-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Czy potrzebujesz niszczarki w swoim biurze?
Rozpoczynając działalność przedsiębiorcy myśli się o ograniczeniu kosztów do niezbędnego minimum. Listę pierwszych zakupów do biura modyfikuje się wielokrotnie i wykreśla z niej akcesoria i sprzęty, które nie są niezbędnikiem. Wiele osób na tym etapie zatrzymuje się przy niszczarce do papieru. Czy będzie ona potrzebna w biurze? Pomożemy Ci znaleźć odpowiedź na to pytanie i podjąć trafną decyzję.
Niszczarka w małym biurze
Bez względu na to, czy biuro funkcjonuje już na rynku od długiego czasu, czy też dopiero zaczyna swoją działalność, pojawiają się w nim dokumenty z ważnymi, często chronionymi prawem informacjami. W dobie restrykcyjnych przepisów związanych z danymi osobowymi lista arkuszy wymagających zniszczenia jest długa i nie da się ich uniknąć w żadnej firmie. Pozbyć się ich można ręcznie lub maszynowo. Ważne, by z resztek nie dało się odtworzyć dokumentu i zawartej z niej treści. Tnąc papier ręcznie na drobne kawałki, stracimy wiele cennego czasu. Maszyna zrobi to w ciągu kilku sekund. Nawet małym biurom trudno jest funkcjonować bez niszczarki papieru. Wszędzie znajdzie się korespondencja, której nie trzeba archiwizować, a której nie można po prostu wyrzucić do kosza. Zdarzają się też błędy w raportach, fakturach i bilansach zawierających dane osobowe, które trzeba zniszczyć. Podobnie, jak projekty, szkice i dokumenty z danymi technicznymi w biurach projektowych. W każdym przypadku podręczna niszczarka do papieru pomaga zachować ład i porządek w papierach i eliminuje niemal do zera ryzyko utonięcia w niepotrzebnych arkuszach – każdy pracownik może na bieżąco i bezpiecznie pozbyć się tego, co jest już niepotrzebne.
Niszczarka do biura – Jaką wybrać?
Skoro już wiesz, że dane osobowe Twoich pracowników i klientów oraz strategiczne informacje dotyczące działalności firmy nie mogą wychodzić na zewnątrz, zastanów się nad wyborem sprzętu do swojego biura. Weź pod uwagę swoje plany rozwoju przedsiębiorstwa – jeśli spodziewasz się szybkiego przypływu kontrahentów, kup od razu większe i bardziej wydajne urządzenie. Mała niszczarka do papieru szybko może okazać się niewystarczająca, by obsłużyć prężnie rozwijające się biuro. Wybierając niszczarkę, zwróć uwagę na prędkość, z jaką tnie ona poszczególne arkusze. Im więcej osób ma z niej korzystać, ty szybsze urządzenie będzie potrzebne. Będzie to miało ogromne znaczenie również w przypadku, gdy w ciągu dnia zbiera się wysoki stos dokumentów, które trzeba zniszczyć. Zbyt długi czas spędzony przy urządzeniu wpłynie niekorzystnie na efektywność pracy zespołu i w konsekwencji może odbić się na zyskach firmy.
Niszczarka papieru w biurze – na to zwróć uwagę
Zanim kupisz niszczarkę papieru, zastanów się, w jakim miejscu będzie ona stała. Jeśli ma to być pomieszczenie, w którym pracuje zespół, nie powinna ona pracować zbyt głośno, by nie rozpraszać osób skupionych na swoich zadaniach. Na rynku dostępne są urządzenia, w których można niszczyć nie tylko papier, ale też płyty CD i DVD oraz karty kredytowe, dyskietki i inne nośniki danych. Jeśli więc funkcjonują one w obiegu w Twojej firmie, rozważ zakup takiego urządzenia. Skup się też na pojemności pojemnika na ścinki i dobierz go odpowiednio do potrzeb danego biura.
Share This Post :
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kamerki internetowe do biura - na jakie parametry zwrócić uwagę przy zakupach? lut 04, 2024
- Jak wybrać idealną szafkę na klucze dla Twojego domu i biura? kwi 17, 2023
- Identyfikatory i holdery w czasach pracy zdalnej mar 10, 2023
- Jak pisać piórem? Jak wybrać odpowiednie pióro dla siebie? sty 23, 2023
- 12 tygodniowy rok, czyli planowanie czasu pracy sty 16, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply