-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Poznaj rodzaje papieru i ich zastosowania
Papier papierowi nierówny, chociaż na pierwszy rzut oka może takim się wydawać. Przy bliższym poznaniu widać, jak bardzo różni się arkusz do drukowania dokumentów od tego, z którego powstać ma dyplom, certyfikat lub okazjonalne zaproszenie. Poszczególne rodzaje papieru różnią się od siebie np. kolorem, gramaturą i ozdobnym wykończeniem, z którego możemy skorzystać przy tworzeniu m.in. okolicznościowych kartek. Po jaki arkusz sięgnąć i do czego go zastosować? Podpowiadamy!
Papier biały do pracy biurowej
Kolor arkusza jest najbardziej charakterystyczną cechą, jaką różnią się między sobą rodzaje papieru. Najbardziej popularny jest biały, choć nie zawsze jest to czysta biel. Zawartość kremowych lub szarych odcieni korzystnie wpływa na komfort czytania długich tekstów drukowanych na takim arkuszu. Idealna biel odbija światło, co w efekcie oślepia czytającego i męczy jego oczy. Świetnie sprawdzi się natomiast w sytuacji, gdy będzie nam zależało na jak najlepszym odwzorowaniu cyfrowych kolorów. Biały papier wykorzystaj do drukowania m.in.: dokumentów, notatek, listów lub materiałów szkoleniowych.
Papier kolorowy na wyjątkową okazję
Bardziej ozdobną wersją papieru są kolorowe arkusze, które między sobą mogą różnić się nie tylko barwą, ale też fakturą. Papier kolorowy nabiera barwy na jednym z etapów w procesie jego produkcji, dzięki czemu jest ona trwała — nie wyciera się w trakcie korzystania z arkusza i utrzymuje się nawet na zgięciach, gdy złożysz go na kilka części. Tego typu papier daje szerokie pole do popisu w pracy twórczej. Można więc skorzystać z niego przy tworzeniu różnego rodzaju projektów graficznych lub okazjonalnych kartek, zaproszeń i wizytówek, gdzie dodatkowym elementem dekoracyjnym będzie niejednorodna faktura papieru, nadająca estetyce szlachetnego charakteru.
Papier satynowy i papier powlekany do zadań specjalnych
W biurach nie brakuje okazji wymagających szykownej oprawy, również eleganckiego druku. Oferta handlowa, referencje, list gratulacyjny lub podziękowanie to zaledwie niewielka część dokumentów, które warto przygotować na estetycznym arkuszu. Świetnie nadaje się do tego papier satynowy lub papier powlekany. Różnica między nimi polega na tym, że ten pierwszy jest z każdej strony gładki, a w drugim jedna z nich pokryta jest lśniącą, lustrzaną powłoką. Charakterystyczną cechą tych typów papieru jest ich trwałość i odcień bieli, dzięki któremu można uzyskać głęboki kontrast i wysoką jakość odwzorowania koloru. Skorzystaj z niego, gdy chcesz wydrukować obraz lub zdjęcie np. w eleganckich materiałach promocyjnych, na kartce okolicznościowej, szykownym zaproszeniu lub dyplomie.
Papier fotograficzny matowy, czy błyszczący?
Naszą listę zamyka papier fotograficzny, który przyda się w każdym biurze i kancelarii. Do czego można go wykorzystać? Jak sama nazwa wskazuje – do drukowania zdjęć. Ale nie tylko, bo świetnie zaprezentują się na nim również oferty handlowe i foldery promocyjne. W zależności od tego, jaki efekt chcesz uzyskać, sięgnij po papier fotograficzny matowy – do drukowania eleganckich ofert handlowych i raportów, które musisz przedstawić klientom lub papier fotograficzny błyszczący, gdy na wydruku widoczne będą ukazujące emocje fotografie lub szczegółowe grafiki.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak wybrać najlepszą folię do laminowania A4: Praktyczny przewodnik mar 24, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Druki akcydensowe - faktura VAT oraz inne wzory. sty 21, 2024
- Podpórki na książki jako prezent: Idealne rozwiązanie dla miłośników literatury cze 20, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply