-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Wycieraczki
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
-
Szkoła
- Bloki rysunkowe i techniczne
- Farby
- Flamastry
- Gumki
- Zeszyty i bruliony
- Kleje
- Kreda szkolna
- Kredki
- Linijki i cyrkle
- Nożyczki szkolne
- Okładki szkolne
- Pastele
- Plasteliny i modeliny
- Zeszyty tematyczne
- Tuby i teczki kreślarskie
- Temperówki
- Bruliony
- Papiery kolorowe
- Pozostałe
- Pędzle i pojemniki na wodę
- Zeszyty
- Zestawy szkolne
- Galanteria tekstylna
-
Artykuły kreatywne
- Tektura
- Balony
- Bibuły, krepiny
- Bloki kreatywne
- Cekiny, oczka
- Dziurkacze ozdobne
- Kleje brokatowe, brokaty
- Naklejki
- Nożyczki dekoracyjne
- Patyczki, druciki
- Pistolety do kleju
- Wstążki, taśmy
- Zestawy kreatywne
- Bloki piankowe
- Brokaty
- Kolorowanki i książeczki
- Masy, gliny
- Ozdoby, dekoracje
- Pamiętniki, przepiśniki
- Podobrazia
- Pozostałe
-
Szkoła
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
4 zasady pracy w home office
Jeszcze do niedawna forma tzw. home office, była znana głównie pracownikom działającym w oparciu na B2B. W czasach koronawirusa stała się czymś powszechnym, mimo że tak naprawdę nie jest uregulowana w systemie prawnym. Warto jednak przedstawić 4 niepisane zasady w home office, które nie zniechęcą Cię do pracy w domu, a wręcz przeciwnie.
1. Zorganizuj przytulne domowe biuro
Nawet jeśli masz niewielkie mieszkanie, znajdź sobie kącik do pracy. Jesteś szczęściarzem gdy masz biurko, a jeszcze lepiej gdy do tego posiadasz wygodne krzesło. Jeśli nie, zawsze możesz sprawić sobie wygodny ergonomiczny fotel. Zwłaszcza, jeśli home office szykuje się na wiele tygodni. Najlepiej gdyby miało regulowaną wysokość i dostosowywało się do ułożenia Twojego ciała. Niech Twój kącik będzie ładnie urządzony a będzie zachęcał do pracy. Trzymaj wszystko w jednym miejscu, by nie szukać notatek i dokumentów po całym domu. Przydadzą się również akcesoria biurowe jak długopisy, ołówki, małe karteczki, ale też teczki na dokumenty czy papier ksero. Usuń z oczu wszelkie rozpraszacze i zapewnij sobie dobre oświetlenie – najlepiej naturalnym światłem. Dla ukojenia nerwów przyda się w pobliżu doniczkowy kwiatek i ulubiony kubek z kawą.
2. Codzienne rytuały i harmonogram pracy
Kiedy jeździłeś pracować do firmy na stałą godzinę, z pewnością miałeś ustalone rytuały typu pobudka, toaleta, wyprowadzenie psa, śniadanie, podwózka dzieci do szkoły itp. Nie rezygnuj z nich, bo one trzymają Cię w ryzach. Lepiej budzić się codziennie o tej samej porze, wykonać swoją pracę w określonym przedziale czasu, a pozostałą część dnia przeznaczyć na przyjemności i ulubione aktywności. Planer i kalendarz pomogą Ci zapanować nad harmonogramem. Rozpisz sobie zadania do wykonania na każdy dzień, odhaczaj te, które udało Ci się wykonać, a zobaczysz, że praca staje się przyjemnością. Niech nie kuszą Cię w tym czasie domowe obowiązki, media społecznościowe czy telefoniczne pogawędki z koleżanką. Zajmiesz się tym po pracy. Umilaj sobie za to czas przy biurku – motywująca muzyka, aromatyczna kawa, zestaw herbat czy ulubiony wystrój – znajdź coś, co sprawi Ci przyjemność.
3. Nie zapominaj o przerwach i jedzeniu
Nawet, jeśli jesteś największym pracusiem, przerwy w pracy nie tylko Ci się należą, ale także Cię zrelaksują. Oderwanie się choć na chwilę od obowiązków pozwala na znalezienie rozwiązań, nowe pomysły czy zwyczajną regenerację organizmu. Zrób sobie jedzenie, ulubiony napój w kubku termicznym czy szybka gimnastykę ciała. Przewietrz pomieszczenie i nawodnij się. Jeśli masz problem z oderwaniem się od biurka, ustaw powiadomienie w telefonie lub nastaw budzik.
4. Motywacja!
Motywacja jest kluczem do sukcesu w wielu dziedzinach życia – także podczas home office. Pomyśl o efektach pracy, szczególnie jeśli Twoje wynagrodzenie zależy od liczby wykonanych zadań. Po drugie, rozważ, że im szybciej uporasz się z obowiązkami, tym więcej czasu będziesz mieć na przyjemności czy dla swoich bliskich. Szczególnie jeśli nie masz ściśle wyznaczonych godzin pracy. Nie przeciągaj jej na cały dzień, a tym bardziej noc. Zostaw czas dla bliskich lub po prostu dla siebie.
Home office może być całkiem przyjemny, jeśli będziesz w stanie zapanować nad oddzieleniem życia prywatnego od zawodowego. Zapewnij sobie również przytulny kącik sprzyjający motywacji i efektywnej pracy.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kluczowe akcesoria biurowe poprawiające produktywność i organizację maj 10, 2024
- Jak organizować przestrzeń biurową za pomocą odpowiednich mebli? kwi 20, 2024
- Klękosiad zamiast klasycznego fotela biurowego lut 17, 2024
- Zwiększ swój komfort pracy dzięki ergonomii z marką Kensington lip 19, 2023
- Pojemnik na kable - idealne rozwiązanie dla biura i miejsca pracy maj 10, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply