-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Wycieraczki
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
-
Szkoła
- Bloki rysunkowe i techniczne
- Farby
- Flamastry
- Gumki
- Zeszyty i bruliony
- Kleje
- Kreda szkolna
- Kredki
- Linijki i cyrkle
- Nożyczki szkolne
- Okładki szkolne
- Pastele
- Plasteliny i modeliny
- Zeszyty tematyczne
- Tuby i teczki kreślarskie
- Temperówki
- Bruliony
- Papiery kolorowe
- Pozostałe
- Pędzle i pojemniki na wodę
- Zeszyty
- Zestawy szkolne
- Galanteria tekstylna
-
Artykuły kreatywne
- Tektura
- Balony
- Bibuły, krepiny
- Bloki kreatywne
- Cekiny, oczka
- Dziurkacze ozdobne
- Kleje brokatowe, brokaty
- Naklejki
- Nożyczki dekoracyjne
- Patyczki, druciki
- Pistolety do kleju
- Wstążki, taśmy
- Zestawy kreatywne
- Bloki piankowe
- Brokaty
- Kolorowanki i książeczki
- Masy, gliny
- Ozdoby, dekoracje
- Pamiętniki, przepiśniki
- Podobrazia
- Pozostałe
-
Szkoła
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Ergonomiczne stanowisko pracy biurowej
Statystycznie Polacy zatrudnieni na etat, spędzają około 2 000 godzin w pracy w ciągu roku. To spora ilość czasu, dlatego miejsce pracy biurowej powinno być tak przygotowane, by zapewnić pracownikowi pełen komfort, bezpieczeństwo oraz kreatywność. Odpowiedni dobór urządzeń, mebli i wyposażenia sprawi, że miejsce pracy będzie przyjemniejsze, a ergonomia w biurze – wyższa.
Ergonomiczne biurko – jakie powinno być?
Biurko każdego pracownika powinno być na tyle duże, by swobodnie zmieścił się na nim komputer, akcesoria biurowe oraz niezbędne dokumenty. Pozostałe, z których pracownicy rzadziej korzystają mogą zostać zamieszczone w specjalnym stoliku wielofunkcyjnym. Poniżej mamy przykład zamykanego stolika biurowego firmy Durable.
Konstrukcja biurka powinna umożliwiać swobodne ustawienie elementów wyposażenia stanowiska pracy oraz ułatwiać posługiwanie się nimi np. miejsce na telefon powinno znajdować się w zasięgu ręki pracownika, a dostęp do dokumentów nie może sprawiać kłopotów i zmuszać do ciągłego poruszania się po biurze. Niestety bardzo ciężko znaleźć modelowe ergonomiczne stanowisko pracy biurowej. Ma to niestety związek z brakiem świadomości jak ważny jest to aspekt, i jak wpływa na kreatywność i wygodę pracownika.
Jak zagospodarować odpowiednio miejsce pod biurkiem?
W typowych biurach, gdzie zazwyczaj pracownicy siedzą praktycznie jeden obok drugiego lub naprzeciwko siebie pojawia się problem z brakiem miejsca pod biurkiem. Problem ten może również wynikać z nieodpowiedniego dostosowania krzesła do swoich potrzeb. Faktem jest jednak, że praca siedząca oraz brak miejsca na odpowiednie położenie nóg może skutkować wieloma dolegliwościami, szczególnie związanymi z kręgosłupem oraz zaburzeniami krążenia obwodowego, a u mężczyzn nawet impotencją. Można jednak temu skutecznie zaradzić stosując pod biurkiem podnóżki ergonomiczne.
Model ten oprócz tego, że spełnia swoją podstawową funkcję, czyli pozwala regulować kąt nachylenia nóg, to dodatkowo posiada wypustki pozwalające zrelaksować zmęczone stopy. Bardziej wymagający pracodawcy mogą wyposażyć miejsca pracy swoich pracowników w ergonomiczne podnóżki energetyzujące ze zmiennym kątem nachylenia oraz specjalnym kształtem, dla poprawienia postawy ciała użytkownika.
Można także pokusić się o podnóżek chłodząco-grzewczy, który idealnie sprawdzi się zarówno w upalne, jak i wyjątkowo zimne dni. Przykładowy podnóżek chłodząco-grzewczy poniżej.
Zachęcamy również do zapoznania się z pełną ofertą podnóżków ergonomicznych marki Fellowes.
Ergonomiczne stanowisko pracy biurowej – jak umieścić monitor?
Wybór odpowiedniego monitora do pracy to jedno, natomiast o komforcie pracy decyduje także jego odpowiednie ustawienie. By móc wygodnie wykonywać swoją pracę powinien on być usytuowany centralnie, na wprost pracownika, odrobinę poniżej jego linii wzroku oraz w odległości nie mniejszej niż 40 cm. Jeżeli wspomniane normy nie są zachowane możemy do odpowiedniego jego umieszczenia użyć podstawki pod monitor np. marki Fellowes.
Oprócz tego, że model ten umożliwia regulację wysokości podstawy od 10 do 15 cm, to dodatkowo posiada szufladę na dokumenty, antypoślizgowe nóżki zapobiegające przesuwaniu się podstawy oraz wgłębienie na kubek i płyty CD. Co więcej pozwala na schowanie klawiatury lub laptopa pod podstawą. Warto także dobrze doświetlić stanowisko pracy z monitorem. Na rynku dostępnych jest wiele lampek na biurko, które z powodzeniem sprostają naszym pracowniczym oczekiwaniom. Poniżej ciekawa lampka na biurko marki MAUL.
Ergonomiczne stanowisko pracy biurowej – o klawiaturze i myszce słów kilka
O ergonomicznym stanowisku pracy biurowej podobnie jak ustawienie monitora decyduje również ustawienie klawiatury. Powinna znajdować się ona co najmniej 10 cm od krawędzi biurka i być ułożona naprzeciwko pracownika. Dzięki temu ma on możliwość wygodnie ułożyć ręce do pracy. O ergonomii pracy decyduje także jej usprawnianie i ułatwianie. W tym celu pod myszką komputerową należy zamieścić np. czarną podkładkę pod mysz lub podkładkę ze śladem opony.
Ostatni ze wspomnianych modeli dostosowuje swój kształt w zależności od siły nacisku i ciepła ciała oraz, dzięki zastosowaniu specjalnej struktury, redystrybuje punkty nacisku, łagodząc tym samym podparcie.
Podpórki na krzesło sposobem na wygodną pracę przy biurku
Dobre krzesło biurowe powinno być wyposażone w kilka funkcji tzn. w możliwość regulacji wysokości, regulacji kąta oparcia pleców oraz muszą być obrotowe i mieć podłokietniki oraz kółka. Dla wygody pracownika, jego wydajności oraz w celu zapobiegania ewentualnym bólom kręgosłupa można zastosować podpórki na krzesło. Takie podpórki pod plecy firmy FELLOWES dopasują się do konturów ciała, zniwelują napięcie mięśni w trakcie wykonywania pracy oraz zwiększą komfort użytkowania krzesła.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Jak wybrać idealną szafkę na klucze dla Twojego domu i biura? kwi 17, 2023
- Identyfikatory i holdery w czasach pracy zdalnej mar 10, 2023
- Jak pisać piórem? Jak wybrać odpowiednie pióro dla siebie? sty 23, 2023
- 12 tygodniowy rok, czyli planowanie czasu pracy sty 16, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply