-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Artykuły spożywcze, które powinny znaleźć się w każdym biurze
Każdy pracodawca chce zapewnić jak najlepsze warunki pracy, aby atmosfera w biurze była przyjemna oraz spokojna. Dlatego z tego względu stara się zaopatrzyć w podstawowe artykuły spożywcze, które świetnie się sprawdzą w codziennym pracowaniu oraz funkcjonowaniu. Sprawdź poniższe propozycje!
Kawa – must have każdego biura
Nie od dziś wiadomo, że poranna kawa to ratunek niewyspanego pracownika. Potrafi ona naprawdę uratować niejedną sytuację, która przytrafić się może każdemu. Dlatego też podstawą w biurowej kuchni powinna być właśnie kawa. Ponadto ten produkt odpowiedzialny jest za zwiększenie koncentracji, humoru i zmniejszenie senności, co z pewnością jest potrzebne do wykonywanie pracy. Dodatkowo kawa poprawia krążenie krwi, przez co komórki organizmu są lepiej dotlenione. Warto pamiętać o dodatkach do tego trunku w postaci cukru bądź mleka!
Rozgrzewająca herbata
Nie każdy jest miłośnikiem kofeiny i kawy, dlatego też warto, aby w biurze znalazła się także herbata. Zwiększa ona koncentrację, zmniejsza ryzyko choroby niedokrwiennej serca, ale także reguluje poziom cholesterolu. Ponadto herbata występuję w różnych wariantach oraz smakach, więc każdy pracownik z pewnością znajdzie coś dla siebie.
Woda, której nie może zabraknąć w żadnym biurze!
Woda w asortymencie biurowym powinna znaleźć się przez cały rok, a nie tylko przez okres letni, gdy panują nieustępliwe upały. Nawodnienie w ciągu dnia jest nieodłącznym elementem każdego człowieka, dlatego też tak ważna jest jej obecność w dużej ilości. Dobrą alternatywą są dzbanki z filtrem do wody, które oczyszczają ją, a dodatkowo zajmują one mało miejsca. Dużym plusem są również mniejsze koszty eksploatacyjne w porównaniu do korzystania z wody butelkowanej.
Coś słodkiego na umilenie pracy, czyli czekoladowy zastrzyk energii!
Kto nie lubi przekąsić sobie słodyczy podczas pracy? Kilka batonów, ciastka lub kawałki ciasta są zawsze mile widziane w biurze. Dobrej jakości słodycze mogą być zarówno pyszne, jak i wpływać pozytywnie na nasz organizm (pamiętając, oczywiście o odpowiedniej ilości spożywania). Po porcji czekolady możemy zaobserwować lepsze samopoczucie, mniejsze zmęczenie, redukcję poziomu stresu oraz sprawniejszą koncentrację.
Owoce- podstawa codziennej diety!
Może warto zadbać o zdrowie własne oraz innych pracowników i uzupełnić biurową kuchnię o zdrowe owoce! Posiadają one witaminy i inne składniki odżywcze, które zapobiegają uczuciu zmęczenia, dobrze wpływają na pracę całego organizmu, działają dobroczynnie na zmysł wzroku, poprawiają pamięć oraz koncentrację, co jest bardzo istotne przy dłuższej pracy z komputerem!
Różne przekąski!
Przekąski w postaci paluszków, orzeszków bądź chrupek mogą pojawić się, chociażby okazjonalnie podczas specjalnych imprez integracyjnych. Warto zadbać o te produkty, gdyż są łatwo dostępne i z pewnością lubiane przez większe grono pracowników! Dobór odpowiednich artykułów spożywczych do asortymentu biurowego zależy przede wszystkim od preferencji całej załogi. Jednakże podstawowe produkty np. kawa oraz herbata powinny być zawsze obecne!
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Jak wybrać idealną szafkę na klucze dla Twojego domu i biura? kwi 17, 2023
- Identyfikatory i holdery w czasach pracy zdalnej mar 10, 2023
- Jak pisać piórem? Jak wybrać odpowiednie pióro dla siebie? sty 23, 2023
- 12 tygodniowy rok, czyli planowanie czasu pracy sty 16, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply