-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Technologie mobilne w pracy biurowej - praktyczne aplikacje i gadżety, które ułatwią wykonywanie obowiązków poza biurem
Mogłoby się wydawać, że za sprawą aplikacji mobilnych jesteśmy w stanie przenieść do telefonu niemal całe nasze życie. Zakupy, wizyty u lekarza, edukacja czy praca - żadna z tych czynności nie może obejść się bez dostępu do rozmaitych aplikacji oferujących nam kody zniżkowe, łatwe zarządzanie wizytami, regularną naukę języka czy szybkie konwersacje ze współpracownikami i przełożonymi. Dzięki rozwojowi technologii mobilnej coraz częściej możemy podejmować się wykonywania obowiązków zawodowych poza biurem, co daje dużą wolność i swobodę. Jakie praktyczne aplikacje i gadżety mogą ułatwić nam pracę na odległość i jak z nich korzystać? Przekonajmy się!
Evernote - wszystko pod ręką w jednej aplikacji
Twórcy aplikacji opisują swoje dzieło, jako praktyczny pomocnik przy organizowaniu życia. Z pewnością jest w tym wiele prawdy. Aplikacja Evernote pozwala na przechowywanie rozmaitych treści i odpowiednie zarządzanie nimi. Co możemy przechowywać w Evernote? Krótkie zapiski, zdjęcia, dokumenty i pliki w formie notatek. Aplikacja pozwala także na dołączanie rachunków lub faktur, dzięki czemu niezbędne dokumenty przechowujemy w jednym miejscu i mamy je zawsze pod ręką.
Discord - bądź zawsze dostępny dla współpracowników
Discord to bardzo popularny, całkowicie darmowy komunikator głosowy, dostępny na niemal wszystkie rodzaje oprogramowania. Umożliwia szybkie i łatwe połączenia głosowe, wideo, a także wymianę wiadomości tekstowych z pozostałymi uczestnikami. Dodatkowo ma funkcję udostępniania ekranu, streamowania czy organizowania konferencji. Wszystkie usługi dostępne są w jednym miejscu, które charakteryzuje się prostym w obsłudze i przejrzystym interfejsem.
Smartwatch - niedoceniony gadżet
Smartwatch jest znanym rozwiązaniem, obecnym na rynku już od dobrych kilku lat. Jednak nadal wiele osób zdaje się nie dostrzegać jego licznych zalet. Dlaczego więc Smartwatch to dobry wybór? Wykonując obowiązki poza biurem, nasza motywacja może być zdecydowanie mniejsza, a skupienie na pracy może wymagać uruchomienia dużych pokładów silnej woli. Dołóżmy do tego leżący obok telefon i ciągłą chęć przeglądnięcia social mediów lub kliknięcia w wyświetlone powiadomienie.
Z inteligentnych zegarkiem łatwiej skupimy się na wykonywanych obowiązkach, nie tracąc przy tym kontaktu z innymi oraz dostępu do ważnych informacji. Tarcza zegarka będzie wyświetlać jedynie niezbędne komunikaty - np. nowe e-maile czy ważne połączenie, co pozwoli nam skupić się na wykonywanej pracy.
Rysik do ekranu
Ten niepozorny gadżet potrafi ułatwić pracę wykonywaną poza biurem. Coraz częściej obowiązki zawodowe wypełniamy także na telefonie czy tablecie, a nie da się ukryć, że sterowanie dotykowe jest zdecydowanie cięższe i mniej precyzyjne od tego wykonywanego za pomocą myszki. Prosty rysik do ekranu zdecydowanie ułatwi pracę i sprawi, że będzie ona przyjemniejsza i wygodniejsza. Z pomocą rysika z łatwością podpiszemy dokumenty lub wprowadzimy dokładne poprawki, a jego małe gabaryty sprawiają, że zawsze możemy mieć go ze sobą.
Technologiczne nowinki w wersji mobilnej to rozwiązania dla pracowników wszystkich branż. Ich szerokie zastosowanie i wachlarz możliwości sprawiają, że tak chętnie korzystamy z ich pomocy każdego dnia, czyniąc naszą pracę łatwą i przyjemną.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak zadbać o porządek w biurowych szufladach? maj 01, 2024
- Czym kierować się przy wyborze folii do laminowania? kwi 27, 2024
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Czy lista obecności w pracy to element obowiązkowy? kwi 18, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply