Komunikacja wewnętrzna w firmie – poradnik
Akcesoria biurowe / 21 czerwca 2021

Kluczowym czynnikiem wpływającym na wydajność pracowniczą i zgranie poszczególnych zespołów jest komunikacja. Od jej jakości zależy nie tylko klarowny podział obowiązków, ale również szybkość wykonywanych działań. W niewielkich firmach praktycznie nie istnieje kłopot utrzymaniu dobrej komunikacji. Gdy jednak przedsiębiorstwo się rozrasta, rzeczywiście może istnieć problem z kontaktem między pracownikami (zwłaszcza tymi na pracy zdalnej). Oto krótki poradnik, jak utrzy...

Czego nie wiesz o karteczkach samoprzylepnych?
Artykuły szkolne / 18 czerwca 2021

Są przeważnie żółte, kwadratowe, a ich domem jest każda lodówka, biuro oraz szkoła. Kartki samoprzylepne towarzyszą nam od najmłodszych lat. Jeżdżą z nami na zakupy, są powiernikami sekretów oraz mają za zadanie przechowywać ważne informacje. Czy wiesz jednak, w czym tkwi ich fenomen i gdzie tak naprawdę się narodziły? Posłuchaj w takim razie o ilu rzeczach nie wiesz na temat karteczek samoprzylepnych! Miał być klej… Pod koniec lat 60 amerykański chemik Spencer ...

Co jest niezbędne w punkcie ksero?
Akcesoria biurowe / 14 czerwca 2021

Obecnie punkty ksero przestały być niewielkimi przestrzeniami, w których oprócz kilku komputerów stoi drukarka z funkcją ksera. Aby być konkurencyjnym w dzisiejszych czasach, należy wykazać się przede wszystkim wszechstronnością oraz elastycznością. Ma to ogromne znaczenie w przemyśle poligraficznym oraz introligatorskim ze względu na ilość firm, jakie każdego roku powstają. Oto krótki poradnik, w co wyposażyć ksero, aby było ono konkurencyjne w branży. Bindownica To ...

Praca zdalna, stacjonarna czy hybrydowa – poznaj zalety i wady każdej z nich
Praca w biurze / 11 czerwca 2021

Kryzys pandemiczny przyniósł nam wiele zmian na świecie. Dotyczyły one nie tylko naszego życia codziennego, ale również pracy. W wielu firmach i przedsiębiorstwach zaczęły funkcjonować nowe zasady wypełniania obowiązków dostosowane do niespokojnych czasów oraz związanych z nimi obostrzeń. Oprócz standardowej pracy stacjonarnej w siedzibie firmy pojawiła się praca zdalna w ramach home office oraz hybrydowa – łącząca dwie pozostałe. Przeczytaj nasz krótki przegląd wad i...

Czym jest falcerka i gdzie może się przydać?
Akcesoria biurowe / 7 czerwca 2021

Falcarka to bardzo niedoceniane urządzenie biurowe, które może znaleźć swoje zastosowanie w wielu firmach. Wykorzystuje się ją przede wszystkim do precyzyjnego i szybkiego składania papieru. Ma to ogromne znaczenie w pracowniach introligatorskich, drukarniach lub urzędach, w których estetyka stanowi kluczową wartość. Za jej pomocą możemy w bardzo krótkim czasie przygotować do wysłania bądź rozdania ulotki, listy, materiały promocyjne bądź zaproszenia. Jeśli chcesz dow...

Tygodniowe planowanie pracy – czy i jak je wykonać?
Praca w biurze / 4 czerwca 2021

Zachowanie zdrowego balansu pomiędzy pracą a czasem wolnym, obowiązkami służbowymi a rodziną jest bardzo ważne, niezależnie od pełnionego przez nas stanowiska czy charakteru naszej pracy. Najlepiej w tym celu stworzyć harmonogram prac, które są przed nami. W ten sposób rozłożony projekt bądź kampania będą o wiele łatwiejsze do ogarnięcia pod względem obowiązków oraz podziału uwagi. Oto kilka naszych propozycji na uporządkowanie swojej pracy. Podziel obowiązki na osi c...

Jak bezpiecznie korzystać z gilotyny i trymera?
Akcesoria biurowe / 24 maja 2021

Zdarza się, że tradycyjne nożyczki okazują się niewystarczającym narzędziem do przycięcia papieru. Najczęściej ma to miejsce w biurach i firmach, gdzie w krótkim czasie trzeba przygotować stos arkuszy. Urządzenia, za pomocą których można przyciąć większą ilość kartek bywają przydatne również w domu, w którym mieszka miłośnik DIY – z gilotyną lub trymerem łatwo jest przygotować wyjątkowe kartki okolicznościowe, które wyśle się do rodziny. Trymer i gilotyna, bo o nich m...

Segregacja dokumentów – to może Ci się przydać!
Akcesoria biurowe / 21 maja 2021

Dobra organizacja pracy to znaczna cześć sukcesu w realizacji zadań służbowych. Ma ona szczególne znaczenie tam, gdzie codziennie ma się do czynienia ze stertami dokumentów. Warto poświęcić nieco czasu na ich bieżącą segregację i zainwestować pieniądze w akcesoria ułatwiające ich przechowywanie, by w razie potrzeby szybko i bez problemu odnaleźć potrzebny arkusz nawet wówczas, gdy zdążył on już trafić do archiwum. Co może przydać się w segregacji dokumentów? Poznaj na...

4 pomysły na upominek dla świeżo upieczonego magistra
Marki i producenci / 17 maja 2021

Ukończenie nauki na każdym szczeblu edukacji to ważne wydarzenie, które warto uczcić i upamiętnić symbolicznym podarunkiem. Jednym z ważniejszych tego typu wydarzeń jest zdobycie dyplomu magistra, wieńczące lata studiów i otwierające drogę do kariery zawodowej lub naukowej. Gratulacje, przyjęcia i spotkania w gronie rodziny i przyjaciół podkreślają wyjątkowość tego wydarzenia. To również jedna z okazji, by choćby drobnym podarunkiem wyrazić absolwentowi uczelni wyższe...

Reżim sanitarny w miejscu pracy – o czym trzeba pamiętać
Praca w biurze / 14 maja 2021

W ostatnich miesiącach nieustannie towarzyszy nam reżim sanitarny. W każdym miejscu wprowadzane i przestrzegane są zasady minimalizujące ryzyko rozpowszechniania się wirusów, a przy okazji również różnego rodzaju bakterii. W sytuacji, gdy cały świat zwolnił z powodu pandemii, wszelkie działania tego typu nabrały większego znaczenia. O czym trzeba pamiętać, jeśli chodzi o reżim sanitarny w miejscu pracy? Dozownik na płyn do dezynfekcji Podstawową zasadą funkcjonowania ...