Sejf i kasetka – kiedy warto je mieć?
Wszelkiego rodzaju sejfy często kojarzą się z filmami akcji, w których złoczyńcy pragną skraść ich drogocenną zawartość. Mało kto zdaje sobie sprawę, że sejfy i kasetki są popularne także w rzeczywistym świecie i można spotkać je na każdym kroku, i to nie tylko w bankach. Okazuje się bowiem, że są naprawdę przydatne. Nie trzeba od razu wykorzystywać ich do przechowywania pieniędzy albo biżuterii o ogromnej wartości, ale każdy z nas posiada przedm
Akcesoria piśmiennicze Faber Castell do projektów specjalnych!
Firma Faber Castell od wielu już lat dąży do tworzenia produktów doskonałych, które będą nie tylko fantastycznie spełniać swoją funkcję, ale również nadążać za nowoczesnym wzornictwem. Ten wiodący na rynku producent artykułów piśmienniczych i biurowych posiada w swoim portfolio szeroki wachlarz materiałów do pisania, rysowania oraz malowania, które przydadzą się nie tylko w biurze czy w szkole. Przede wszystkim profesjonaliści oraz hobbyści mogą
Gadżety pomocne podczas nauki
Rok szkolny rozpoczął się na dobre! Od tego w jaki sposób wyposażymy torbę naszych pociech zależy jakość ich nauki. Szkoła dla wielu uczniów oznacza długie przesiadywanie w ławce, a następnie żmudne odrabianie lekcji w domu. Można jednak za pomocą odpowiednio dobranego wyposażenia znacząco ułatwić uczniom szkolne obowiązki oraz przyswajanie wiedzy!
Jak bezpiecznie wysyłać dokumenty?
Musisz koniecznie wysłać wartościowy przedmiot lub dokumenty z Twoimi danymi osobowymi? Boisz się, że papiery dostaną się w niepowołane ręce? A może jesteś pracownikiem biura i problem bezpiecznego wysyłania dokumentów to Twoja codzienność? Istnieją sprawdzone sposoby, a raczej produkty, które umożliwią Ci wysyłkę dokumentów w najbardziej komfortowy sposób!
Jak wprowadzić porządek na stanowisku pracy?
Dobrze zorganizowane miejsce pracy to podstawa, która sprawia, że pracownicy są bardziej efektywni. I wcale nie chodzi tylko o ergonomiczne biurko czy krzesło, ale również o porządek na stanowisku i odpowiednią archiwizacje dokumentów. Czy wiesz, że statystycznie pracownik gubi co 20. dokument i spędza 6 tygodni rocznie na ich szukaniu? A wystarczyłoby posegregować papiery w odpowiednich teczkach! Jak zadbać i wyposażyć swoje biurko w pracy, by s
Etykiety Avary – 5 pomysłów jak wykorzystać je w biurze
Doskonałe do oznaczania dokumentów i teczek. Idealne do adresowania kopert i przesyłek pocztowych – etykiety Avary, bo o nich mowa, mają mnóstwo zastosowań i zalet, które wykorzystasz zarówno w biurze, jak i w domu. Zobacz jakie możliwości oferują poszczególne rodzaje etykiet i samodzielnie zaprojektuj własne spersonalizowane wersje. Etykiety zapewnią prawidłowe funkcjonowanie biura, które dodatkowo nabierze niepowtarzalnego charakteru.
Widoczne 414 do 420 z 460

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.