-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Zakładki indeksujące — do czego się przydadzą?
Biurowa codzienność wymaga systematyczności i dobrej organizacji pracy. Podobnie, jak przygotowanie się do ważnego egzaminu lub prezentacji, którą chcesz zachęcić potencjalnego kontrahenta do podjęcia współpracy z firmą. Realizację każdego z tych procesów możesz ułatwić sobie, sięgając po odpowiednie materiały biurowe i papiernicze. Na listę must have wpisz zakładki indeksujące – podpowiemy Ci, jak wykorzystać je w pracy i w domu.
Zakładki indeksujące – Do czego służą?
Głównym zadaniem, z jakim muszą zmierzyć się zakładki indeksujące, jest zaznaczenie ważnego fragmentu treści w książce lub dokumentu w stosie wpiętym do segregatora. Służą jako zakładka, którą możesz podpisać odpowiednio do sytuacji. Sięgając po zakładki w różnych kolorach, masz możliwość zorganizowania i skatalogowania treści w jednej książce lub segregatorze – znalezienie odpowiedniej kategorii stanie się banalnie proste. Najbardziej popularne zakładki indeksujące mają formę samoprzylepnych karteczek. Dobrze sprawdzą się one w „jednorazowych” sytuacjach. Tam, gdzie z podręcznika, książki lub dokumentów korzysta się wielokrotnie przez dłuższy czasu, lepszym wyborem będą zakładki plastikowe lub foliowe, które potrafią być długowieczne i służyć swoją pomocą wielokrotnie, przez lata wskazując kolejne treści.
Indeksująca zakładka do książki
W biurze zakładka indeksująca wyróżni w stosie dokumentów treść, której w danym momencie potrzebujesz. To pozwala szybko znaleźć potrzebny arkusz i bez zbędnej straty czasu zakończyć zadanie. W podobny sposób można wykorzystać je również w domu, a jednym ze sposobów na to jest użycie jej jako zakładki do książki, w czym sprawdzi się znakomicie. Jest samoprzylepna, więc nie ryzykujesz, że wysunie się przypadkiem spomiędzy stron i wypadnie – pozostanie na swoim miejscu aż do momentu, gdy sam zdecydujesz i przeniesieniu jej na inną stronę lub do innej książki. W roli zakładki do książki świetnie sprawdzą się samoprzylepne karteczki. Są one cienkie, dzięki czemu nie zdeformują stron, nawet gdy pozostawisz je w danym tomie na dłuższy czas. To ważne szczególnie w przypadku książek pożyczonych z biblioteki lub z biblioteczki rodziny oraz przyjaciół.
Ważna data w kalendarzu i strzałka w notatce
Jeśli zdarzyło się Tobie dać zaskoczyć ważnym wydarzeniom pomimo tego, że ich data zaznaczona była w kalendarzu, skorzystaj z naszego kolejnego patentu na zakładki indeksujące. Istotne terminy zapisz na samoprzylepnych karteczkach, a te umieść na odpowiednich stronach w kalendarzu. W ten sposób poinformują Cię one o zbliżającej się dacie znacznie wcześniej, niż w momencie przewrócenia kolejnej kartki w kalendarzu. Może okazać się, że ważne spotkanie z klientem zostanie przeniesione na inny termin. W takiej sytuacji w ciągu krótkiej chwili przeniesiesz zakładkę indeksującą w nowe miejsce. Ta metoda przyda się podwójnie, gdy do spotkania musisz odpowiednio się przygotować. Przekładane kolejnego dnia kartki w kalendarzu dzielące Cię od zakładki niczym piasek w klepsydrze przypomną o bezlitośnie upływającym czasie. Samoprzylepne zakładki indeksujące możesz też wykorzystać, przygotowując się do ważnej prezentacji. Sięgnij po nie, by niczym strzałką wskazać istotne treści w notatce, z której będziesz korzystać.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak organizować przestrzeń biurową za pomocą odpowiednich mebli? kwi 20, 2024
- Klękosiad zamiast klasycznego fotela biurowego lut 17, 2024
- Zwiększ swój komfort pracy dzięki ergonomii z marką Kensington lip 19, 2023
- Pojemnik na kable - idealne rozwiązanie dla biura i miejsca pracy maj 10, 2023
- Zdrowie i komfort pracy przed monitorem - jak wybrać idealną podstawkę? kwi 07, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply