Co musi znaleźć się w każdym biurze?

Data: 2020-02-25 Kategoria: Urządzenia biurowe Komentarze: 0
Co musi znaleźć się w każdym biurze?

Dobrze zorganizowane biuro to klucz do sukcesu w każdej firmie. Warto więc zadbać o odpowiednie meble, sprzęt i przydatne akcesoria. Co musi znaleźć się w każdym biurze?

Odpowiednie meble biurowe

Ergonomiczne meble dla pracowników zapewnią im komfort pracy oraz zwiększą wydajność. Na wyposażeniu biura warto mieć:

  • Biurka i krzesła dostosowane do liczby pracowników oraz ich wzrostu
  • wytrzymałe meble z półkami na dokumenty
  • stół i krzesła do sali konferencyjnej (lub miejsca przyjmowania klientów)
  • stół, krzesła i meble kuchenne – w przypadku wydzielenia w biurze pokoju socjalnego

Oprócz mebli biurowych, przydadzą się również pojemniki do segregowania odpadów.

Sprzęt niezbędny w biurze

W każdym biurze, przyda się również sprzęt, dostosowany do profilu i potrzeb danej firmy, w tym:

  • sprzęt komputerowy – komputer, monitor, klawiatura, myszka itd.;
  • urządzenie wielofunkcyjne lub osobno: drukarka, kopiarka i skaner;
  • telefon – stacjonarny lub komórkowy;
  • projektor do prezentacji – zwłaszcza, gdy Twój zespół ma często wystąpienia i szkolenia;
  • niszczarka do dokumentów – z pewnością przyda się, m.in. w niszczeniu danych osobowych;
  • laminator, bindownica – prędzej czy później mogą przydać się w pracy;


Akcesoria biurowe

Najmniejsze elementy mają często ogromne znaczenie. Podobnie jest w przypadku akcesoriów biurowych. Nie tylko skutecznie ułatwiają pracę, ale w oczach klientów – świadczą o przygotowaniu i profesjonalizmie. W każdym biurze warto mieć:

  • zapas papieru (zarówno standardowego białego, jak i tego o nieco grubszej gramaturze, np. na oferty biznesowe dla klientów, zaproszenia czy podziękowania);
  • karteczki samoprzylepne, tzw. przypominajki oraz blok małych kartek;
  • zszywacze, dziurkacze, spinacze do dokumentów – warto mieć również organizer na biurko do ich przechowywania i segregacji;
  • koszulki foliowe i ofertówki;
  • teczki, segregatory;
  • materiały piśmiennicze – długopisy, ołówki, zakreślacze, gumki do zmazywania, temperówki, linijki;
  • kalkulator;
  • pieczątka firmowa;
  • koperty różnej wielkości do wysyłania i archiwizowania dokumentów;

Te i inne akcesoria znajdziesz w sklepie internetowym PasażBiurowy.pl. Z pewnością przydatne w codziennej i długoterminowej pracy okażą się również kalendarze ścienne, biurkowe i książkowe dla pracowników oraz notatniki. Będą także miłym upominkiem dla klientów.


Akcesoria do segregowania dokumentów

W każdym biurze praca wykonywana jest o wiele sprawniej, jeśli jest w nim archiwizacja dokumentów. Na pewno przydatne okażą się różnego rodzaju akcesoria do segregowania:

  • teczki na dokumenty A4 i A3 oraz teczki do podpisu
  • różnej wielkości segregatory
  • koszulki foliowe
  • pojemniki na teczki i czasopisma
  • pudła archiwizacyjne i pudła zbiorcze archiwizacyjne
  • skoroszyty
  • półki na dokumenty

Odpowiednio opisane – z pewnością ułatwią poszukiwanie właściwych dokumentów oraz zabezpieczą je przed wilgocią, światłem i niekorzystnymi czynnikami, które mogłyby je zniszczyć.


Przy okazji, warto zapewnić komfort pracownikom, przygotowując np. pomieszczenie socjalne z ekspresem do kawy i firmowymi kubkami. Z pewnością ucieszą się z niego również klienci.

Powiązane produkty

Komentarze

* Imię:
* E-mail:(nie publikujemy)
* Komentarz:
przepisz kod

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.