Akcesoria biurowe idealnej sekretarki

Data: 2018-12-28 Kategoria: Akcesoria biurowe Komentarze: 0
Akcesoria biurowe idealnej sekretarki

Sekretarka w biurze ma zawsze pełne ręce roboty. Umawia spotkania, odbiera wszystkie telefony, przekierowuje niezbędne dokumenty do innych działów w firmie, udziela potrzebnych informacji. Są takie akcesoria, bez których praca sekretarki byłaby niemożliwa, a także gadżety, które okazują się bardzo przydatne i skutecznie ułatwiają jej pracę.

Spinacze, zszywacze i klipsy dla sekretarki

U sekretarki na stanowisku można zobaczyć wiele różnorakich papierów, dokumentów i różnych arkuszy, które albo przekazuje dalej ,albo zatrzymuje u siebie. Żeby się w tym wszystkim nie pogubić, warto zainwestować w różne przybory biurowe, które pozwolą ujarzmić piętrzące się stosy papierów. Spinacze czy zszywacze Leitz (jest to renomowana firma, która specjalizuje się w produkowaniu różnorakich przyborów biurowych, dzięki czemu mamy pewność, że nic nie zepsuje się po krótkim czasie użytkowania) złączą nawet grubsze arkusze i zbiory dokumentów, dzięki czemu nawet pojedyncza kartka się nie zgubi.


Teczki najlepszym organizatorem dla sekretarki

Jeżeli już wszystkie dokumenty są pogrupowane i odpowiednio spięte, to wystarczy tylko powkładać je do teczek. Na rynku można spotkać wiele ich rodzajów. Jedną z opcji jest teczka harmonijkowa, która cieszy się sporą popularnością ze względu na swoją wytrzymałość oraz przegrody ułatwiające porządkowanie papierów. Można ją dostać w różnych kolorach, co usprawni proces szukania odpowiedniego arkusza. Dzięki takiej organizacji zaoszczędzimy naprawdę wiele przestrzeni!


Deska z klipem

Mogłoby się wydawać, że akurat deska z klipsem nie jest przedmiotem niezbędnym w pracy sekretarki. Wprost przeciwnie! Używać może go bardzo często. Przede wszystkim, na desce można przypiąć kartkę na osobiste notatki, ważne informacje do przekazania szefowi itp. To sprawi, że po odłożeniu słuchawki telefonu, nie zapomnimy przekazać wszystkich usłyszanych wiadomości. Co więcej, bezpośredni kontakt z klientem czy partnerami firmy stanie się lepszy. Sekretarka będzie bowiem wyglądać profesjonalnie, dzięki czemu cała firma zaprezentuje się jako rzetelna i wiarygodna placówka.


Profesjonalny dziurkacz dla sekretarki

Standardowe dziurkacze dostępne na rynku są co prawda tanie, ale też mało wydajne. Przez to podziurkowanie stosu papierów zajmuje wiele czasu, a także często nie wygląda to estetycznie, bo każda kartka ma dziurki w nieco innym miejscu. Dlatego dobrze jest zaopatrzyć się np. w dziurkacz Leitz Icon, który przedziurawi nawet 40 kartek naraz. Nie trzeba przy tym używać zbyt dużej siły. Dobrze podziurkowane arkusze można włożyć do segregatora i mieć pewność, że żadna strona się nie wysunie. Niektóre modele (takie jak dziurkacz archiwizacyjny Argo) potrafią dziurkować nawet 300 kartek papieru!


Wielokomorowy przybornik na biurko sekretarki

Duży organizer biurowy z wieloma przegrodami to „must have” na każdym biurku sekretarki. Musi ona posiadać porządek w swoich przyborach, dlatego bardzo przydatnym zakupem będzie wielokomorowy przybornik. Posiada on zwykle kilka przegród, pomiędzy którymi znajdują się mniejsze strefy, w których trzymać można długopisy, spinacze, kartki samoprzylepne, nożyczki, taśmę klejącą i wiele innych przedmiotów. Dzięki temu nie są porozrzucane na biurku i wiemy gdzie ich szukać. Warto zainwestować w metalowy model, ponieważ cechuje się on znaczną wytrzymałością i z całą pewnością będzie służył przez lata.

Powiązane produkty

Komentarze

* Imię:
* E-mail:(nie publikujemy)
* Komentarz:
przepisz kod

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.