-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Najpopularniejsze fotele pracownicze Halmar
Statystycznie, niestety, nadal w Polsce wielu pracodawców nie przykłada zbyt wielkiej wagi do ergonomicznego stanowiska pracy. Fotele biurowe oraz biurka mają ich zdaniem przede wszystkim spełniać swoje podstawowe zadanie – zapewniać miejsce pracy. Nie ma znaczenia czy są one wygodne, czy nie. Niestety pracodawcy nie zdają sobie sprawy jak ważne znaczenie odgrywają dobre jakościowo fotele pracownicze. Pracownicy każdego dnia spędzają na nich minimum 8 godzin. Nie warto kupować krzeseł, które nie spełnią ich oczekiwań, szczególnie, że dobrej jakości fotele pracownicze będą gwarancją zdrowej postawy pracowników oraz zapewnią koncentrację przez cały dzień.
Zdrowie najważniejsze – zalety ergonomicznego stanowiska pracy
Ciało człowieka przez lata przystosowało się do niemal ciągłego ruchu. Obecnie coraz więcej osób wykonuje pracę siedzącą. Niestety nie przekłada się to ich zdrowie. Przystosowując i wyposażając odpowiednio stanowisko pracy pracodawca może pomóc osobom, które zatrudnia. Szczególnie fotel powinien spełniać indywidualne potrzeby pracownika i zapewniać mu komfort przez wiele godzin. Dlatego powinien to być dobrze przemyślany zakup. Odpowiednio dobrany fotel będzie podążał za ruchami osoby na nim siedzącej. Dzięki temu pracownik będzie odczuwał wygodę, a co za tym idzie nie będzie odczuwał bólu kręgosłupa. Każdy, zarówno pracownik, jak i pracodawca powinien zdawać sobie sprawę, że zła pozycja podczas pracy może być przyczyną wielu chorób takich jak wspomniane dolegliwości stawowe, żylaki, problemy z krążeniem i postawą, a nawet wady wzroku.
Fotele pracownice – inwestycja, która się zwróci
Choć pracodawca, który decyduje się na zakup dobrych jakościowo foteli pracowniczych powinien liczyć się z wydatkiem, szczególnie jeśli w firmie pracuje pokaźna ilość osób, to jednak może mieć pewność, że koszt ten zwróci się. W tym przypadku działa zasada “cena w zamian za jakość i wydajność pracy pracownika”. Niemniej jednak porządne krzesło biurowe spełnia wszelkie wymogi atestowe, zapewnia komfort, a także jest ergonomiczne i przystosowane do indywidualnych potrzeb danego pracownika. Szczególnie dobrym wyborem są fotele pracownicze Halmar. Kupując krzesło Halmar pracodawca ma pewność, że nie zepsuje się ono po kilku miesiącach stosowania.
Najpopularniejsze fotele pracownicze Halmar – model Vire
Fotel biurowy Vire od wspomnianej firmy Halmar to doskonały przykład połączenia funkcjonalności z nowoczesnym biurowym designem. Dla zapewnienia maksymalnej wygody jego oparcie zostało wykonane z siatki, a podstawa z tkaniny membranowej. Dodatkowo dla jeszcze większej wygody fotel wyposażony jest w tapicerowany skórą eco zagłówek. Użycie takich materiałów sprawia, że pracownik czuje się komfortowo i nie musi martwić się o nadmierne pocenie. Ponadto fotel zapewnia regulację wysokości oraz swobodne obracanie o 360 stopni. Jego konstrukcja została tak stworzona, by siedzisko i oparcie znajdowały się w stałym kontakcie z ciałem osoby siedzącej na nim. Fotel Vire wyróżnia także design, który idealnie wkomponuje się w każde pomieszczenie zarówno domowe, jak i biurowe.
Najpopularniejsze fotele pracownicze Halmar – model Tony
Kolejnym godnym uwagi fotelem pracowniczym marki Halmar jest model Tony. Z jego pomocą pracodawca stworzy z pewnością przyjazne miejsca pracy dla swoich pracowników. Oznacza to, że będą one zarówno komfortowe, jak i sprzyjające pracy. Wyposażony w odpowiednie mechanizmy będzie podążał za pracownikiem. Dodatkowo fotel Tony wykonany został z najlepszej jakości tkaniny membranowej oraz siatki. Fotel wykorzystuje mechanizm TILT, dzięki któremu długotrwałe siedzenie przy biurku nie jest uciążliwe. Ponadto dzięki temu, że krzesło wyprodukowane zostało z najwyższą starannością nie tylko w kontekście funkcjonalności, ale i wyglądu doskonale podkreśli charakter nowoczesnego biura lub wnętrza w stylu industrialnym.
Fotel Denzel – fotel do zadań specjalnych
Wszelkiego rodzaju badania wykazują, że pracownicy, którzy w czują się wygodnie, pracują znacznie wydajniej i kreatywniej. To całkiem logiczne! Przecież w jaki sposób skoncentrować się na pracy, kiedy nie czujemy się dobrze siedząc na krześle, bo to np. skrzypi lub jest niestabilne. Dlatego ważne jest, by odpowiednio wyposażyć biuro, np. w fotel Denzel. Ten przyjazny i wygodny fotel wkomponuje się w każde pomieszczenie. Możemy go z powodzeniem wykorzystywać w domu, wyposażając w niego pokój nastolatka lub nasze domowe home office. Możemy także zakupić je dla pracowników do biura. Do jego wykonania wykorzystano najlepszej jakości eco skórę, dzięki której osoba siedząca na nim uniknie dyskomfortu związanego z nadmierną potliwością.
Fotel Porto – fotel dla wymagających
Kolejną, czwartą już naszą propozycją od marki Halmar jest fotel pracowniczy Porto. Model ten należy do jednych z najbardziej stylowych spośród krzeseł pracowniczych. Swoim wyglądem nawiązuje do klasycznych wnętrz. Nie oznacza to jednak, że nie nada się do biur nowoczesnych. Wręcz przeciwnie! Fotel ten cechuje się bardzo prostą i uniwersalną stylistyką. Dzięki zastosowaniu wielu technologii zapewnia także pracownikom wygodną pracę, a w chwilach przerwy relaks.
Najpopularniejsze fotele pracownicze Halmar – model Vire 2
Ostatnią naszą propozycją jest fotel Vire 2. Aby zapewnić pracownikom biurowym maksymalną wygodę i funkcjonalność został wyprofilowany w taki sposób, by był wygodny w trakcie wielogodzinnego siedzenia. Jego podstawa wykonana jest ze stali, a siedzisko z miękkiej w dotyku tkaniny oraz siateczki. Jak wiele foteli pracowniczych od Halmar posiada mechanizm TILT. Zapewnia on regulację wysokości siedziska oraz umożliwia swobodne bujanie się.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Jak wybrać idealną szafkę na klucze dla Twojego domu i biura? kwi 17, 2023
- Identyfikatory i holdery w czasach pracy zdalnej mar 10, 2023
- Jak pisać piórem? Jak wybrać odpowiednie pióro dla siebie? sty 23, 2023
- 12 tygodniowy rok, czyli planowanie czasu pracy sty 16, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply