-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Bindownica - do czego się przyda?
Nie wszystkie przedsiębiorstwa oraz firmy potrzebują bindownicy, jednak w branży introligatorskiej czy drukarskiej jest ona podstawowym narzędziem pracy. Znajduje swoje zastosowanie w punktach ksero, szkołach, uczelniach wyższych czy też pracowniach poligraficznych. Dowiedz się więcej o tym sprzęcie, bo być może potrzebujesz go właśnie w swoim biurze!
Oprawianie i scalanie dokumentów
Bindownica to urządzenie służące do łączenia ze sobą oraz oprawiania plików dokumentów. W ten sposób bardzo łatwo można posegregować akta oraz ważne, wielostronicowe dane. W zależności od potrzeb możemy wybrać odpowiedni rodzaj bindownicy i dopasować go do działalności, którą świadczymy.
Rodzaj bindownic
Na rynku urządzeń poligraficznych i introligatorskich istnieje kilka rodzajów bindownic. Możemy dopasowywać je w zależności od tego, jakiego efektu pożądamy najbardziej. Najpopularniejszym rodzajem są bindownice grzebieniowe. Łączą one luźne kartki papieru za pomocą plastikowej opaski (grzebienia). Ten typ, obok bindownicy drutowej, jest jednym z najstarszych na rynku, a zarazem najprostszych w obsłudze. Przyjmuje się, że maksymalna ilość kartek, jakie można złączyć za pomocą grzebienia to pół tysiąca. Obok bindownic grzebieniowych istnieją wcześniej wspominane bindownice drutowe. W ich przypadku łączenie następuje nie za pomocą plastikowej wstawki, lecz drucianej. Oprawa ma wówczas charakter otwarty, co wielu introligatorów uznaje za bardziej estetyczne, mimo iż w ten sposób kartki mogą się łatwiej zniszczyć. Bindownica drutowa wymaga wprawy podczas używania, dlatego dedykowana jest osobom z doświadczeniem w pracy drukarskiej. Zdarza się jednak, że przede wszystkim liczy się moc przerobowa, jaką ma urządzenie. W tym przypadku najlepszym rozwiązaniem jest bindownica termiczna, która szybko, skutecznie i precyzyjnie łączy duże ilości papieru. Nie wymaga przy tym dużej sprawności manualnej i nadaje plikom estetyczny wygląd.
Na co zwracać uwagę wybierając bindownicę?
Jeśli wybraliśmy już rodzaj bindownicy, który nas interesuje, pora zwrócić uwagę na jej podstawowe parametry. Najważniejszym z nich jest maksymalna ilość kartek, które mogą ulec zbindowaniu. Im więcej, tym większe będziemy mogli tworzyć pliki oraz arkusze. Innym ważnym parametrem jest stopień zaawansowania obsługi. Jeśli jesteśmy raczkującą firmą introligatorską, warto wziąć pod uwagę modele o nieskomplikowanym działaniu. Wybierając bindownicę do naszego biura warto również zwrócić uwagę na cechy dedykowane do danego modelu. Przykładowo Termobindownica Fellowes Helios 60 nagrzewa się w zaledwie cztery minuty, po czym gotowa jest do pracy z maksymalną średnicą grzbietu dokumentów do 60 mm. Szukając najlepszych na rynku urządzeń, warto odwiedzać renomowane sklepy i salony ze sprzętem biurowym. W ten sposób wybierzemy bindownicę doskonale pasująca do świadczonych przez nas usług. Szczególnie bogaty asortyment posiada sklep Pasaż Biurowy. W ofercie tego dostawcy sprzętu biurowego znaleźć można tak znane modele bindownic jak np. Opus Wire Bono czy Fellowes Orion 500.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kalkulator - czy ktoś z tego jeszcze korzysta? wrz 12, 2022
- Jak zabezpieczyć dokumenty? Laminowanie dokumentów sie 29, 2022
- Tonery i tusze - czym kierować się przy ich wyborze? lut 22, 2022
- Planujesz swój magazyn? Oto kilka porad, jak zrobić to dobrze! lut 22, 2022
- Jak wyposażyć biuro? O tych rzeczach nie możesz zapomnieć! lut 22, 2022
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply