-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Wybieramy ergonomiczne meble do biura
Dobra organizacja pracy to podstawa ergonomii biura. Dostosowanie miejsca odpowiednio do zadań wykonywanych każdego dnia przez pracowników wpływa na zaspokojenie ich potrzeb i efektywność. Podręczne szafki na dokumenty, biurka i fotele dopasowane do cech antropomorficznych człowieka oraz filtry na monitory, przy których można pracować komfortowo, przysłużą się też zdrowiu użytkowników i ich wyższą frekwencją w pracy.
Wygodny, ergonomiczny fotel i biurko – must have każdego biura
Ergonomiczna pozycja ciała odciąża kręgosłup i stawy pracującej osoby. Ogranicza to wystąpienie różnego rodzaju chorób układu kostno-stawowego. Z punktu widzenia pracodawcy inwestycja w ergonomiczny fotel i biurko zaowocuje pełną dyspozycyjnością pracownika i uniknięciem dodatkowych kosztów związanych z urlopem zdrowotnym.
Ergonomiczne biurko wymusza na siedzącej osobie prawidłową postawę, co pozwala na dłuższą pracę bez odczuwania zmęczenia. Zalecany jest wybór mebla z blatem o powierzchni na tyle dużej, by potrzebne do pracy materiały i przybory biurowe znajdowały się w zasięgu ręki i nie zajmowały powierzchni roboczej.
Nawet najlepsze biurko nie zda egzaminu, jeśli nie stanie przy nim ergonomiczne krzesło lub fotel biurowy. Zestaw powinien powinien zostać skomponowany w taki sposób, by pod biurkiem zachowana została przestrzeń na tyle duża, by zapewnić swobodę dla nóg i jednocześnie ułożenie kolan i łokci pod kątem 90 stopni.
Ergonomiczne dodatki ulepszą stanowisko pracy
Obranie kierunku na ergonomię stanowiska pracy nie musi oznaczać wymiany wyposażenia biura. Na rynku dostępne są akcesoria, które pomogą poprawić komfort i funkcjonalność już stojących w nim mebli. Świetnie nadają się do tego np. podnóżki ergonomiczne. Dyskretne urządzenie zmieści się pod każdym burkiem, a możliwość jego regulacji pozwoli dopasować pozycję siedzącej osoby do jej aktualnych potrzeb. W ofercie sklepu internetowego PasażBiurowy.pl można znaleźć ergonomiczny podnóżek chłodząco-grzewczy. Oprócz prawidłowego ułożenia ciała, zapewni on dodatkowo odpowiedni komfort cieplny dla stóp i w konsekwencji dla całego organizmu. Oprócz tego urządzenie można wykorzystać jako masażer, co pozwoli odprężyć się w trakcie męczącego dnia pracy.
Bezpieczne miejsce na ważne dokumenty
W biurach, w których przechowuje się dokumenty z danymi osobowymi lub ważnymi informacjami dostępnymi jedynie dla upoważnionych osób, niezbędne są miejsca na ich bezpieczne przechowywanie. Przydadzą się więc ergonomiczne szafki zamykane na klucz, z dostępem jedynie dla wybranych pracowników. Zmieszczą się w nich arkusze formatu A4, podział na szuflady pozwoli odpowiednio je posegregować, a możliwość opisania ich w poszczególnych okienkach znacznie usprawni poszukiwania druku potrzebnego w danym momencie.
Ciekawą propozycją do ergonomicznego biura są meble mobilne. Stoliki wielofunkcyjne łączą w sobie blat na sprzęt biurowy i półki na dokumenty oraz segregatory. Łatwo je przestawiać z jednego miejsca w drugie i tym samym zadbać o to, by zawsze znalazły się na wyciągnięcie ręki.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kluczowe akcesoria biurowe poprawiające produktywność i organizację maj 10, 2024
- Jak organizować przestrzeń biurową za pomocą odpowiednich mebli? kwi 20, 2024
- Klękosiad zamiast klasycznego fotela biurowego lut 17, 2024
- Zwiększ swój komfort pracy dzięki ergonomii z marką Kensington lip 19, 2023
- Pojemnik na kable - idealne rozwiązanie dla biura i miejsca pracy maj 10, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply