Jak wyposażyć pokój do pracy zdalnej?

Data: 2022-10-28 Komentarze: 0
Jak wyposażyć pokój do pracy zdalnej?

Przejście na pracę zdalną zmieniło życie setek tysięcy osób na całym świecie. Wiele zyskali, lecz musieli przystosować swój dom lub mieszkanie do realizowania obowiązków w takim trybie. Wymusiło to stworzenie home office – przestrzeni, w której pracujemy zdalnie. Od tego, jak ją zaplanujemy będzie zależeć nasza efektywność, wydajność, a także satysfakcja. Oto kilka pomysłów, jak należycie wyposażyć pokój do pracy zdalnej.

Ergonomiczne meble

Podstawą dobrze zaplanowanej przestrzeni do pracy zdalnej są ergonomiczne meble, dzięki którym zrealizujemy wszystkie nasze obowiązki służbowe. Jeśli pracujemy przy komputerze stacjonarnym, kluczowy będzie zakup odpowiedniego biurka lub stolika pod komputer oraz fotela. Ważne, aby sprzęty tego typu były dostosowane do naszej anatomii i dały się regulować. Szczególnie ważna będzie możliwość zmiany ustawień siedziska, jego oparcia, a także wysokości blatu w biurku lub stoliku. Tak naprawdę wszystko zależy od wielkości pokoju przeznaczonego do pracy zdalnej. Biurko oraz fotel możemy uzupełnić o szafki i regały do przechowywania dokumentów, za pomocą których uporządkujemy wszystkie niezbędne rzeczy.

Artykuły piśmiennicze

Dobrze, jeśli nasze biuro do pracy zdalnej posiada duży zapas artykułów piśmienniczych. Ma to znaczenie w przypadku branż kreatywnych oraz gdy pracujemy na stanowiskach decyzyjnych. Za pomocą wysokiej klasy piór i długopisów możemy w szybki i czytelny sposób zapisywać informacje, nanosić poprawki na dokumenty, a także podkreślać ważne dane lub rzeczy do przeróbki bądź edycji. Jeśli chcemy, możemy zaopatrzyć nasze domowe biuro w artykuły reprezentatywne np. pióra wieczne, które będą dodawały naszej pracy dostojności oraz stanowiły przedłużenie naszego wizerunku. Będzie to szczególnie ważne, jeśli co jakiś czas przyjmujemy w domowym biurze klientów bądź przeprowadzamy wideo konferencje.

Przybory do przechowywania i porządkowania

W pracy zdalnej szczególnie ważne jest dbanie o przechowywanie i porządkowanie przedmiotów na użytek służbowy. Dzięki temu nie pomylimy ich z rzeczami osobistymi oraz usprawnimy wykonywanie obowiązków. W tym celu warto zakupić m.in. teczki, szafki na dokumenty, segregatory oraz pudełka. Wiele z nich będzie wręcz obowiązkowych, jeśli pracujemy z danymi newralgicznymi np. osobistymi. Należy je bowiem przechowywać przez określony czas, a następnie zutylizować. Dlatego dobrym zakupem może się okazać niszczarka do dokumentów. Na pozostałe odpadki i rzeczy niepotrzebne wystarczą standardowe kosze biurowe.

Rzeczy osobiste

Ozdoby, zdjęcia czy pamiątki to rzeczy osobiste, które dodadzą naszemu home office intymności, a także pozwolą na pracę w przyjemnych warunkach. Ważne, aby nie zagracać nimi przestrzeni, lecz delikatnie wykończyć nimi przestrzeń. Nie mogą one odwracać naszej uwagi ani odciągać od codziennych obowiązków. Warto jednak trzymać je przy sobie w momentach zwątpienia oraz dla poprawy samopoczucia. Dodadzą one również charakteru naszemu pokojowi do pracy zdalnej, ożywiając jego wystrój.

Powiązane produkty

Komentarze

* Imię:
* E-mail:(nie publikujemy)
* Komentarz:
przepisz kod

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.