-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Pomysły na świąteczne prezenty dla Twoich pracowników
Święta Bożego Narodzenia to czas wzajemnego obdarowywania się prezentami. To piękny zwyczaj, podkreślający wzajemne przywiązanie i szacunek. W każdym z nas drzemie odrobina dziecka i uwielbiamy, choćby drobne niespodzianki. Dla pracownika świąteczny prezent to także dodatkowa motywacja do pracy i element integrujący go z pracodawcą. Warto przemyśleć starannie, jaki rodzaj upominków wręczymy.
Wieczne pióro
W czasach gadżetów elektronicznych może się wydawać, że eleganckie pióro to przeżytek. Nic bardziej mylnego! Wieczne pióro to symbol klasy i luksusu. Każdemu, nawet zupełnie wyluzowanemu freelancerowi kojarzy się automatycznie ze światem wielkiego biznesu, poważnych kontraktów, wyposażonych antykami biur. Nie da się ukryć, że odręcznie podpisany dokument, najlepiej za pomocą pióra nabiera swoistej rangi. Prezent w postaci pióra jest wyrazem uznania, ale też życzeniem kolejnych sukcesów. Najbardziej rozpoznawalna marka to rzecz jasna Parker. Nazwana na cześć swego założyciela istnieje od 1888 r. i przez ten długi czas zbudowała przede wszystkim (oczywiście oprócz wysokiej jakości produktów) doskonale identyfikowalny wizerunek. Wręczając pióro Parker, możesz mieć absolutną pewność, że zostanie rozpoznane i docenione.
Elegancja i klasa
Ekskluzywny prezent dla cenionego pracownika to z pewnością model Premier Custom Storm Grey. Nie jest to drobiazg tani, co wynika nie tylko z wysokiej jakości wykonania, ale też z zastosowania jasnego złota. Cennego kruszcu użyto nie tylko do wykończenia, ale też zrobiono z niego stalówkę. Każda mocowana jest ręcznie i przechodzi drobiazgową kontrolę jakości. Utrzymanie ciemnoszarej kolorystyki pióra, sprawia że jest uniwersalne. Ucieszy kobietę i mężczyznę. To model z klasą, wykwintny i dość konserwatywny.
Elegancja, z nutą awangardy
Zdecydowanie, dla nieco bardziej awangardowych i kreatywnych pracowników lepszą propozycją będzie model Parker IM SE Blue Origin. Pióro wykonano z mosiądzu, korpus i skuwkę pokrywając lakierem. To właśnie ona szczególnie przykuwa wzrok, dzięki zastosowanej kolorystyce niebiesko-czarnej. Stalówka ze stali nierdzewnej zapewnia komfort użytkowania. Modele IM od angielskiego określenia Instant Message (błyskawiczna wiadomość) dedykowane są młodemu odbiorcy przyzwyczajonemu do szybkiej komunikacji.
Praktyczny drobiazg – długopis i notes
To niezbędniki naszej codzienności. Dyskretne i eleganckie przydają się do sporządzania notatek ze spotkania, są wyposażeniem torebki każdej pani domu planującej skrupulatnie zakupy, a roztargnionym często kartka z notesu wręcz ratuje dotrzymanie terminów. Nie ma takiej osoby, której nie przydałby się zestaw notesu z długopisem. Otwarcie pudełka z logo Parker i znalezienie w nim jasnobrązowego notesu i pióra wiecznego Sonnet Stainless Steel CT będzie dla każdego sympatyczną niespodzianką. Notatnik zamykany jest gumką, co pozwala na schowanie w nim luźnych notatek. Pióro to klasyk, wykonany ze stali nierdzewnej i wykończony palladem.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Jak wybrać idealną szafkę na klucze dla Twojego domu i biura? kwi 17, 2023
- Identyfikatory i holdery w czasach pracy zdalnej mar 10, 2023
- Jak pisać piórem? Jak wybrać odpowiednie pióro dla siebie? sty 23, 2023
- 12 tygodniowy rok, czyli planowanie czasu pracy sty 16, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply