-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
5 sposobów jak zwiększyć swoją produktywność
Cenną cechą pracowniczą jest produktywność, która pozwala na osiąganie zamierzonych celów w optymalnym przedziale czasowym. W przypadku magazyniera będzie to szybkie wykonywanie przyjęć towaru i rozkładanie produktów na półki, jeśli zaś chodzi o urzędnika – obsługa petentów oraz załatwianie formalności bez zbędnej zwłoki. Ile osób i zawodów, tyle patentów na produktywność. My zebraliśmy pięć najlepszych! Przeczytaj, a efekty Twojej pracy przejdą najśmielsze oczekiwania samego prezesa!
Porządek na miejscu pracy
Uporządkowane stanowisko pracy to wydajne stanowisko pracy. Nie ma nic gorszego niż brak porządku w papierach i akcesoriach biurowych, gdyż z reguły przekłada się on na produktywność. Spada ona, gdy tracimy czas na zbędne przeszukiwanie nawet małej przestrzeni. Pomóc w organizowaniu miejsca pracy mogą wszelkie organizery, teczki, półki i regały. Zasady porządkowania warto trzymać się również w stosunku do urządzeń mobilnych oraz komputerów pracowniczych.
Pozbycie się „pożeraczy czasu”
Głównym wrogiem produktywności jest prokrastynacja, czyli nic innego jak odkładanie planów i obowiązków na późniejszy termin. Napędzają ją tzw. pożeracze czasu, które zabierają nam cenne minuty, a nawet godziny. Są nimi zarówno gadatliwe osoby, smartfony, gry mobilne, jak i czynności pozbawione sensu (przeglądanie mediów społecznościowych, oglądanie filmów w Internecie). Zwalczając pożeracze czasu zdobędziesz dodatkowe minuty, które pomogą Ci w realizacji celów.
Korzystanie z optymalizowanych narzędzi
Korzystaj z narzędzi, maszyn i sprzętów zoptymalizowanych do pracy w konkretnych warunkach. Wybieraj produkty renomowanych marek, które szczycą się bezusterkową i bezpieczną pracą. Jeśli możesz skrócić czas swojej pracy, przy zachowaniu efektów, wykorzystaj do tego przewidziane narzędzia. Począwszy od prostych niszczarek do papieru, aż po ergonomiczne krzesło biurowe umożliwiające wygodne siedzenie przez wiele godzin.
Planowanie i wyznaczanie priorytetów
Zaplanuj i określ w czasie swoje cele. W ten sposób posegregujesz je i zaczniesz ich realizację z nastawieniem na priorytet ważności. Najprostszym rozwiązaniem będzie użycie kalendarza i zanotowanie poszczególnych etapów planowanej oraz wykonanej pracy. Dużo bardziej złożonym rozwiązaniem jest sporządzanie planów na tablicy bądź skorzystanie z narzędzi cyfrowych – odpowiednich aplikacji typu Trello.
Aranżacja stanowiska pracy
Zaaranżuj swoje miejsce pracy w taki sposób, aby:
• nic nie utrudniało i nie przeszkadzało Ci w wykonywanie obowiązków,
• mieć ciszę, która ułatwi koncentrację,
• każde narzędzie do pracy było ergonomiczne i miało swoje konkretne miejsce,
• łatwo je posprzątać.
Każdy z naszych sposobów na zwiększenie produktywności byłby niczym bez odpowiednich przyborów i akcesoriów, które to ułatwiają. Najlepsze z nich, zwłaszcza do pracy w biurze znajdziesz w naszym sklepie internetowym Pasaż Biurowy. W szczególności polecamy wysokiej klasy maszyny i sprzęty biurowe oraz ergonomiczne meble z licznymi opcjami regulacji.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Jak wybrać idealną szafkę na klucze dla Twojego domu i biura? kwi 17, 2023
- Identyfikatory i holdery w czasach pracy zdalnej mar 10, 2023
- Jak pisać piórem? Jak wybrać odpowiednie pióro dla siebie? sty 23, 2023
- 12 tygodniowy rok, czyli planowanie czasu pracy sty 16, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply