Biurowy savoir-vivre – o czym pamiętać?
Savoir-vivre, tłumaczony jako „sztuka życia”, to zbiór zasad opisujących konwenanse społeczne, ogładę i to, jak grzecznie i stosownie zachować się w towarzystwie, zgodnie z panującymi regułami. Warto wiedzieć, że obowiązuje również w biurze. O czym należy pamiętać?
Rodzaje ołówków – jaki rysik wybrać?
Kto by pomyślał, że jest tak wiele rodzajów ołówków! Dotąd tę tajemną wiedzę o ich rodzajach i rysikach, mieli wyłącznie wtajemniczeni rysownicy oraz osoby związane z plastyką i architekturą. Czas dowiedzieć się – jakie są rodzaje ołówków i jaki rysik wybrać?
Jak zadbać o pracowników w biurze w czasie upałów?
Wiele osób cieszy się na nadejście lata – szczególnie, jeśli ma w planach wyjazd na wymarzony urlop. Gorzej, jeśli musi spędzić większość czasu w biurze, gdzie upał nie jest sprzymierzeńcem. Są jednak sposoby na to, jak zadbać o pracowników w biurze w czasie upałów?
Filtry prywatyzujące – czym są i czy warto je stosować?
Dzisiaj dużo mówi się o ochronie prywatności, danych osobowych, a jednocześnie o zachowaniu swobody w pracy. Pomogą w tym filtry prywatyzujące. Czym są, do czego się przydadzą i czy warto je stosować?
7 przedmiotów przydatnych w delegacji
Wyjazd w delegację wymaga zabrania ze sobą dokumentów niezbędnych dla klientów, przedstawienia oferty na targach itp. Co przyda się podczas wyjazdu? Oto 7 przedmiotów niezbędnych w delegacji.
Wyposaż swój sklep internetowy – najważniejsze przybory
Do prowadzenia sklepu internetowego, oprócz komputera i szybkiego łącza online, przydadzą się również inne akcesoria. Nie tylko usprawnią codzienną pracę, ale także śledzenie i wysyłkę zamówień klientów. Oto najważniejszy przybory.
Widoczne 282 do 288 z 454

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.