-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Jak zadbać o pracowników w biurze w czasie upałów?
Wiele osób cieszy się na nadejście lata – szczególnie, jeśli ma w planach wyjazd na wymarzony urlop. Gorzej, jeśli musi spędzić większość czasu w biurze, gdzie upał nie jest sprzymierzeńcem. Są jednak sposoby na to, jak zadbać o pracowników w biurze w czasie upałów?
Klimatyzatory i wentylatory
Bez klimatyzacji lub wentylacji w czasie upałów ani rusz! Bez przepływu powietrza pracownicy są bardziej zmęczeni, senni, a tym samym mniej wydajni. Zapewnij więc przyjemny komfort dzięki wentylacji. Wentylator stojący o prostej konstrukcji i cichej pracy nie będzie przeszkadzał w codziennych obowiązkach, a przyniesie ulgę. Ustawiając go na stały tryb pracy nie trzeba będzie o nim pamiętać, również sam może się wyłączyć. Ponadto, jeśli w budynku są rolety i zasłony, warto je spuścić, by zmniejszyć dopływ promieni słonecznych do pomieszczenia, a tym samym zniwelować dogrzewanie.
Dostęp do wody
Nawadnianie to stały element codziennej diety – nie tylko w czasie upałów. Nawet niewielkie odwodnienie powoduje znaczny spadek koncentracji. W biurze, gdzie oprócz wysokiej temperatury, jest zwykle również suche powietrze – woda przyda się podwójnie. Co więcej – pracodawca w czasie upałów ma obowiązek zapewnić pracownikom dostęp do wody – jeżeli temperatura w biurze przekracza 28℃. Warto mieć w pracy dystrybutor z wodą. Można także w prezencie podarować pracownikom kubki termiczne, zachowujące temperaturę chłodnych napojów. Dzięki nim, nie zapomną o nawadnianiu się.
Podkładka chłodząca pod laptop
Warto pamiętać, że wysoka temperatura w biurze spowodowana jest nie tylko upałem na zewnątrz, ale także sporym nagrzewaniem się pomieszczenia przez liczne sprzęty – kserokopiarki, komputery, telefony itp. Jeśli pracownicy korzystają z laptopów, warto zaopatrzyć ich w podstawki chłodzące pod laptop. Dzięki nim komputer będzie miał maksymalną wydajność przy ograniczeniu przegrzewania się. A temperatura otoczenia nie wzrośnie. Wręcz przeciwnie – poczujesz przyjemny powiew chłodu.
„Oddychająca” podpórka pod plecy
Komfort w pracy w czasie upału zapewni również ergonomiczne siedzisko. Wielogodzinne przesiadywanie przy biurku na niewygodnym fotelu, skórzanym, bez możliwości przewiewu, powoduje dyskomfort, a nawet uszkodzenia skóry. Warto zapewnić pracownikom ergonomiczne fotele biurkowe lub choćby zadbać o taki element jak siatkowa podpórka pod plecy. Jej oddychający siateczkowy materiał gwarantuje komfort siedzenia i znakomite wsparcie pleców – szczególnie w części lędźwiowej, narażonej na największe obciążenia. Warto dodać, że łatwo zamontować ją do praktycznie każdego fotela.
Upał w pracy bywa wyzwaniem, jednak łatwo można sobie z nim poradzić. Wystarczy kilka sprytnych trików, by pracownicy z przyjemnością przychodzili do pracy w ciepłe dni i cierpliwie odliczali dni do zasłużonego urlopu.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak organizować przestrzeń biurową za pomocą odpowiednich mebli? kwi 20, 2024
- Klękosiad zamiast klasycznego fotela biurowego lut 17, 2024
- Zwiększ swój komfort pracy dzięki ergonomii z marką Kensington lip 19, 2023
- Pojemnik na kable - idealne rozwiązanie dla biura i miejsca pracy maj 10, 2023
- Zdrowie i komfort pracy przed monitorem - jak wybrać idealną podstawkę? kwi 07, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply