogą realizować przydzielone im zadania i zmierzać do osiągnięcia wyznaczonego celu. Przygotowaliśmy zestawienie 5 urządzeń niezbędnych w firmie dbającej nie tylko o efekty, ale też komfort pracy zatrudnianych pracowników.
1. Wygodna klawiatura komputerowa
Dzisiaj trudno wyobrazić sobie jakąkolwiek firmę bez komputera. W dobie cyfryzacji urządzenie ułatwia kontakt z urzędami i klientami. Wiele spraw można załatwić drogą elektroniczną – poczynając na korespondencji z kontrahentami, po składanie niezbędnych dokumentów.
Wygodna klawiatura to obowiązkowe urządzenie na biurku z komputerem. Zwłaszcza na stanowisku pracownika, którego obowiązki służbowe opierają się na pracy z komputerem. Szukając praktycznych rozwiązań, warto zapoznać się z ofertą przygotowaną przez sklep internetowy PasażBiurowy.pl. Ciekawą propozycją jest wygodna klawiatura bezprzewodowa Logitech Wireless K360. Jej kompaktowe rozmiary idealnie pasują do połączenia z laptopem, co znacznie podniesie komfort pracy w każdym miejscu, nie tylko przy biurku. Na uwagę zasługuje tu możliwość dopasowania klawiatury do indywidualnych potrzeb osoby z niej korzystającej.
2. Myszka komputerowa bezprzewodowa
Myszka komputerowa bezprzewodowa to kolejna pozycja na liście sprzętu, który warto mieć w firmie. Ze względu na to, że nie wymaga ona podłączenia za pomocą tradycyjnego kabla, polecamy ją szczególnie do miejsc z małym biurkiem lub reprezentacyjnych, gdzie liczy się ład i porządek na przestrzeni do pracy.
Dostępne na rynku urządzenia łączą w sobie estetykę, wpływającą na wizerunek firmy, wraz z funkcjonalnością. Na uwagę zasługuje tu myszka komputerowa bezprzewodowa trackball Orbit K72352EU marki Kensington. Jej nazwa wzięła się od charakterystycznego wyglądu, oprócz klawiszy znanych z tradycyjnej myszki, znajdziemy w niej wbudowaną kulkę. To za jej pomocą sterujemy kursorem na ekranie – specjalny sensor optyczny skanuje ruchy i odwzorowuje je. Daje to swobodę pracy z wysoką wydajnością, bez ograniczeń związanych z kablem. Bezprzewodowe połączenie zapewnia wszechstronność pracy również poza biurem.
3. Wskaźnik bezprzewodowy
W firmach, w których często wykorzystuje się narzędzie, jakim są prezentacje, przyda się wskaźnik bezprzewodowy. Niewielkie urządzenie pomoże zwrócić uwagę słuchaczy na istotne rzeczy i podkreślenie ich podczas omawiania danego zagadnienia. Wiele z nich łączy w sobie wiele funkcji. Przykładem jest tu bezprzewodowy wskaźnik laserowy Nobo P3 z oferty sklepu internetowego PasażBiurowy.pl. Umożliwia on przewijanie slajdów, sprawdzi się w roli myszki i można z jego pomocą skorzystać z wielu aplikacji.
4. Bindownica do firmy
W firmach, które dbają o swój wizerunek, przyda się bindownica. Urządzenie pomoże m.in. przygotować materiały promocyjne dla potencjalnego klienta czy broszury informacyjne. Estetycznie oprawione dokumenty przydadzą się na różnego rodzaju szkoleniach, konferencjach i naradach.
5. Niszczarka do biura
W każdej firmie znajdą się dokumenty z informacjami niejawnymi. To m.in. dane personalne pracowników czy klientów, które nie mogą dostać się w niepowołane ręce. W momencie, gdy przestają one być potrzebne, należy zadbać o ich zniszczenie. Przyda się do tego profesjonalna niszczarka Fellowes 99Ms.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kalkulator - czy ktoś z tego jeszcze korzysta? wrz 12, 2022
- Jak zabezpieczyć dokumenty? Laminowanie dokumentów sie 29, 2022
- Tonery i tusze - czym kierować się przy ich wyborze? lut 22, 2022
- Planujesz swój magazyn? Oto kilka porad, jak zrobić to dobrze! lut 22, 2022
- Jak wyposażyć biuro? O tych rzeczach nie możesz zapomnieć! lut 22, 2022
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply