-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
4 akcesoria pomocne podczas bindowania dokumentów
Bindowanie to obecnie jedna z najczęstszych czynności względem dokumentów w biurach oraz drukarniach. Polega ono na łączeniu ze sobą luźnych kartek wzdłuż jednego brzegu. Do tego celu wykorzystuje się zarówno grzbiety metalowe, jak i plastikowe. Aby móc bindować dokumenty oprócz bindownicy będziemy potrzebować szeregu urządzeń i sprzętów, które ułatwią nam to zadanie. Co przyda się podczas bindowania dokumentów?
1. Grzbiety do bindowania
Od materiału, z którego stworzono grzbiety do bindowania, zależy nie tylko estetyka dokumentów, jakie zbindujemy, lecz również wytrzymałość powstałego pliku. Powinniśmy zatem wybierać akcesoria o podniesionej wytrzymałości. Jeśli zależy nam na naprawdę wysokim bezpieczeństwie, możemy zainwestować w grzbiety metalowe. W przypadku standardowych i niskich wymagań zalecane są jednak tańsze – plastikowe. Ponadto, grzbiety powinny posiadać odpowiednie wymiary, aby dokumenty nie były zbyt luźno lub zbyt mocno zbindowane. Warto również zastanowić się nad kolorystyką grzbietu. Dzięki niej ułatwimy sobie identyfikację dokumentów oraz sklasyfikujemy je jeszcze dokładniej.
2. Okładki do bindowania
Grzbiet zbindowanych dokumentów to jedna bariera chroniąca dokumenty przed zniszczeniem bądź uszkodzeniem. Aby zadbać o ich jak najlepsze bezpieczeństwo, powinniśmy również pomyśleć o odpowiedniej okładce. Ochroni ona tył i front dokumentów oraz będzie je odpowiednio eksponować. Najlepsze w tym celu są okładki z folią laminacyjną, która doskonale zabezpiecza przed uszkodzeniami mechanicznymi, kurzem, brudem oraz plamami. Ważne, by dobrać okładkę w taki sposób, żeby pasowała ona do formatu dokumentów. Warto również pomyśleć nad odpowiednim wariantem kolorystycznym, który nie zaburzy naszego dotychczasowego katalogu.
3. Debinder
Może się czasem zdarzyć, iż będziemy zmuszeni otworzyć zbindowany dokument, czy to na własne życzenie, czy też klienta. Wówczas możemy użyć w tym celu debindera – przyrządu otwierającego w szybki i estetyczny sposób okładki. Przed zakupem musimy pamiętać, iż urządzenie to montowane jest bezpośrednio do bindownicy, którą posiadamy. Warto więc sprawdzić jej specyfikację, aby dobrać odpowiedni model debindera (np. Debinder ImpressBind 140 współpracuje z bindownicą tego samego modelu). Ponadto, powinniśmy również sprawdzić do jakich nadaje się on okładek. Debinder to obecnie urządzenie niezbędne w drukarniach, wydawnictwach oraz punktach ksero. Zwłaszcza jeżeli naszą główną klientelą są studenci i osoby zamawiające oprawę ogromnej ilości dokumentów, np. prac dyplomowych.
4. Laminator
Laminator to sprzęt kapitalnie uzupełniający bindownicę. Dzięki połączonej pracy tych dwóch urządzeń jesteśmy w stanie nie tylko bindować dokumenty, lecz również oprawiać je za pomocą specjalnej folii. W ten sposób połączone pliki będziemy w stanie zabezpieczyć przed uszkodzeniem, żółknięciem, poplamieniem bądź zagnieceniem. Musimy jednak pamiętać, że urządzenie to wymaga folii laminacyjnej, którą trzeba co jakiś czas uzupełniać. Produkty tego typu można zakupić w sklepie internetowym PasażBiurowy.pl (np. Laminator GBC Fusin)
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kalkulator - czy ktoś z tego jeszcze korzysta? wrz 12, 2022
- Jak zabezpieczyć dokumenty? Laminowanie dokumentów sie 29, 2022
- Tonery i tusze - czym kierować się przy ich wyborze? lut 22, 2022
- Planujesz swój magazyn? Oto kilka porad, jak zrobić to dobrze! lut 22, 2022
- Jak wyposażyć biuro? O tych rzeczach nie możesz zapomnieć! lut 22, 2022
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply