Wybieramy ergonomiczne meble do biura

Data: 2019-06-04 Kategoria: Ergonomia w biurze Komentarze: 0
Wybieramy ergonomiczne meble do biura

Dobra organizacja pracy to podstawa ergonomii biura. Dostosowanie miejsca odpowiednio do zadań wykonywanych każdego dnia przez pracowników wpływa na zaspokojenie ich potrzeb i efektywność. Podręczne szafki na dokumenty, biurka i fotele dopasowane do cech antropomorficznych człowieka oraz filtry na monitory, przy których można pracować komfortowo, przysłużą się też zdrowiu użytkowników i ich wyższą frekwencją w pracy.

Wygodny, ergonomiczny fotel i biurko – must have każdego biura

Ergonomiczna pozycja ciała odciąża kręgosłup i stawy pracującej osoby. Ogranicza to wystąpienie różnego rodzaju chorób układu kostno-stawowego. Z punktu widzenia pracodawcy inwestycja w ergonomiczny fotel i biurko zaowocuje pełną dyspozycyjnością pracownika i uniknięciem dodatkowych kosztów związanych z urlopem zdrowotnym.

Ergonomiczne biurko wymusza na siedzącej osobie prawidłową postawę, co pozwala na dłuższą pracę bez odczuwania zmęczenia. Zalecany jest wybór mebla z blatem o powierzchni na tyle dużej, by potrzebne do pracy materiały i przybory biurowe znajdowały się w zasięgu ręki i nie zajmowały powierzchni roboczej.

Nawet najlepsze biurko nie zda egzaminu, jeśli nie stanie przy nim ergonomiczne krzesło lub fotel biurowy. Zestaw powinien powinien zostać skomponowany w taki sposób, by pod biurkiem zachowana została przestrzeń na tyle duża, by zapewnić swobodę dla nóg i jednocześnie ułożenie kolan i łokci pod kątem 90 stopni.

Ergonomiczne dodatki ulepszą stanowisko pracy

Obranie kierunku na ergonomię stanowiska pracy nie musi oznaczać wymiany wyposażenia biura. Na rynku dostępne są akcesoria, które pomogą poprawić komfort i funkcjonalność już stojących w nim mebli. Świetnie nadają się do tego np. podnóżki ergonomiczne. Dyskretne urządzenie zmieści się pod każdym burkiem, a możliwość jego regulacji pozwoli dopasować pozycję siedzącej osoby do jej aktualnych potrzeb. W ofercie sklepu internetowego PasażBiurowy.pl można znaleźć ergonomiczny podnóżek chłodząco-grzewczy. Oprócz prawidłowego ułożenia ciała, zapewni on dodatkowo odpowiedni komfort cieplny dla stóp i w konsekwencji dla całego organizmu. Oprócz tego urządzenie można wykorzystać jako masażer, co pozwoli odprężyć się w trakcie męczącego dnia pracy.

Bezpieczne miejsce na ważne dokumenty

W biurach, w których przechowuje się dokumenty z danymi osobowymi lub ważnymi informacjami dostępnymi jedynie dla upoważnionych osób, niezbędne są miejsca na ich bezpieczne przechowywanie. Przydadzą się więc ergonomiczne szafki zamykane na klucz, z dostępem jedynie dla wybranych pracowników. Zmieszczą się w nich arkusze formatu A4, podział na szuflady pozwoli odpowiednio je posegregować, a możliwość opisania ich w poszczególnych okienkach znacznie usprawni poszukiwania druku potrzebnego w danym momencie.

Ciekawą propozycją do ergonomicznego biura są meble mobilneStoliki wielofunkcyjne łączą w sobie blat na sprzęt biurowy i półki na dokumenty oraz segregatory. Łatwo je przestawiać z jednego miejsca w drugie i tym samym zadbać o to, by zawsze znalazły się na wyciągnięcie ręki.

Powiązane produkty

Komentarze

* Imię:
* E-mail:(nie publikujemy)
* Komentarz:
przepisz kod

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.