-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Wycieraczki
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
-
Szkoła
- Bloki rysunkowe i techniczne
- Farby
- Flamastry
- Gumki
- Zeszyty i bruliony
- Kleje
- Kreda szkolna
- Kredki
- Linijki i cyrkle
- Nożyczki szkolne
- Okładki szkolne
- Pastele
- Plasteliny i modeliny
- Zeszyty tematyczne
- Tuby i teczki kreślarskie
- Temperówki
- Bruliony
- Papiery kolorowe
- Pozostałe
- Pędzle i pojemniki na wodę
- Zeszyty
- Zestawy szkolne
- Galanteria tekstylna
-
Artykuły kreatywne
- Tektura
- Balony
- Bibuły, krepiny
- Bloki kreatywne
- Cekiny, oczka
- Dziurkacze ozdobne
- Kleje brokatowe, brokaty
- Naklejki
- Nożyczki dekoracyjne
- Patyczki, druciki
- Pistolety do kleju
- Wstążki, taśmy
- Zestawy kreatywne
- Bloki piankowe
- Brokaty
- Kolorowanki i książeczki
- Masy, gliny
- Ozdoby, dekoracje
- Pamiętniki, przepiśniki
- Podobrazia
- Pozostałe
-
Szkoła
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Przygotuj stanowisko z komputerem
W każdym biurze najważniejszym miejscem dla pracownika jest stanowisko z komputerem. Jak je przygotować, by zapewnić kompleksową ergonomiczną pracę? Podpowiadamy, jak zorganizować stanowisko z komputerem.
Komputer i monitor
Kiedy masz już wybrany komputer i monitor, czas wzbogacić je o funkcjonalne dodatki. W biurach projektowych czy agencjach marketingowych pracę usprawniają dwa monitory. Wówczas przyda się także uchwyt do monitora na 2 ekrany. Dopasowanie wysokości do użytkownika, system przesuwny i możliwość zmiany kąta nachylenia (czy obracania monitora), umilą i usprawnią pracę. Jeśli nie potrzebujesz dwóch ekranów, wybierz standardową podstawę pod monitor. Możesz dostosować jej wysokość do poziomu swojego wzroku. Poza tym, ma praktyczne przegródki do przechowywania ulubionych akcesoriów biurowych. Z kolei system organizacji kabla, ułatwi zachowanie porządku. W biurach może przydać się również filtr prywatyzujący na monitor. Chroni efekty Twojej pracy na komputerze przed niepowołanymi spojrzeniami. Sprawia, że tylko Ty siedząc przed monitorem, widzisz co znajduje się na jego ekranie.
Podkładka pod mysz i inne akcesoria
Kolejnymi elementami są mysz i podkładka. Jeśli chcesz uniknąć dodatkowych kabli i nie ograniczać swoich ruchów, dobrym rozwiązaniem jest mysz bezprzewodowa Kensington. Najlepszy będzie model informujący o zużyciu energii oraz ze złączem USB. Kolejnym wyborem jest podkładka pod mysz. Przy długotrwałej pracy przy biurku, ulgę przyniesie podkładka pod mysz i nadgarstek. Niweluje m.in. zwężanie cieśni nadgarstka. Jest wzbogacona o antypoślizgową podstawę i powłokę antybakteryjną. Zapewnia to wysoki komfort użytkowania dla różnego rodzaju myszy biurowych – zarówno standardowych, jak i bezprzewodowych.
Odwieczny problem – kable
Plączące się kable są zmorą nie tylko w domach, ale również w biurach. Na szczęście znaleziono na nie sposoby. Jednym z nich jest organizator kabli. Jest niezwykle prosty w obsłudze, a gwarantuje niebywały efekt – wszystkie kable od sprzętu komputerowego można wsunąć w jedną powłokę. Zapewnia to nie tylko utrzymanie porządku, ale także estetyczny wygląd i większe bezpieczeństwo. Kolejnym punktem jest listwa antyprzepięciowa. Jest to absolutne must have w biurach. Gwarantuje bezpieczeństwo i ochrania drogi sprzęt komputerowy przed przeciążeniem sieci zasilającej. Dzięki kilku gniazdom, podłączysz wiele urządzeń jednocześnie.
Biurko i fotel
Kiedy już zdecydujesz się na sprzęt i akcesoria, musisz mieć je na co postawić. Na pewno przyda się wygodne biurko, którego wysokość będzie można dopasować do wysokości osoby przy nim pracującej. Większe znaczenie ma fotel biurowy. Dobrze, gdy posiada synchroniczny ruch siedziska i możliwość kołysania się. Niweluje to napięcia kręgosłupa podczas wielogodzinnego przesiadywania przy biurku. Do tego istotna jest regulacja zagłówka i podłokietników oraz punktu podparcia pleców. Wszystkie wymagania spełnia m.in. fotel gabinetowy Ambasador marki Halmar.
Przygotowanie stanowiska komputerowego wymaga znalezienia solidnych i ergonomicznych elementów wyposażenia. Jednak kiedy skompletujesz już kompleksowy zestaw, zapewni Ci on komfortową pracę.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kluczowe akcesoria biurowe poprawiające produktywność i organizację maj 10, 2024
- Jak organizować przestrzeń biurową za pomocą odpowiednich mebli? kwi 20, 2024
- Klękosiad zamiast klasycznego fotela biurowego lut 17, 2024
- Zwiększ swój komfort pracy dzięki ergonomii z marką Kensington lip 19, 2023
- Pojemnik na kable - idealne rozwiązanie dla biura i miejsca pracy maj 10, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply