-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Akcesoria biurowe idealnej sekretarki
Sekretarka w biurze ma zawsze pełne ręce roboty. Umawia spotkania, odbiera wszystkie telefony, przekierowuje niezbędne dokumenty do innych działów w firmie, udziela potrzebnych informacji. Są takie akcesoria, bez których praca sekretarki byłaby niemożliwa, a także gadżety, które okazują się bardzo przydatne i skutecznie ułatwiają jej pracę.
Spinacze, zszywacze i klipsy dla sekretarki
U sekretarki na stanowisku można zobaczyć wiele różnorakich papierów, dokumentów i różnych arkuszy, które albo przekazuje dalej ,albo zatrzymuje u siebie. Żeby się w tym wszystkim nie pogubić, warto zainwestować w różne przybory biurowe, które pozwolą ujarzmić piętrzące się stosy papierów. Spinacze czy zszywacze Leitz (jest to renomowana firma, która specjalizuje się w produkowaniu różnorakich przyborów biurowych, dzięki czemu mamy pewność, że nic nie zepsuje się po krótkim czasie użytkowania) złączą nawet grubsze arkusze i zbiory dokumentów, dzięki czemu nawet pojedyncza kartka się nie zgubi.
Teczki najlepszym organizatorem dla sekretarki
Jeżeli już wszystkie dokumenty są pogrupowane i odpowiednio spięte, to wystarczy tylko powkładać je do teczek. Na rynku można spotkać wiele ich rodzajów. Jedną z opcji jest teczka harmonijkowa, która cieszy się sporą popularnością ze względu na swoją wytrzymałość oraz przegrody ułatwiające porządkowanie papierów. Można ją dostać w różnych kolorach, co usprawni proces szukania odpowiedniego arkusza. Dzięki takiej organizacji zaoszczędzimy naprawdę wiele przestrzeni!
Deska z klipem
Mogłoby się wydawać, że akurat deska z klipsem nie jest przedmiotem niezbędnym w pracy sekretarki. Wprost przeciwnie! Używać może go bardzo często. Przede wszystkim, na desce można przypiąć kartkę na osobiste notatki, ważne informacje do przekazania szefowi itp. To sprawi, że po odłożeniu słuchawki telefonu, nie zapomnimy przekazać wszystkich usłyszanych wiadomości. Co więcej, bezpośredni kontakt z klientem czy partnerami firmy stanie się lepszy. Sekretarka będzie bowiem wyglądać profesjonalnie, dzięki czemu cała firma zaprezentuje się jako rzetelna i wiarygodna placówka.
Profesjonalny dziurkacz dla sekretarki
Standardowe dziurkacze dostępne na rynku są co prawda tanie, ale też mało wydajne. Przez to podziurkowanie stosu papierów zajmuje wiele czasu, a także często nie wygląda to estetycznie, bo każda kartka ma dziurki w nieco innym miejscu. Dlatego dobrze jest zaopatrzyć się np. w dziurkacz Leitz Icon, który przedziurawi nawet 40 kartek naraz. Nie trzeba przy tym używać zbyt dużej siły. Dobrze podziurkowane arkusze można włożyć do segregatora i mieć pewność, że żadna strona się nie wysunie. Niektóre modele (takie jak dziurkacz archiwizacyjny Argo) potrafią dziurkować nawet 300 kartek papieru!
Wielokomorowy przybornik na biurko sekretarki
Duży organizer biurowy z wieloma przegrodami to „must have” na każdym biurku sekretarki. Musi ona posiadać porządek w swoich przyborach, dlatego bardzo przydatnym zakupem będzie wielokomorowy przybornik. Posiada on zwykle kilka przegród, pomiędzy którymi znajdują się mniejsze strefy, w których trzymać można długopisy, spinacze, kartki samoprzylepne, nożyczki, taśmę klejącą i wiele innych przedmiotów. Dzięki temu nie są porozrzucane na biurku i wiemy gdzie ich szukać. Warto zainwestować w metalowy model, ponieważ cechuje się on znaczną wytrzymałością i z całą pewnością będzie służył przez lata.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak wybrać najlepszą folię do laminowania A4: Praktyczny przewodnik mar 24, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
- Druki akcydensowe - faktura VAT oraz inne wzory. sty 21, 2024
- Podpórki na książki jako prezent: Idealne rozwiązanie dla miłośników literatury cze 20, 2023
- Torba na laptopa vs plecak: Które rozwiązanie jest lepsze dla Ciebie? cze 13, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply