-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Jak zadbać o kreatywność i skupienie w pracy?
Rynek pracy jest bardzo wymagający. Pracodawcy oczekują od swoich pracowników maksymalnego skupienia i ponadprzeciętnej kreatywności – dotyczy to szczególnie tych osób, które pracują w tzw. działach kreatywnych, zajmujących się m.in. marketingiem, contentem czy grafiką. Niestety każdy, kto specjalizuje się w tego rodzaju pracy, ma chwile słabości. Czy można skutecznie pracować nad kreatywnością i skupieniem pracowników? Czy oni sami mogą wpłynąć na swoje samopoczucie i wydajność? A może odpowiednie wyposażenie biurka pracownika wpływa na jakość realizowanych zadań?
Kreatywność w pracy – to nie tylko sprawa pracowników, ale i pracodawców
Choć może się wydawać, że kreatywność to cecha wrodzona człowieka, to jednak nie do końca tak jest. Nad twórczością umysłu tak naprawdę pracujemy całe życie. Zdaniem wielu naukowców na kreatywność i skupienie w pracy wpływ ma nie tylko nasze otoczenie, ale również narzędzia, którymi na co dzień dysponujemy. Już niedługo, bo 19 marca 2019 roku, obchodzić będziemy Europejski Dzień Mózgu. Warto z tej okazji zastanowić się nad sobą, swoimi zadaniami i celami oraz nad tym, co robimy, by być bardziej kreatywnym. Pracodawcy z kolei powinni pomyśleć nad wprowadzeniem wszelkich niezbędnych udogodnień oraz zastanowić się nad zmianą sprzętu i mebli celem ułatwienia i podniesienia efektywności pracy swoich ludzi.
Pobudź kreatywność poprzez działanie
Nic tak nie uskrzydla i nie pobudza do pracy i myślenia, jak możliwość realizacji własnych pomysłów. Blokowanie przez pracodawców swoich pracowników, np. ze względu na staż pracy lub ogólnie przyjętą hierarchię, jest ogromnym błędem. Bywa bardzo często, że tzw. świeża krew potrafi rozwiązać niejeden problem szybciej niż pracownik z 10-letnim stażem w firmie lub po prostu ma na nie zupełnie inne spojrzenie na sprawę. W interesie każdego pracodawcy powinno być umożliwienie pracownikowi wykazywania się na każdym etapie jego pracy. Przemyślenie, następnie nadzór i realizacja własnego pomysłu pobudza do kreatywności i działania. Pozwala wykazać się inicjatywą, przy jednoczesnej odpowiedzialności za konkretne działania w firmie.
Pracuj wygodniej i efektywniej
Na skupienie i kreatywność pracownika niebagatelny wpływ ma jego miejsce pracy. To, w jaki sposób wyposażone zostało biurko oraz jak się przy nim pracuje, jest sprawą zarówno pracodawcy, jak i samej osoby siedzącej przy biurku. Na barkach szefa firmy spoczywa odpowiednie przystosowanie i urządzenie miejsc pracy dla swoich podwładnych. Żaden pracownik nie skupi się na niewygodnym krześle i przy zbyt małym biurku. Poprawianie się co chwilę i spacery po biurze wcale nie oznaczają, że pracownik jest leniwy. Po prostu ma nie wygodne i nieergonomiczne miejsce pracy. Dobrze dobrane krzesło lub nawet fotel gabinetowy sprawi, że praca stanie się przyjemnością. Warto wybrać taki, który tak jak fotel AURELIUS wykorzystuje mechanizm TILT, dzięki któremu długotrwałe siedzenie przy biurku nie jest uciążliwe. Dodatkowo ze względu na swoje walory estetyczne i ponadczasowe wzornictwo stanie się dodatkową ozdobą biura.
Po stronie pracownika leży odpowiednie urządzenie i spersonalizowanie biurka (oczywiście w oparciu o materiały jakie udostępnia firma). Przede wszystkim powinno być ono uporządkowane i czyste. Wszelkiego rodzaju segregatory np. Esselte (im większe tym więcej dokumentów pomieszczą) pozwolą Ci odpowiednio archiwizować dokumenty, dzięki czemu niczego nie zgubisz. Co niestety skutkowałoby utratą cennego czasu na szukanie rzeczy, które tak naprawdę powinny być w zasięgu ręki – to bardzo frustrujące i raczej nie sprzyja koncentracji.
Niezwykle pomocne okażą się również pojemniki na dokumenty, które możesz wykorzystać po prostu jako rodzaj dodatkowej szuflady na biurku. W portfolio producentów można znaleźć nie tylko funkcjonalne, ale i eleganckie rozwiązania, czego przykładem jest szuflada LEITZ WOW. To naprawdę rzecz z efektem WOW. Pojemnik przykuwa wzrok poprzez stylowe i pomysłowe połączenie dwóch kolorów o błyszczącym wykończeniu. Posiada dwie płaskie szuflady do przechowywania dokumentów i przyborów biurowych oraz kolejne dwie – o większych gabarytach, które z łatwością pomieszczą kable czy drobne sprzęty. Ze względu na przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, a tym samym dokumentów poufnych szuflada została wyposażona w zasłonięty przód. Dodatkowo w zestawie z szufladą dostępny jest przeźroczysty organizer dla wygodnego przechowywania małych przedmiotów, np. spinaczy.
Niestety bardzo często bywa również, że na biurku walają się zupełnie bez sensu długopisy, ołówki, spinacze i inne tego typu akcesoria. W ich rzetelnym uporządkowaniu pomoże stylowy kubek na długopisy LEITZ WOW. To niesamowita rzecz, która łączy w sobie szereg funkcji, gdyż może również służyć jako wzmacniacz dźwięki telefonu.
Organizuj sobie czas w pracy
Kreatywności i skupieniu w pracy z pewnością pomagają takie aspekty jak zdolność do pracy pod presją czasu i umiejętność określania priorytetów. Dotyczy to nie tylko pracy nad konkretnym działaniem, ale w ogóle całego dnia w pracy. Przykładowo, jeśli lepiej Ci skupić się na zadaniach w godzinach przedpołudniowych, to właśnie w nich staraj się wykonywać zadania wymagające większego skupienia się i świeżego umysłu. Na późniejsze godziny zostaw rzeczy, które są mechaniczne i raczej nie wymagają kreatywnego działania.
Zrelaksuj się podczas pracy, by myśleć kreatywnie
Każde nowoczesne biuro, zwłaszcza jeśli zostało zorganizowane w typie open space, powinno być wyposażone w specjalną strefę relaksu dla pracowników. Przyjazne miejsce, w którym pracownik będzie mógł robić sobie przerwy w trakcie pracy będzie sprzyjać nie tylko jego regeneracji, ale również pozwoli skupić myśli, przemyśleć nowe koncepcje działania oraz pobudzić kreatywność.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Jak wybrać idealną szafkę na klucze dla Twojego domu i biura? kwi 17, 2023
- Identyfikatory i holdery w czasach pracy zdalnej mar 10, 2023
- Jak pisać piórem? Jak wybrać odpowiednie pióro dla siebie? sty 23, 2023
- 12 tygodniowy rok, czyli planowanie czasu pracy sty 16, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply