Wiosenne porządki w biurze

Data: 2021-03-08 Kategoria: Akcesoria biurowe Komentarze: 0
Wiosenne porządki w biurze

Wiosna to czas porządków nie tylko w ogrodzie i domu, lecz również w biurze! Zacznij od porządnego wywietrzenia pomieszczeń i umysłów pracowników, a następnie ruszaj do walki o porządek i ergonomię pracy z naszymi wskazówkami i radami. Oto kilka z nich, które pozwolą Twojemu biurowi wejść na nowy, lepszy poziom pracy i zarządzania czasem oraz przestrzenią.

Uporządkuj dokumenty

Znaczną ilość przestrzeni biurowej przeważnie zajmują dokumenty. Większość z nich prawdopodobnie nadaje się do utylizacji lub archiwizacji, dlatego wiosna to doskonały czas na zrobienie z nimi porządku. Zamknięte sprawy, przedawnione sprawozdania bądź raporty z zeszłego roku powinny trafić do stosownych przegródek, klaserów, teczek bądź pudełek np. do pudełka Leitz Click and Store. Ten znakomity produkt biurowy jest nie tylko praktyczny, lecz również designerski. Dzięki niemu schowamy i uporządkujemy wiele dokumentów, zachowując przy tym schludny wygląd całego biura. Najlepiej, jeżeli do podobnych pudełek zapakujemy archiwalne dokumenty, a niepotrzebne – zniszczymy. W tym procesie może nam pomóc profesjonalna niszczarka. Jeżeli nie posiadamy jej, należy poważnie zastanowić się nad takim zakupem. Można tego dokonać za pośrednictwem sklepu internetowego Pasaż Biurowy. W jego asortymencie można znaleźć m.in. nowoczesną, automatyczną niszczarkę Rexel Auto+ zdolną do jednorazowego niszczenia 600 kartek.



Przemebluj biuro

Zmiana układu wewnętrznego biura zawsze dodaje świeżości firmie. Dzięki niej możemy ulepszyć szlaki komunikacyjne, pozbyć się zbędnych mebli bądź podzielić pomieszczenia w przedsiębiorstwie według stref roboczych. Ważne, by wiosennemu przemeblowaniu towarzyszyło poszanowanie zasad ergonomii i podnoszenie wydajności pracy. Aby to osiągnąć, należy na samym początku zadbać o wyposażenie dopasowane do poszczególnych pracowników. Ułatwią to nowe meble posiadające systemy regulacyjne, dzięki którym zatrudnieni będą mogli pracować w komfortowych i bezpiecznych warunkach. Doskonałym pomysłem jest zakup np. stolika do komputera System Computer Trolley firmy Durable. Jest ono wykonane z niezwykle wytrzymałego włókna szklanego oraz posiada możliwość regulacji zgodnie z optymalnymi wymaganiami korzystającego z niego pracownika.


Wprowadź udogodnienia

Wiosennemu odświeżeniu w biurze powinny towarzyszyć również zakupy sprzętu, który będzie udogadniał pracę, jak i relaks pracowników. Będą to wszelkiego rodzaju urządzenia do pomieszczeń socjalnych oraz kuchni, ułatwiające przygotowanie posiłków oraz ich przechowywanie. Mogą to być również ładowarki do urządzeń mobilnych oraz laptopów, przejściówki, dyski oraz uchwyty do tabletów i smartfonów. Żadne jednak biuro nie może obyć się bez centrum komunikacji i spotkań firmowych, jakim jest ekspres do kawy. W przypadku przestrzeni biurowych, które często mają ograniczony metraż, doskonałym wyborem będzie Ekspress 4Swiss Roma A10 Pro Mini. Mimo swoich niewielkich gabarytów posiada wszelkie funkcje, by móc zrobić przepyszne espresso, spienić mleko, a także przyrządzić kawę mieloną. Dzięki niemu podniesiemy standard całego biura, a także zwiększymy poziom lojalności i zadowolenia pracowniczego.


Powiązane produkty

Komentarze

* Imię:
* E-mail:(nie publikujemy)
* Komentarz:
przepisz kod

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.