-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Jakie produkty biurowe pomogą zorganizować swoje pliki i dokumenty?
Dobra organizacja i przechowywanie plików oraz dokumentów ułatwia pracę w biurze. To nie tylko oszczędność czasu potrzebnego na znalezienie odpowiedniego arkusza lub pliku. To również dbałość o porządek w biurowej przestrzeni. Wszystko to przekłada się na efektywność pracy i bezpieczeństwo gromadzonych danych oraz informacji istotnych dla funkcjonowania firmy. Jakie produkty biurowe pomogą zorganizować Twoje pliki i dokumenty? Poznaj nasze propozycje.
Półki na biurko
Najwięcej bałaganu w przestrzeni biurowej robią dokumenty w wersji papierowej. Zadrukowane arkusze często zalegają na biurkach całymi stertami, a to psuje harmonię wnętrza. Nieład wpływa też niekorzystnie na wizerunek całej firmy. Warto więc wyposażyć biuro w akcesoria, które pomogą w segregowaniu i organizacji przechowywania papierowych dokumentów. Na początek warto zainteresować się półkami, które można ustawić na biurku. To do nich trafiać będą arkusze potrzebne na dalszym etapie pracy. Piętrowo umieszczone przegródki dają możliwość ich wstępnej segregacji, co znacznie ułatwi szybkie znalezienie odpowiedniego dokumentu.
Segregatory
W kolejnym kroku organizacji dokumentów w biurze przydadzą się segregatory. Pozwalają one podzielić dokumenty według indywidualnych potrzeb i metod pracy w danym biurze. Odpowiednio opisany według dat lub tematów dotyczących zawartości segregator można ustawić na podręcznej półce i w każdej chwili sięgnąć po potrzebny arkusz. W jeszcze bardziej precyzyjnej organizacji papierów w biurze pomogą przegródki do segregatorów. Z nimi możesz posegregować dokumenty alfabetycznie. W organizacji ich przechowywani pomocne mogą być również kolorowe znaczniki lub karteczki samoprzylepne, którymi podzielisz zawartość segregatora na mniejsze działy.
Zewnętrzne nośniki danych
Współczesne biura pracują w oparciu o nowoczesną technologię. Bazy danych prowadzone są w formie elektronicznej. Podobnie, jak korespondencja z kontrahentami oraz partnerami, akta pracowników i dokumenty dotyczące klientów. Technologia bywa jednak zawodna i warto zadbać o kopię zapasową ważnych plików. Odpowiednio skatalogowane dokumenty cyfrowe zapisz na zewnętrznym nośniku danych, co pozwoli Ci skorzystać z nich na każdym komputerze. Pendrive i dyski wymagają odpowiedniego przechowywania. Do tego przydadzą się pudełka archiwizacyjne, które może ustawić w biurowej szafce lub na podręcznej półce.
Kolorowe teczki
Tekturowe lub plastikowe teczki na dokumenty to najprostszy i jednocześnie przejrzysty sposób na organizację przechowywania biurowej dokumentacji. Estetycznie wykonane mogą przy okazji stać się funkcjonalną dekoracja pomieszczenia. Zwłaszcza, gdy papiery są posegregowane tematycznie, a każdy z tematów ma przypisaną teczkę w innym kolorze. Takie rozwiązanie sprawdza się szczególnie w momencie, gdy z dokumentów korzysta się na bieżąco przez dłuższy czas. Pozostawione luzem na pulpicie biurka mogą ulec przypadkowym zniszczeniom, a ich zawartość bywa kusząca dla przypadkowych osób odwiedzających biuro.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Czym kierować się przy wyborze folii do laminowania? kwi 27, 2024
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Filtry prywatyzujące na ekran – jak działają? kwi 01, 2024
- Ewidencja przebiegu pojazdu dla firm: Jak zorganizować i utrzymać dokładność danych? mar 29, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply