-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
12 tygodniowy rok, czyli planowanie czasu pracy
Odpowiednie planowanie czasu pracy może mieć dobroczynny wpływ na jej wyniki. Większa wydajność pozwoli wcześniej pójść do domu lub uzyskać podwyżkę za ponadprzeciętność w porównaniu z innymi. Jednak aby to osiągnąć, potrzebne jest wsparcie pewnych akcesoriów. Poniższy artykuł będzie poradnikiem w wyborze narzędzi zwiększających ergonomię pracy oraz usprawniającymi proces jej planowania, nawet w najdrobniejszych szczegółach.
12 tygodni pracy?
Rok ma 52 tygodnie. Taka koncepcja oznaczałaby 40 tygodni wolnego. System taki pochodzi ze sportu i jest związany z periodyzacją treningów. Koncept ten polega na dzieleniu treningów sportowych na bloki, trwające właśnie 12 tygodni. W jednym cyklu sportowiec szlifuje siłę, następnie wytrzymałość, etc. Michael Lennington i Brian P. Moran odkryli, że dzielenie roku na 12-tygodniowe cykle realizacji celów przynosi wspaniałe efekty.
Jak podzielić swój rok?
Terminy zyskują większą moc, gdy zostaną przeniesione na papier. Z tego względu kalendarze to nieodłączni przyjaciele osób zainteresowanych planowaniem. Dokładne oznaczenie okresów i spisane celów krok po kroku to ważny krok do zwiększenia swojej wydajności. Większość osób wie, co powinna zrobić i kiedy. Jednak mało kto przekłada teorię na praktykę. Kalendarze dzielą się na kilka rodzajów. Pierwszym z nich są zdzieraki. Pomagają one kontrolować upływ czasu dzięki regularnemu zrywaniu kart. Kalendarze książkowe oferują dużą przestrzeń do pisania. Nawet najbardziej zabiegane osoby będą mogły spisać swój plan w najdrobniejszych szczegółach. 128 stron w formacie A4 zaspokoi potrzeby nawet skrajnie zapracowanych pracowników czy przedsiębiorców.
Ergonomia stanowiska pracy
Czas to niejedyna składowa wydajności. Niewłaściwe rozplanowanie samego miejsca pracy także zaburza wyniki. Ból pleców, brak przestrzeni na biurku potrafią oderwać od pracy nawet najbardziej zaangażowanych. Podstawa pod monitor umożliwia umieszczenie go na właściwej wysokości. Baza na dokumenty sprawia, że wszystkie ważne "papiery" znajdują się w jednym miejscu i nie traci się czasu na poszukiwanie ich w każdym zakamarku. Design wielu z nich pozwala na umieszczenie ich między klawiaturą a ekranem, dzięki czemu dokumenty zawsze znajdują się pod ręką.
Baza na laptop powinna zainteresować każdego posiadacza komputera przenośnego. Przede wszystkim zapobiega jego przegrzaniu i wynikającym z niego uszkodzeniom. Ponadto dzięki niej można dobrać nachylenie laptopa tak, by nie przeciążać oczu i kręgosłupa.
Filtr prywatyzujący warto wykorzystać zwłaszcza we wspólnych przestrzeniach pracy. Osobiste informacje na ekranie mogą zostać podejrzane przez współpracowników, co niekoniecznie jest pożądane. Filtr taki ogranicza pole widzenia do 30 stopni, przez co osoba postronna nic nie zobaczy. Ponadto warto rozważyć ich stosowanie, jeśli przebywa się przed komputerem długo i regularnie. Ogranicza on bowiem emisje światła niebieskiego, które odbija się na cyklu snu, kondycji wzroku czy zdrowiu psychicznym.
Wyposażenie biura
Wyposażenie miejsca pracy zapewniane przez pracodawcę także sprzyja osiąganym przez pracowników wynikom. Lampy biurowe pozwalają na bliskie oświetlenie. Ich wybór powinny rozważyć zwłaszcza osoby pracujące w pochyleniu nad dokumentacją papierową. Właściwe oświetlenie odciąży ich wzrok. Z kolei planery pozwalają na planowanie pracy. W zależności od modelu może to być planer z 24 blokami, planer tygodniowy lub nawet roczny. Jego powierzchnia jest zazwyczaj duża i suchościeralna. Ze względu na wymiary nie powinien ich stosować każdy pracownik. Zamiast tego lepszym wyborem będzie ich zakup przez osobę z kadry kierowniczej. Będzie ona mogła umieszczać na niej umieszczać widoczne dla wszystkich zadania. Następnie podczas spotkań projektowych czy zespołowych będzie można efektywnie rozliczać każdą osobę z powierzonych jej obowiązków. Przewagą planerów nad kalendarzami jest ich długowieczność. Kalendarz po upływie roku należy zakupić ponownie. Z kolei planery mogą być użytkowane przez dziesiątki lat po ich zakupie.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Jak wybrać idealną szafkę na klucze dla Twojego domu i biura? kwi 17, 2023
- Identyfikatory i holdery w czasach pracy zdalnej mar 10, 2023
- Jak pisać piórem? Jak wybrać odpowiednie pióro dla siebie? sty 23, 2023
- 5 sposobów jak zwiększyć swoją produktywność gru 08, 2022
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply