-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Czy wybór prezentera ma znaczenie?
Prezenter to akcesorium biurowe, które w estetyczny i przystępny sposób prezentuje wszystkie najważniejsze informacje o naszej działalności, o firmie, w której pracujemy bądź prezentacji, jaką przygotowaliśmy. Wybierając go powinniśmy zwrócić uwagę na kilka elementów. Jeśli wybrany przez nas prezenter je posiada, nie pozostaje nam nic innego, jak go zakupić i wypełnić go treścią dopasowaną do naszych potrzeb..
Czym jest prezenter?
Klasyczny prezenter wchodzi w skład systemów paneli informacyjnych, które służą prezentowaniu najróżniejszych treści, zarówno w podmiotach państwowych, jak i prywatnych. Przeważnie używa się go w siedzibach firm, lokalach usługowych czy też urzędach oraz placówkach państwowych. Najczęściej ma charakter ramki lub tabliczki ze specjalna szybką ze szkła lub syntetycznego materiału. To właśnie za nią umieszczane są informacje w formie ulotek, plakatów bądź wizytówek. Prezentery spotykane są najczęściej w recepcjach, salach konferencyjnych oraz pomieszczeniach reprezentatywnych. Można spotkać je również w miejscach, gdzie przyjmowani są goście lub petenci oraz w pobliżu wejść do budynków lub pomieszczeń.
Co musi posiadać prezenter?
Dobrej jakości prezenter to akcesorium wykonane ze stabilnych i wytrzymałych komponentów. Najlepiej, jeżeli posiada stopkę bądź ramę wykonaną z metalu. Zapobiegnie ona wywróceniu się prezentera nawet podczas tłoku lub niespodziewanych sytuacji. To również ona zapewnia należytą prezentację treści, gdyż utrzymuje w pionie syntetyczną bądź szklaną płytkę. W jej wnętrzu możemy umieścić menu naszej restauracji, ulotkę firmową bądź zaprezentować okładkę swojej książki na targach. Dodatkowym elementem dobrej jakości prezentera będą zaciski stabilizujące, pomagające utrzymać zawartość. Dzięki nim mamy pewność, iż dokumenty, zdjęcia bądź formularze nie zemną się, nie zegną ani nie zniszczą.
Kto może kupić prezenter?
Prezenter sprawdzi się przede wszystkim w momencie, gdy jesteśmy przedsiębiorcą świadczącym usługi różnego rodzaju. Pozwala on zaprezentować naszą pracę, przyciągnąć klientów, a także wyeksponować najważniejsze informacje o naszej firmie np. godziny otwarcia. Prezenter przyda się również wszystkim tym, którzy odpowiadają za jednostki i urzędy państwowe pod względem administracyjnym. Taka osoba może zakupić te akcesoria biurowe w hurtowej ilości i wypełnić nimi najważniejsze pomieszczenia, w których przyjmowani są petenci, pacjenci lub obywatele. Prezenter nadaje się również do autoprezentacji na różnego rodzaju targach, festiwalach czy zgromadzeniach. Za jego pomocą możemy bowiem opisać swoją osobę, streścić w kilku słowach czym się zajmujemy bądź wyeksponować produkt, który chcemy sprzedać. W końcu prezentery przydadzą się w handlu jako dodatkowe ekspozytory na reklamy. Tego typu akcesoria będą miały znaczenie zwłaszcza w okresach promocji i wyprzedaży np. świątecznych. Możemy wówczas umieścić je przy kasie, prezentując ofertę premium bądź gratisy dołączane do zakupów.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Czym kierować się przy wyborze folii do laminowania? kwi 27, 2024
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Filtry prywatyzujące na ekran – jak działają? kwi 01, 2024
- Ewidencja przebiegu pojazdu dla firm: Jak zorganizować i utrzymać dokładność danych? mar 29, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply