-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Minimalizm w biurze - jak zminimalizować ilość przedmiotów i zwiększyć przestrzeń?
Minimalizm szturmem wdarł się w modowe trendy aranżacji wnętrz. Po zdobyciu popularności w mieszkaniach i domach, podbija przestrzeń biznesową. Coraz więcej biur usuwa ze swojej przestrzeni wszystko, co jest zbędne w pracy, co dostarcza zbyt wielu bodźców i rozprasza uwagę pracowników. W stylowym, minimalistycznym biurze łatwo utrzymać ład i zadbać o harmonię wnętrza. To idealne warunki do rodzenia się kreatywnych pomysłów, efektywnej pracy i skupianiu się na wykonywanych zadaniach. Dowiedz się, jak zminimalizować ilość przedmiotów i zwiększyć przestrzeń w biurze.
Funkcjonalność minimalistycznego wnętrza
Wnętrze zaaranżowane w minimalistycznym stylu to nie tylko ład i harmonia, ale przede wszystkim funkcjonalność. W dobrze przemyślanym i zorganizowanym biurze dobrze musi poczuć się nie tylko kontrahent, ale również pracownik. Łatwo to osiągnąć, gdy wnętrze nie przytłacza nadmiarem sprzętu oraz kolorów, a dzięki minimalnej ilości mebli i akcesoriów staje się ono optycznie większe. Oczyszczanie biura ze zbędnych przedmiotów warto zacząć od biurek. Okazuje się, że zagracone stanowisko pracy może zmniejszyć produktywność pracownika nawet o 40%. Zbyt wiele akcesoriów zgromadzonych na pulpicie rozkojarza, a brak skupienia zwiększa ryzyko popełnienia błędu. W uporządkowaniu tej przestrzeni pomogą różnego rodzaju organizery na podręczne akcesoria biurowe. Dobra organizacja i przechowywanie długopisów, zakreślaczy, spinaczy i innych drobiazgów pomaga utrzymać porządek, a wszystko będzie dostępne na wyciągnięcie ręki. To najprostszy sposób na uniknięcie sytuacji, gdy na blacie biurka pojawi się kolejny długopis, bo poprzednie ukryły się pod stertą dokumentów.
Schowaj, co się da
Im mniej elementów znajduje się w zasięgu wzroku pracowników i klientów biura, tym łatwiej utrzymać w nim porządek. Warto o to zadbać, bo przecież biuro jest wizytówką całej firmy. Chcą więc uzyskać ład i harmonię w pomieszczeniu, należy ukryć w szafkach jak największą ilość kabli, sprzętów, segregatorów i innych materiałów biurowych. Dobrym wyborem będą meble z jak największą powierzchnią ukrytą za drzwiczkami lub żaluzjami. Tam można schować dokumenty i wyposażenie, po które sięga się sporadycznie. To, co musi być zawsze pod ręką, warto ukryć w pudełku wpisującym się kolorystycznie do aranżacji biura. Unikając przepychu i przesady w dobieraniu dekoracji, tę funkcję można powierzyć funkcjonalnym segregatorom i organizerom, które mają swoje miejsce na otwartych półkach.
Oświetlenie w minimalistycznym biurze
Ogromną rolę z punktu widzenia estetyki i funkcjonalności minimalistycznego biura odgrywa jego oświetlenie. Biorąc pod uwagę, że ze ścian zniknęły zbędne dekoracje, biurowe sprzęty zostały ukryte w szafkach, a z pulpitu biurka zniknęły zbędne akcesoria, można ustawić na nim oryginalną lampkę, która nie tylko podniesie komfort pracy, a przy okazji stworzy odpowiedni klimat barwą oraz temperaturą emitowanego światła.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Czym kierować się przy wyborze folii do laminowania? kwi 27, 2024
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Filtry prywatyzujące na ekran – jak działają? kwi 01, 2024
- Ewidencja przebiegu pojazdu dla firm: Jak zorganizować i utrzymać dokładność danych? mar 29, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply