-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Sposoby na ochronę poufnych informacji w biurze - wykorzystaj potencjał niszczarki
Tną papiery, niszczą dowody osobiste, płyty CD i DVD – mowa o niszczarkach, które powinny znaleźć się na liście podstawowego wyposażenia każdego biura. To na nich bowiem spoczywać będzie zadanie, jakim jest rozdrobnienie różnego rodzaju dokumentów do takiego stopnia, by niemożliwym stało się odtworzenie ich zawartości. Nawet najprostsza niszczarka do papieru ułatwia utylizację dokumentów z danymi poufnymi, by nie wpadły one w niepowołane ręce. Wykorzystaj ten potencjał w swoim biurze.
Niszczarka – biurowy must have
Odpowiednia utylizacja dokumentów zawierających dane poufne stała się obowiązkiem każdej firmy i każdego urzędu. Jasno precyzują to przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Takich dokumentów jest wiele. To m.in. wystawiane klientom faktury, umowy z kontrahentami oraz wyciągi bankowe. Nawet najmniejsze biuro musi zadbać o to, by po upływie określone czasu archiwizowania dokumentów uniemożliwić późniejsze odtworzenie treści. Niepotrzebne już arkusze można podrzeć ręcznie lub pociąć na drobne kawałki. To zajmuje jednak sporo czasu, który można poświęcić na pracę lub odpoczynek. Przy niewielkiej liczbie dokumentów można wspomóc się najprostszym modelem niszczarki do papieru. To niewielki panel, który na co dzień zajmie niewiele miejsca w szafce. Wystarczy umieścić go na koszu i włączyć, by dokument przeszedł do historii.
Jaką niszczarkę wybrać do biura?
Rynek biurowego sprzętu oferuje wiele modeli niszczarek dokumentów. Łatwo więc dobrać model odpowiedni do potrzeb danego biura. Kupując sprzęt warto wziąć pod uwagę wielkość kosza na ścinki, by nie tracić cennego czasu na jego częste opróżnianie. Nie bez znaczenia jest też hałas, jaki towarzyszy niszczeniu dokumentów. Jeśli urządzenie ma pracować w pomieszczeniu, w którym pracują również ludzie, dużym atutem będzie jego ciche działanie. Tam, gdzie każdego dnia utylizuje się wysokie sterty dokumentów, warto wprowadzić urządzenie, w którym można zniszczyć jednorazowo większą liczbę dokumentów. W biurze, w którym informacje są gromadzone i przechowywane w formie cyfrowej na płytach CD lub DVD, niezbędna będzie niszczarka umożliwiająca utylizację tych nośników danych.
Jak tnie niszczarka?
W zależności od modelu, niszczarka tnie papier na wąskie paski lub ścinki. Im drobniejsze są skrawki zniszczonego dokumentu, tym trudniej jest odtworzyć zapisaną w nim treść. Jak łatwo się domyślić, w kontekście ochrony danych osobowych i innych informacji niejawnych wskazane jest, by niszczarka do tego typu dokumentów utylizowała je na wręcz milimetrowe fragmenty. Dobrym zakupem będzie tu urządzenie z najwyższym stopniem bezpieczeństwa i gwarancją bezawaryjnego działania, bez zacięć papieru i długim czasem nieprzerwanej pracy.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Czym kierować się przy wyborze folii do laminowania? kwi 27, 2024
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Filtry prywatyzujące na ekran – jak działają? kwi 01, 2024
- Ewidencja przebiegu pojazdu dla firm: Jak zorganizować i utrzymać dokładność danych? mar 29, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply