-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Niezbędnik każdego pracownika - co warto mieć przy sobie?
Wydajny i efektywny pracownik to przede wszystkim dobrze wyposażony pracownik. Musi on mieć przy sobie artykuły i przybory, dzięki którym nie tylko będzie mógł realizować obowiązki służbowe, ale również komunikować się z innymi, delegować i odbierać zadania, a także planować swoją pracę. Oto nasza propozycja pracowniczego niezbędnika z rzeczami, które każdy dobry pracownik powinien mieć przy sobie. Wszystkie z nich znajdziecie w asortymencie naszego sklepu internetowego – Pasaż Biurowy.
Przybory do pisania
Niezależnie od tego, czy pracownik wykonuje czynności fizyczne, czy umysłowe – zawsze powinien przy sobie mieć coś do pisania. W zależności od charakteru jego pracy może to być długopis lub pióro (biuro) lub marker, pisak (magazyn, hala produkcyjna). Dobrej jakości przybory do pisania pozwalają na szybkie notowanie najważniejszych wskazówek dla współpracowników, zapisywanie najważniejszych informacji, a także oznaczanie dokumentów. Jeśli zależy nam na reprezentatywności, możemy postawić na pióro wieczne lub kulkowe. Gdy jednak liczy się dla nas przede wszystkim funkcjonalność i szybkość pisania, możemy kupić marker lub cienkopis.
Identyfikator
Każdy pracownik, włącznie z szefostwem, powinien móc wylegitymować się i potwierdzić własną tożsamość. Ma to szczególne znaczenie, jeśli przedsiębiorstwo jest znacznych rozmiarów i zatrudnia dużą ilość pracowników, a dostęp do poszczególnych działów wiąże się z kontrolą ochrony. Identyfikator może również służyć jako karta zakładowa. Za jej pomocą pracownik rozliczany jest ze swojej pracy w systemie zmianowym. Nowoczesne produkty identyfikacyjne wyposażone są w wygodne smycze, a także zabezpieczenia w postaci elastycznych, stalowych linek, które uniemożliwiają zgubienie identyfikatora.
Teczka na dokumenty
Teczki i segregatory to niezbędne przybory na stanowisku pracy każdego pracownika biurowego. Pozwalają na porządkowanie i przechowywanie ważnych dokumentów, a także zabezpieczanie ich przed dostępem i wzrokiem niepowołanych osób. Przydają się również w wyjątkowych sytuacjach np. podczas spotkań bądź inwentaryzacji. W teczkach można również przechowywać foldery marketingowe oraz broszury reklamujące naszą firmę oraz świadczone przez nią usługi. Ma to szczególne znaczenie dla pracowników realizujących obowiązki z zakresu handlu bądź pozyskiwania nowych klientów.
Kalendarze i notatniki
Dobry pracownik potrafi organizować sobie czas i planować obowiązki z wyprzedzeniem. Robią to zwłaszcza liderzy, kierownicy i menadżerowie poszczególnych działów. Pomoc w codziennych obowiązkach stanowią dla nich kalendarze i notatniki, w których mogą zapisywać najważniejsze informacje, planować spotkania, a także oznaczać wykonanie obowiązków. Najlepsze kalendarze i notatniki są również gadżetem reprezentatywnym, pełniącym funkcje wizytówki. Nadają się znakomicie do rozdawania podczas spotkań biznesowych, a także wręczania w czasie uroczystych okazji np. awansów pracowniczych.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Jak wybrać idealną szafkę na klucze dla Twojego domu i biura? kwi 17, 2023
- Identyfikatory i holdery w czasach pracy zdalnej mar 10, 2023
- Jak pisać piórem? Jak wybrać odpowiednie pióro dla siebie? sty 23, 2023
- 12 tygodniowy rok, czyli planowanie czasu pracy sty 16, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply