-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Wycieraczki
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
-
Szkoła
- Bloki rysunkowe i techniczne
- Farby
- Flamastry
- Gumki
- Zeszyty i bruliony
- Kleje
- Kreda szkolna
- Kredki
- Linijki i cyrkle
- Nożyczki szkolne
- Okładki szkolne
- Pastele
- Plasteliny i modeliny
- Zeszyty tematyczne
- Tuby i teczki kreślarskie
- Temperówki
- Bruliony
- Papiery kolorowe
- Pozostałe
- Pędzle i pojemniki na wodę
- Zeszyty
- Zestawy szkolne
- Galanteria tekstylna
-
Artykuły kreatywne
- Tektura
- Balony
- Bibuły, krepiny
- Bloki kreatywne
- Cekiny, oczka
- Dziurkacze ozdobne
- Kleje brokatowe, brokaty
- Naklejki
- Nożyczki dekoracyjne
- Patyczki, druciki
- Pistolety do kleju
- Wstążki, taśmy
- Zestawy kreatywne
- Bloki piankowe
- Brokaty
- Kolorowanki i książeczki
- Masy, gliny
- Ozdoby, dekoracje
- Pamiętniki, przepiśniki
- Podobrazia
- Pozostałe
-
Szkoła
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
6 akcesoriów, które ułatwią pracę w firmie
Akcesoria biurowe mogą w dużej mierze przyczynić się do wygody codziennej pracy. Dzięki swoim przydatnym funkcjom pozwalają na ekonomiczne zagospodarowanie czasu w biurze i sprawne wykonywanie służbowych obowiązków. Ważną cechą biurowych drobiazgów jest solidne wykonanie i nowoczesny, estetyczny design. Przedstawiamy kilka przedmiotów, które koniecznie powinny się znaleźć w Twoim biurze.
1. Temperówka elektryczna – aby ołówki zawsze były gotowe do użycia
Ołówki są przydatnymi narzędziami piśmienniczymi w każdym biurze. Pozawalają szybko zanotować ważne informacje, a następnie zetrzeć gumką. Aby ołówki mogły ułatwiać Ci codzienną pracę, powinny zawsze być ostro zatemperowane i gotowe do użycia. Przydatnym i pomysłowym akcesorium jest elektryczna temperówka niemieckiej marki Dahle słynącej z produkcji urządzeń biurowych wysokiej klasy. Temperówka elektryczna Dahle pozwala zaostrzyć w niezawodny sposób ołówki o różnych średnicach. Konstrukcja tego gadżetu pozwala na ustawienie kształtu końcówki temperowanego ołówka.
2. Szklana tablica suchościeralna do notatek
Wyjątkowo poręcznym akcesorium, które możesz umieścić na swoim biurku, jest szklana tabliczka suchościeralna NOBO. Umożliwi Ci na łatwe zapisywanie istotnych informacji. Odporna na przebarwienia powierzchnia z hartowanego szkła pozwala bez trudu zetrzeć notatki, które nie są już potrzebne. Możesz także przymocować do niej kartki lub dokumenty za pomocą wygodnego klipsa.
3. Supermocny dziurkacz do dokumentów
W biurze często istnieje potrzeba wykonania w dokumentach dziurek umożliwiających ich późniejsze wpięcie w segregator. Akcesorium, którego nie powinno zabraknąć w Twoim miejscu pracy, jest solidnie wykonany dziurkacz LEITZ 5182 supermocny. Konstrukcja urządzenia pozwala na jednorazowe podziurkowanie pliku złożonego z aż 250 kartek papieru.
4. Stylowy organizer na biurowe drobiazgi
Na Twoim biurku z pewnością znajduje się wiele drobiazgów. Wśród nich są długopisy, ołówki, gumki, zszywki czy spinacze. Pomocnym akcesorium, które pozwoli Ci wygodnie uporządkować wszystkie małe przedmioty w obrębie biurka, jest designerski organizer. Kubełek na długopisy Leitz WOW został wyposażony w dodatkową przegrodę na smartfon z funkcją regulacji dźwięku. Od teraz Twój telefon będzie zawsze miał swoje miejsce na biurku i nie będziesz już tracić czasu na jego poszukiwanie wśród wielu biurowych akcesoriów czy między stertami dokumentów.
5. Poręczny podajnik do taśmy klejącej
Taśma klejąca przydaje się w wielu sytuacjach biurowych. Chyba każdy uważa za niezwykle irytujące szukanie zaklejonego początku taśmy, kiedy jest pilnie potrzebna. Rozwiązaniem tej biurowej niewygody jest poręczny podajnik na taśmę klejącą.
Designerski podajnik biurkowy do taśm Scoth Karim ułatwi codzienną pracę w firmie. Dzięki niemu już nigdy nie będziesz szukać początku taśmy klejącej i z łatwością oderwiesz kawałek odpowiedniej wielkości bez konieczności używania nożyczek.
6. Ergonomiczny zszywacz do biura
W biurze często potrzeba spiąć razem pliki dokumentów. W tym celu świetnie sprawdzi się solidny zszywacz o ergonomicznej rączce i antypoślizgowej podstawie. Zszywacz ARGO LETACK HS-260 z pewnością należy do akcesoriów, których nie powinno zabraknąć w nowoczesnym biurze. Wysoka jakość wykonania i magazynek na zszywki o dowolnej wielkości sprawiają, że ten gadżet doskonale odpowiada na potrzeby pracy biurowej.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Jak wybrać idealną szafkę na klucze dla Twojego domu i biura? kwi 17, 2023
- Identyfikatory i holdery w czasach pracy zdalnej mar 10, 2023
- Jak pisać piórem? Jak wybrać odpowiednie pióro dla siebie? sty 23, 2023
- 12 tygodniowy rok, czyli planowanie czasu pracy sty 16, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply