-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
7 przedmiotów przydatnych w delegacji
Wyjazd w delegację wymaga zabrania ze sobą dokumentów niezbędnych dla klientów, przedstawienia oferty na targach itp. Co przyda się podczas wyjazdu? Oto 7 przedmiotów niezbędnych w delegacji.
Podróżna koszulka wodoodporna i teczka ofertówka
Z pewnością w podroż zabierzesz ze sobą istotne dokumenty. Zabezpiecz je w odpowiedni sposób, by przypadkiem nie uległy zamoczeniu czy zabrudzeniu. Doskonałym pomocnikiem będzie podróżna koszulka wodoodporna. Wygodny suwak pozwoli na szybkie schowanie papierów czy innych przydatnych w delegacji rzeczy, również osobistych. Podobną rolę spełnią teczki ofertówki. Schowasz w nich dokumenty różnych rozmiarów i będziesz mieć do nich łatwy dostęp.
Kalendarz lub planer
Podczas delegacji będziesz mieć napięty grafik? Nie zapomnij o niczym, dzięki skutecznym zapiskom w kalendarzu lub planerze. Będą również doskonałym miejscem na robienie notatek, np. podczas konferencji czy spotkania z klientami. Wyglądają profesjonalnie i przy okazji pozwalają Ci przeglądać plany na dalsze tygodnie i miesiące.
Wizytownik
Wyjeżdżasz w delegację w celu nawiązania ważnych kontaktów biznesowych? Nie zapomnij zabrać ze sobą wizytownika. Będziesz mógł wręczyć innym swoje wizytówki oraz schować ważne kontakty, otrzymane od innych osób. Eleganckie etui na wizytówki prezentuje się niezwykle profesjonalnie i nie zabiera wiele miejsca. Będzie idealne do walizki lub torebki.
Teczka konferencyjna
Jeśli lubisz mieć wszystko w jednym miejscu, z pewnością idealna będzie dla Ciebie teczka konferencyjna. W eleganckiej oprawie, tzw. dyplomatki, kryją się zwykle kieszeń na dokumenty, klips z notesem, kieszonki na wizytówki lub karty, miejsce na długopis lub pióro, a także kalkulator. Teczka o formacie A4 nie zabiera wiele miejsca i jest bardzo poręczna. Szczególnie, jeśli wybierzesz model z uchwytem.
Flipchart stołowy
Flipcharty kojarzy się zwykle ze stojącą tablicą, do której przypinane są kartki do notowania lub prezentowania treści. W delegacji przyda się jednak flipchart stołowy. Jest o wiele mniejszych rozmiarów, ale dzięki temu możesz go zabrać ze sobą w podróż i prezentować klientom i partnerom biznesowym atrakcyjne treści. Przyda się na szkoleniach, targach, konferencjach czy wystawach w małym gronie.
Pamięć USB
Nigdy nie wiadomo co spotka Cię w delegacji i kogo spotkasz na swojej drodze, warto więc zabrać pamięć USB. Nie wiadomo czy w miejscu, w którym będziesz, nie zawiedzie Cię internet lub komputer. Na dysku USB nagrasz istotne dokumenty, prezentację lub zgrasz sobie cenne treści prezentowane podczas delegacji.
Firmowa pieczątka
Na koniec, nie zapomnij o firmowej pieczątce. Przyda się przy podpisywaniu i pieczętowaniu ważnych dokumentów w biznesowych relacjach. Dzięki zawartości wielu danych, zastąpi również wizytówki (jeśli np. Ci się skończą). Poza tym, firmowy stempel zawsze wygląda profesjonalnie, nawet jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą.
W niektórych firmach delegacje są niemal codziennością. Oprócz podstawowych artykułów biurowych i dokumentów, warto pamiętać o kilku przydatnych drobiazgach, które mogą stać się kluczowe w relacjach biznesowych.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak wybrać najlepszą folię do laminowania A4: Praktyczny przewodnik mar 24, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
- Druki akcydensowe - faktura VAT oraz inne wzory. sty 21, 2024
- Podpórki na książki jako prezent: Idealne rozwiązanie dla miłośników literatury cze 20, 2023
- Torba na laptopa vs plecak: Które rozwiązanie jest lepsze dla Ciebie? cze 13, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply