-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Faktura stacjonarnie - co się może przydać?
Wystawianie i przechowywanie faktur w biznesie stacjonarnym wiąże się z szeregiem wyzwań dla przedsiębiorców. Przede wszystkim muszą oni je drukować i trzymać w bezpiecznym miejscu, a także opisywać w czytelny sposób. Wymaga to zakupu szeregu urządzeń i przyborów, które to ułatwiają. Oto najważniejsze rzeczy, które mogą się przydać przy fakturach stacjonarnie, ale również do prowadzenia biznesu oraz własnej działalności gospodarczej.
Drukarka do faktur
Podstawowym sprzętem, bez którego nie obędzie się żadne przedsiębiorstwo i jednoosobowa działalność gospodarcza jest drukarka do faktur. Usprawnia ona pracę i upłynnia obieg dokumentów w firmie. Zakup osobnego urządzenia pozwala na utrzymanie większego porządku w papierach, a także składowanie druków z podziałem na ich przeznaczenie. Najlepszym wyborem jest zakup sprzęty laserowego, który będzie idealny w przypadku działalności, w których często wystawiane i drukowane są faktury.
Pudełka i segregatory do przechowywania
Przedsiębiorstwa drukujące ogromne ilości faktur muszą je gdzieś przechowywać. W tym celu wielu właścicieli firm decyduje się na zakup hurtowych ilości pudełek i segregatorów do przechowywania. Pozwalają one na porządkowanie faktur, a także trzymanie przez określony czas na terenie biura lub zakładu pracy. Dla rozróżnienia można zakupić pudełka lub segregatory o różnych kolorach lub ze specjalnymi naklejkami, umożliwiającymi opisanie zawartości.
Niszczarka do dokumentów
Gdy wszystkie czynności urzędowe i prawne mamy za sobą, możemy przystąpić do niszczenia zbędnych faktur oraz ich kopii. Aby zachować poufność danych klientów i kontrahentów, warto zainwestować w wysokiej klasy niszczarkę. Najlepsze modele potrafią na raz utylizować nawet 7 kartek papieru oraz niszczyć również karty kredytowe oraz spinacze. Niszczarka to niezbędne urządzenie w firmach, gdzie istnieje duże ryzyko wycieku poufnych danych w tym osobowych oraz kontaktowych.
Przybory piśmiennicze
Dobrej jakości długopis lub mazak znakomicie sprawdzi się przy wystawianiu faktur. Za jego pomocą możemy opisywać poszczególne dokumenty, zaznaczać na nich poprawki bądź zaznaczać najważniejsze punkty umów kupna i sprzedaży. Dla zachowania estetyki warto wybierać długopisy, które nie przebijają atramentem na drugą stronę papieru oraz pióra, które nie plamią nadmiernie. W ten sposób zachowamy czystość i transparentność, która jest tak ważna przy dokumentacji na użytek podatkowy i rozliczeniowy.
Kalendarze i notatniki
Wystawianie faktur stacjonarnie czy w ogóle prowadzenie działalności gospodarczej wymaga dużych umiejętności planistycznych, a także systematyzowania pracy. Pomóc w tym mogą kalendarze oraz notatniki, w których zapisywać możemy najważniejsze informacje np. liczbę kontrahentów, dane kontaktowe czy uwagi do konkretnych dokumentów. Tego typu akcesoria biurowe mogą być również naszą osobistą wizytówką lub gadżetem firmowy, który wręczmy np. potencjalnemu klientowi lub pracownikowi za zasługi służbowe.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Czym kierować się przy wyborze folii do laminowania? kwi 27, 2024
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Filtry prywatyzujące na ekran – jak działają? kwi 01, 2024
- Ewidencja przebiegu pojazdu dla firm: Jak zorganizować i utrzymać dokładność danych? mar 29, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply