-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Wycieraczki
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
-
Szkoła
- Bloki rysunkowe i techniczne
- Farby
- Flamastry
- Gumki
- Zeszyty i bruliony
- Kleje
- Kreda szkolna
- Kredki
- Linijki i cyrkle
- Nożyczki szkolne
- Okładki szkolne
- Pastele
- Plasteliny i modeliny
- Zeszyty tematyczne
- Tuby i teczki kreślarskie
- Temperówki
- Bruliony
- Papiery kolorowe
- Pozostałe
- Pędzle i pojemniki na wodę
- Zeszyty
- Zestawy szkolne
- Galanteria tekstylna
-
Artykuły kreatywne
- Tektura
- Balony
- Bibuły, krepiny
- Bloki kreatywne
- Cekiny, oczka
- Dziurkacze ozdobne
- Kleje brokatowe, brokaty
- Naklejki
- Nożyczki dekoracyjne
- Patyczki, druciki
- Pistolety do kleju
- Wstążki, taśmy
- Zestawy kreatywne
- Bloki piankowe
- Brokaty
- Kolorowanki i książeczki
- Masy, gliny
- Ozdoby, dekoracje
- Pamiętniki, przepiśniki
- Podobrazia
- Pozostałe
-
Szkoła
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Wirtualne biuro — Czy to możliwe?
Ostatnie lata, szczególnie te, w których borykaliśmy się z pandemią, przyniosły wiele zmian zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. W tym drugim obszarze czas pandemii, który znacząco ograniczył wspólne spotkania i pracę w większym towarzystwie sprawił, że pojęcia takie jak praca zdalna czy wirtualne biuro zyskały na popularności i stały się obecne niemal w każdej branży. Wielu z nas doświadczyło innego, niespotykanego do tej pory wymiaru pracy, który wiązał się z wieloma szansami, ale i zagrożeniami zarówno dla pracowników, jak i kadry zarządzającej. Następstwem zapoznania się z formą pracy zdalnej była zamiana prawdziwego biura na wirtualne, co pozwoliło znacznie zmniejszyć koszty, ale i poprawić efektywność pracy w wielu firmach. Wirtualne biuro — czy to zawsze jest możliwe? Jakie wady i zalety posiada to rozwiązanie?
Wirtualne biuro — dla kogo?
Wirtualne biuro to usługa outsourcingu, która nie wymaga fizycznej obecności kadry na miejscu. Inaczej mówiąc, firma wynajmuje adres oraz skrzynkę pocztową, pod którym rejestruje swoje usługi, dzięki czemu firma jest fizycznie zlokalizowana w danym miejscu. Z uwagi na charakter pracy, pracownicy mogą wykonywać pracę z domu, a więc powierzchnia biura staje się zbędna. Takie rozwiązanie znacznie ogranicza koszty utrzymania lokalu, wyposażenia go czy ewentualnych remontów. Oczywiście nie każda firma może pozwolić sobie na takie rozwiązanie. Dla kogo więc jest ono dedykowane? Przede wszystkim dla tych, którzy nie potrzebują stałego miejsca pracy, a ich praca ogranicza się do korzystania z laptopa, którą mogą realizować w dowolnym miejscu. Wirtualne biuro będzie rozwiązaniem także dla tych, którzy na co dzień pracują w terenie lub dużo podróżują.
Zalety wirtualnego biura
Niewątpliwie największą zaletą tego nowoczesnego rozwiązania będzie niwelowanie kosztów. Oszczędności generuje przede wszystkim sam wynajem oraz bieżące inwestowanie w biuro. Wynajem wirtualnego biura to koszt ok. 200 zł miesięcznie, co w porównaniu do wynajmu prawdziwego lokalu jest ogromną różnicą. Kolejną zaletą jest możliwość oddelegowania usług księgowego do wirtualnego biura, który zadba o wszelkie dokumenty i bezpośredni kontakt z Urzędem Skarbowym. Dodatkowo, księgowi pracujący w schemacie wirtualnych biur posiadają spore doświadczenie w kontaktach z kontrolerami z urzędów, co pozwala na szybkie i łatwe kontrole skarbowe. Kolejne atuty to prestiż adresu oraz możliwość skorzystania z przestronnych sal konferencyjnych. Jak to działa? Zazwyczaj firmy zakładające wirtualne biura decydują się na zarejestrowanie usług pod adresem w centrum dużego miasta. Taki zabieg sprawia, że firma jest pozytywnie odbierana przez kontrahentów i klientów. Dodatkowo zaproszenie kontrahenta do przestronnej, elegancko urządzonej sali konferencyjnej w nowoczesnym biurowcu sprawi, że jeszcze bardziej zyskamy w jego oczach, a tę dodatkową usługę często posiadamy w pakiecie naszego wirtualnego biura.
Wady wirtualnego biura
Wirtualne biuro również ma swoje wady, które warto znać i przeanalizować jeszcze przed podjęciem decyzji o podpisaniu umowy na wynajem. Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na warunki współpracy oferowane przez firmy wynajmujące. Większość propozycji będzie zawierała konkretne wytyczne dotyczące współpracy — np. odbiór i wysyłka korespondencji raz na tydzień, ograniczona ilość faksów itp. Warto rozważyć wszystkie ograniczenia i przekalkulować koszty. Dodatkowo podczas wybierania oferty wynajmu należy zrobić porządny research wśród firm oferujących takie usługi — jeśli wybierzemy podejrzaną firmę nie tylko spadnie nasz prestiż, ale nie będziemy pewni skutków prawnych naszego wyboru. Biura wirtualne to w pełni legalny wybór, należy jednak powierzyć proces wynajmu odpowiednim instytucjom.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak zadbać o porządek w biurowych szufladach? maj 01, 2024
- Czym kierować się przy wyborze folii do laminowania? kwi 27, 2024
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Czy lista obecności w pracy to element obowiązkowy? kwi 18, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply