-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Odśwież biuro na wiosnę – 3 sprzęty, które warto wymienić
Wiosna to doskonały czas na porządki w biurze, a także zmiany aranżacyjne. Warto w tym celu wydać dodatkowe pieniądze na nowe, przydatne sprzęty, które pozwolą nam zwiększyć efektywność oraz wydajność pracowników. Przy wyborze urządzeń należy sugerować się przede wszystkim renomą marki, funkcjonalnością samego sprzętu, jak i jakością jego wykonania. Najlepsze urządzenia, które odświeżą Twoje biuro na wiosnę znajdziesz tylko na Pasażu Biurowym!
Niszczarka dokumentów
Urządzenia, jakimi są niszczarki dokumentów bardzo często pracują na wysokich obrotach przez wiele godzin. Dotyczy to zwłaszcza firm, w których ilość dokumentów jest ogromna, a okres archiwizacji bardzo krótki. Wiosna to doskonały czas na odświeżenie spracowanej i starej niszczarki. Zamieniając ją na nowy model powinniśmy zwrócić uwagę, jak zachowywał się poprzedni sprzęt. Może tym razem warto zainwestować w droższe, ale wydajniejsze i większe urządzenie? W takim wypadku szczególnie polecane będą produkty marki HP – doskonale znanej wszystkim posiadaczom firm oraz pracownikom biurowym. Zwłaszcza niszczarki HP Pro Shredder 15CC – uniwersalna, wyposażona w pojemnik 20 litrów na ścinki, a także funkcję niszczenia zszywek, spinaczy oraz kart kredytowych. Wysokiej jakości sprzęt do niszczenia dokumentów pozwoli utrzymać nam porządek w biurze, a także zwiększy bezpieczeństwo dokumentów oraz danych w nich zawartych.
Wentylator biurowy
Wiosna to czas, kiedy na zewnątrz zaczyna robić się coraz cieplej. To również przypomnienie o zbliżającym się okresie letnim, na który warto przygotować biuro. Pomóc w tym może zakup sprzętu, który będzie odpowiadał za utrzymanie komfortu termicznego pracowników. Mowa tutaj o wentylatorach biurowych, które schładzać będą powietrze w upalne dni. Żyjemy w czasach galopujących zmian klimatycznych, więc również miejsce pracy powinno być dostosowane do zmieniających się warunków za oknem. Dobrym zakupem w ramach wiosennego odświeżania biura będzie wentylator stojakowy Sencor. Posiada on stabilny stojak, trzy prędkości nadmuchu, regulację kąta nachylenia oraz wysokości. Sprawdzi się doskonale do schładzania poszczególnych stanowisk pracy, jak i wybranej przestrzeni biurowej.
Czajnik elektryczny
W ramach wiosennych porządków powinniśmy pamiętać nie tylko o wymianie sprzętów ułatwiających pracę, lecz również tych odpowiedzialnych za relaks i sporządzanie posiłków pracowniczych. Dlatego wymianie powinny ulec również urządzenia w strefie socjalnej i kuchni biurowej. Szczególną uwagę należy zwrócić na czajnik elektryczny, w którym przygotowujemy wrzątek do zalewania posiłków oraz napojów. Im więcej w biurze jest pracowników, tym większe prawdopodobieństwo, iż był on mocno eksploatowany. Co więcej, w przypadku zbyt małej ilości wykonanych czynności z zakresu konserwacji i czyszczenia może się okazać, iż odkamienianie go nic nie da i należy zakupić nowy. Czajnik Sencor SWK 1720BK z metalową powłoką doskonale nadaje się do przestrzeni biurowych. Jest przede wszystkim funkcjonalny, niezwykle pojemny, elegancki i posiada specjalny filtr wychwytujący zabrudzenia wody oraz kamień. Dzięki niemu strefa socjalna dla pracowników zyska wiosennej świeżości, a przygotowywane posiłki i napoje będą o wiele zdrowsze i pyszniejsze.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak wybrać najlepszą folię do laminowania A4: Praktyczny przewodnik mar 24, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
- Druki akcydensowe - faktura VAT oraz inne wzory. sty 21, 2024
- Podpórki na książki jako prezent: Idealne rozwiązanie dla miłośników literatury cze 20, 2023
- Torba na laptopa vs plecak: Które rozwiązanie jest lepsze dla Ciebie? cze 13, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply