-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Sprawdź kiedy przydadzą Ci się stemple i numeratory
W firmie potrzebne są różnego rodzaju pieczątki. To niemal obowiązkowe wyposażenie każdego biura. Zawierają dane identyfikacyjne konkretnej firmy i służą do uwierzytelniania dokumentów. Ułatwiają pracownikom wykonywanie wielu codziennych zadań. Podstawą są pieczątki nagłówkowe i imienne. Czasem przydają się też stemple i numeratory.
Stemple do datowania dokumentów
W codziennej pracy różnego rodzaju instytucji nie brakuje sytuacji, gdy czas wpłynięcia konkretnego dokumentu ma istotne znaczenie dla rozstrzygnięcia danej sprawy. Niewielka pomyłka popełniona przy ręcznym wpisywaniu daty może mieć poważne konsekwencje. Łatwo ich uniknąć korzystając z datownika.
Datownik jest nieocenionym wsparciem w każdym biurze, które na co dzień przyjmuje sterty dokumentów i w szybkim czasie trzeba przekazać je dalej. Przybicie daty stemplem trwa zdecydowanie krócej niż wpisanie jej ręcznie. To oznacza, że praca jest bardziej efektywna. Zwłaszcza gdy jest to datownik samotuszujący i jego obsługa nie wymaga specjalnego zaangażowania.
Reklamacja lub kwit odbioru
Miejscem, w którym pracownicy docenią datownik, jest też sklep lub warsztat naprawczy. Ty wydawane są dokumenty, na podstawie których realizuje się np. reklamację lub odbiera zleconą usługę. Czynności te zazwyczaj mają określony termin. Mając pod ręką ustawiony datownik nie trzeba zerkać w kalendarz i liczyć dni za każdym razem, gdy wypełnia się formularz. Wystarczy przybić stempel w odpowiednim miejscu, by klient dokładnie wiedział, kiedy jego problem zostanie rozwiązany.
Przybicie daty przydatności produktu
Datownik przyda się wszędzie tam, gdzie powstają produkty z określonym terminem przydatności. Obligatoryjnie każdą etykietę należy opisać datą, do której daną rzecz należy spożyć lub zużyć, by nie straciła ona swoich walorów lub co gorsze, nie zagrażała zdrowiu konsumenta. Wyposażenie odpowiedzialnego za to pracownika w podręczny datownik w stemplu znacznie usprawni jego pracę. W krótkim czasie oznaczy on wiele etykiet, co nie spowoduje przestoju w produkcji i pozwoli szybko wypuścić produkt na rynek. Dodatkowo uniknie się ryzyka, że data wpisana ręcznie okaże się mało czytelna. W takiej sytuacji producent może spodziewać się zwrotu poszczególnych sztuk lub całej partii. Stempel datujący jest więc tu wydatkiem, który przyniesie wymierne korzyści.
Automatyczny numerator przy archiwizacji
Zdarza się, że w biurze trzeba zachować ciągłość dokumentów. Oznacza to konieczność numerowania poszczególnych stron. Te nie zawsze wpływają w tym samym terminie. Nieocenionym wsparciem jest tutaj automatyczny numerator. Stempel z wbudowanym systemem sam dopilnuje, by kolejny dokument lub arkusz otrzymał właściwy numer porządkowy.
Numerator powinien znaleźć się na liście akcesoriów niezbędnych w każdym archiwum. Tam odpowiednie segregowanie, katalogowanie i opisywanie dokumentów są drogą do sukcesu w poszukiwaniu konkretnych druków. Stemplowanie zawartości całego segregatora zajmie zdecydowanie mniej czasu niż wpisywanie cyfr ręcznie. Eliminuje też ryzyku popełnienia błędów. Dodatkowo daje możliwość kontynuowania wykonania zadania przez kolejne osoby bez szukania ostatniego numeru.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak wybrać najlepszą folię do laminowania A4: Praktyczny przewodnik mar 24, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
- Druki akcydensowe - faktura VAT oraz inne wzory. sty 21, 2024
- Podpórki na książki jako prezent: Idealne rozwiązanie dla miłośników literatury cze 20, 2023
- Torba na laptopa vs plecak: Które rozwiązanie jest lepsze dla Ciebie? cze 13, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply