5 teczek pomocnych w porządkowaniu projektów i pomysłów
Akcesoria biurowe / 19 kwietnia 2019

W każdej pracy, a zwłaszcza biurowej, liczy się dobra organizacja pracy oraz porządek. Ma to szczególne znaczenie, jeśli praca wykonywana jest w dziale kreatywnym lub biurze projektowym. Odpowiednio posegregowane oraz poukładane projekty są gwarancją sukcesu. Źle przechowywane dokumenty mogą się pogubić lub po prostu stracić na swojej atrakcyjności wizualnej, co w przypadku spotkania z klientami może zakończyć się brakiem rozpoczęcia współpracy. Za pomocą jakich tecze...

Materiały biurowe, których nie może zabraknąć w Twojej firmie
Akcesoria biurowe / 15 kwietnia 2019

Nie ulega wątpliwości, że zarówno wydajność, jak i kreatywność pracowników biura zależy w dużej mierze od jego aranżacji. Odpowiednie meble, ergonomiczny fotel biurowy, właściwe oświetlenie to podstawy nowoczesnego biura. Niemniej, żaden pracodawca nie powinien zapominać o tym, jak ważne jest odpowiednie zaaranżowanie i wyposażenie biurka każdego pracownika. Poręczne akcesoria przydadzą się każdego dnia i sprawią, że każdy pracownik będzie dysponował komfortowym oraz ...

Archiwizacja dokumentów – o czym warto wiedzieć
Praca w biurze / 9 kwietnia 2019

Nierozerwalnym elementem każdego biura są dokumenty. Niestety prężnie rozwijające się firmy potrafią posiadać w swoich biurach wręcz tony ofert, dokumentów i akt osobowych.  W dobie kiedy zaostrzono przepisy dotyczące danych osobowych warto wiedzieć jak archiwizować dokumenty oraz za pomocą jakich narzędzi najlepiej to zrobić. Niektóre akcesoria potrafią ochronić akta przed działaniem promieni UV oraz wilgocią, inne zaś potrafią pomieścić dużą ilość dokumentów przy ma...

Identyfikatory Durable – sprawdź kiedy mogą przydać się w Twojej firmie
Praca w biurze / 5 kwietnia 2019

Na pierwszy rzut oka dość mała rzecz, do której raczej nie przywiązujemy większej wagi. Identyfikatory, bo o nich mowa, są jednak istotną częścią codziennej pracy biurowej pracowników dobrze prosperującej firmy lub placówki publicznej. To również sposób na udane zorganizowanie konferencji biznesowej lub naukowej. Musisz jednak pamiętać, że identyfikatory to niejako wizytówka Twojej firmy, dlatego powinieneś wybrać nie tylko funkcjonalne, ale również eleganckie modele ...

Akcesoria biurowe marki Leitz do zadań specjalnych
Akcesoria biurowe / 29 marca 2019

Każde biuro potrzebuje wielu różnego rodzaju akcesoriów biurowych. Niektóre z nich są naprawdę niezbędne i przydają się podczas zadań specjalnych. Jakie akcesoria biurowe marki Leitz mogą pomóc nam podczas prezentacji oferty reklamowej lub w wykonywaniu codziennych obowiązków? A może istnieją akcesoria, które pomogą nam zapanować nad biurkowym bałaganem, a przy tym będą doskonale się prezentować? Akcesoria biurowe w sam raz na spotkanie biznesowe lub szkolenie Nie wsz...

Papier do drukarki – jaki będzie najlepszy do Twojego biura?
Akcesoria biurowe / 25 marca 2019

Każdego dnia w biurze drukujemy mnóstwo dokumentów, prospektów i ofert dla klientów. Czy to, jaki papier do drukarki wybierzemy, ma jakiekolwiek znaczenie? To, jaki papier do drukarki powinniśmy zakupić do biura, zależy od wielu czynników, szczególnie od charakteru naszego biznesu. Co w tym zakresie oferuje rynek artykułów biurowych? Jaki papier do drukarki wybrać do kancelarii lub biura rachunkowego? Biały papier ksero do drukarek atramentowych i laserowych jest najl...

Eleganckie pióra i długopisy Parker
Akcesoria biurowe / 22 marca 2019

Mogą stać się codziennym narzędziem pracy, ekskluzywnym elementem wyposażenia biznesowej teczki lub gabinetu, albo pięknym i gustownym prezentem. Eleganckie pióra i długopisy Parker od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Dodają prestiżu, przy tym pięknie prezentują się zarówno w męskiej, jak i kobiecej dłoni. Po jakie modele piór i długopisów Parker warto sięgnąć? Modne pióra wieczne i długopisy Parker na każdą kieszeń Eleganckie długopisy i pióra wieczne wcale ...

Stylowy gabinet domowy – o czym nie możesz zapomnieć
Praca w biurze / 18 marca 2019

Coraz częściej, gdy to możliwe, decydujemy się na zdalną pracę z domu lub własną, jednoosobową działalność. Ma to wiele zalet, przede wszystkim pozwala nam samym decydować o tym, kiedy i ile pracujemy. Pracując w ten sposób warto poświęcić jeden pokój w domu na stworzenie własnego gabinetu, szczególnie jeśli prowadzimy działalność opierającą się na bezpośrednich kontaktach z klientami. I choć aranżacja własnego stylowego gabinetu domowego nie musi wcale pochłonąć wiel...

Uwiecznij rodzinne chwile na papierze fotograficznym
Akcesoria biurowe / 13 marca 2019

Każdy z nas lubi pamiątki. Jednymi z najcenniejszych są zdjęcia rodzinne, z bliskimi i przyjaciółmi. Dzięki zaawansowanej technologii możemy uwiecznić tak naprawdę każdą wspólnie spędzoną chwilę. Aby cenne zdjęcia z wakacji, wspólnie spędzonych świąt i urodzin mogły ozdobić rodzinny salon lub dziecięcy pokój, muszą zostać wydrukowane. Rynek oferuje wiele rodzajów papieru fotograficznego. Czym się różnią od zwykłych papierów ksero? Jaki papier do wydrukowania zdjęć wyb...

Jak zadbać o kreatywność i skupienie w pracy?
Praca w biurze / 8 marca 2019

Rynek pracy jest bardzo wymagający. Pracodawcy oczekują od swoich pracowników  maksymalnego skupienia i ponadprzeciętnej kreatywności – dotyczy to szczególnie tych osób, które pracują w  tzw. działach kreatywnych, zajmujących się m.in. marketingiem, contentem czy grafiką. Niestety każdy, kto specjalizuje się w tego rodzaju pracy, ma chwile słabości. Czy można skutecznie pracować nad  kreatywnością i skupieniem pracowników? Czy oni sami mogą wpłynąć na swoje samopoczuc...