5 sposobów jak zwiększyć swoją produktywność

Data: 2022-12-08 Kategoria: Praca w biurze Komentarze: 0
5 sposobów jak zwiększyć swoją produktywność

Cenną cechą pracowniczą jest produktywność, która pozwala na osiąganie zamierzonych celów w optymalnym przedziale czasowym. W przypadku magazyniera będzie to szybkie wykonywanie przyjęć towaru i rozkładanie produktów na półki, jeśli zaś chodzi o urzędnika – obsługa petentów oraz załatwianie formalności bez zbędnej zwłoki. Ile osób i zawodów, tyle patentów na produktywność. My zebraliśmy pięć najlepszych! Przeczytaj, a efekty Twojej pracy przejdą najśmielsze oczekiwania samego prezesa!

Porządek na miejscu pracy

Uporządkowane stanowisko pracy to wydajne stanowisko pracy. Nie ma nic gorszego niż brak porządku w papierach i akcesoriach biurowych, gdyż z reguły przekłada się on na produktywność. Spada ona, gdy tracimy czas na zbędne przeszukiwanie nawet małej przestrzeni. Pomóc w organizowaniu miejsca pracy mogą wszelkie organizery, teczki, półki i regały. Zasady porządkowania warto trzymać się również w stosunku do urządzeń mobilnych oraz komputerów pracowniczych.

Pozbycie się „pożeraczy czasu”

Głównym wrogiem produktywności jest prokrastynacja, czyli nic innego jak odkładanie planów i obowiązków na późniejszy termin. Napędzają ją tzw. pożeracze czasu, które zabierają nam cenne minuty, a nawet godziny. Są nimi zarówno gadatliwe osoby, smartfony, gry mobilne, jak i czynności pozbawione sensu (przeglądanie mediów społecznościowych, oglądanie filmów w Internecie). Zwalczając pożeracze czasu zdobędziesz dodatkowe minuty, które pomogą Ci w realizacji celów.

Korzystanie z optymalizowanych narzędzi

Korzystaj z narzędzi, maszyn i sprzętów zoptymalizowanych do pracy w konkretnych warunkach. Wybieraj produkty renomowanych marek, które szczycą się bezusterkową i bezpieczną pracą. Jeśli możesz skrócić czas swojej pracy, przy zachowaniu efektów, wykorzystaj do tego przewidziane narzędzia. Począwszy od prostych niszczarek do papieru, aż po ergonomiczne krzesło biurowe umożliwiające wygodne siedzenie przez wiele godzin.

Planowanie i wyznaczanie priorytetów

Zaplanuj i określ w czasie swoje cele. W ten sposób posegregujesz je i zaczniesz ich realizację z nastawieniem na priorytet ważności. Najprostszym rozwiązaniem będzie użycie kalendarza i zanotowanie poszczególnych etapów planowanej oraz wykonanej pracy. Dużo bardziej złożonym rozwiązaniem jest sporządzanie planów na tablicy bądź skorzystanie z narzędzi cyfrowych – odpowiednich aplikacji typu Trello.

Aranżacja stanowiska pracy

Zaaranżuj swoje miejsce pracy w taki sposób, aby:

• nic nie utrudniało i nie przeszkadzało Ci w wykonywanie obowiązków,

• mieć ciszę, która ułatwi koncentrację,

• każde narzędzie do pracy było ergonomiczne i miało swoje konkretne miejsce,

• łatwo je posprzątać.

Każdy z naszych sposobów na zwiększenie produktywności byłby niczym bez odpowiednich przyborów i akcesoriów, które to ułatwiają. Najlepsze z nich, zwłaszcza do pracy w biurze znajdziesz w naszym sklepie internetowym Pasaż Biurowy. W szczególności polecamy wysokiej klasy maszyny i sprzęty biurowe oraz ergonomiczne meble z licznymi opcjami regulacji.

Share This Post :

Powiązane produkty

Komentarze

* Imię:
* E-mail:(nie publikujemy)
* Komentarz:
przepisz kod

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.