-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Dlaczego zeszyty Oxford są drogie?
Oxford to jedna z wiodących marek papierniczych, która od ponad 100 lat wiedzie prym technologiczny w branży, śledząc trendy i rzucając wyzwania konkurencji. Logiem marki są dwa lwy, które stanowią symbol odwagi firmy oraz pewności siebie, będąc jednocześnie niezwykle rozpoznawalnym emblematem. Szeroki i precyzyjnie uporządkowany asortyment firmy bywa jednak bardzo drogi, zwłaszcza zeszyty. Dowiedz się, dlaczego tak jest i czy opłaca się postawić na markę Oxford.
Marka Oxford
Wypracowane przez lata standardy i doświadczenie na rynku europejskim sprawiły, iż obecnie firma Oxford jest jednym z najlepszych dostawców akcesoriów biurowych i papierniczych na świecie. Ich produkty spełniają oczekiwania wielu grup użytkowników – począwszy od studentów, skończywszy na kadrze menadżerskiej dużych przedsiębiorstw. Swoją sławę marka Oxford zawdzięcza m.in. opracowaniu unikalnego standardu jakości premium papieru o nazwie Optik Paper. Dzięki niej strony zeszytów i notatników są śnieżnobiałe, satynowe oraz pokryte doskonale nadrukowaną liniaturą. Gładka powierzchnia produktów Oxfordu pozwala na niesamowity komfort oraz precyzję pisania, zaś wysoka gramatura uniemożliwia przebijanie długopisu na drugą stronę, umożliwiając zapisywanie obu stron kartek.
Wysoka jakość = wysoka cena
Wyśrubowane standardy mają swoją cenę, dlatego marka Oxford uchodzi za jedną z droższych. Jest tak głównie ze względu na innowacyjne podejście firmy do procesów produkcyjnych oraz projektowania swoich produktów. Zeszyty oraz notatniki Oxfordu zostały wykonane w ramach certyfikatu Eco Label. Oznacza to, iż cały ich cykl życia, od powstania, aż po utylizację ma niewielki wpływ na środowisko. Ponadto, marka opracowała autorską aplikację do mobilnego skanowania, zapisywania i udostępniania innym swoich notatek. Co więcej, sam logotyp i nazwa Oxford kojarzy się z produktami premium, co ma swoje odzwierciedlenie w wyglądzie poszczególnych zeszytów czy notatników. Są niezwykle schludne, a ich kolorystyka zwraca uwagę. Dzięki temu nadają się nie tylko do zapisywania oraz przechowywania informacji, ale również jako reprezentatywny element wystroju biura lub wnętrza pokoju ucznia.
Gdzie tanio kupić produkty Oxford
Znane i lubiane produkty marki Oxford można zdobyć w przystępnej cenie jedynie w niewielu miejscach w sieci. Jednym z nich jest sklep internetowy Pasaż Biurowy z bogatą bazą produktów szkolnych oraz biurowych. W ich asortymencie znajdziesz zarówno zeszyty, jak i notatniki, kalendarze, kołonotatniki, bloki biurowe, bruliony oraz przekładki kartonowe. Wszystkie produkty pochodzą od oryginalnego dostawcy i sygnowane są kultowym logo Oxfordu. Pasaż Biurowy zapewnia ich wysoką jakość oraz niezawodność. Jednocześnie daje możliwość wyboru spośród zróżnicowanej kolorystyki, wielkości oraz przeznaczenia. Wszyscy fani marki Oxford znajdą tutaj coś dla siebie. Zarówno ci, którzy pracują z nią od lat, jak i również ci, którzy dzięki niej realizują swoje pasje. Jeśli nie chcesz rezygnować z wysokiej jakości i zależy Ci na naprawdę dobrych produktach papierniczych, postaw na Oxford.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Czym kierować się przy wyborze folii do laminowania? kwi 27, 2024
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Filtry prywatyzujące na ekran – jak działają? kwi 01, 2024
- Ewidencja przebiegu pojazdu dla firm: Jak zorganizować i utrzymać dokładność danych? mar 29, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply