-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Spraw prezent sobie i kup wygodny fotel!
Masz już dość bólu kręgosłupa podczas siedzenia przy biurku? Nie możesz wysiedzieć w pracy i podczas realizowania swoich pasji na fotelu? Już czas, abyś sprawił sobie porządne krzesło biurowe! Weź sprawy w swoje ręce i sprezentuj sobie mebel, na którym aż chce się siedzieć. Najlepsze fotele gabinetowe i biurowe znajdziesz w ofercie naszego sklepu internetowego Pasaż Biurowy. Sprawdź sam nasz asortyment i wybierz krzesło lub fotel, który pasuje do Ciebie!
Dlaczego fotel biurowy jest tak ważny?
W pozycji siedzącej spędzamy coraz więcej czasu, zarówno pracując, jak i wypoczywając czy poświęcając się swojemu hobby. Krzesła i fotele są stałym elementem pokojów, biur i urzędów, gdzie zwykle stoją w towarzystwie biurek i komputerów. Wybór odpowiedniego jest niezwykle ważny dla naszego zdrowia oraz samopoczucia. Jest tak, gdyż jedynie ergonomiczne siedziska, oparcia i podłokietniki są w stanie dać nam odpowiedni komfort oraz zadbać o nasz kręgosłup. Szczególnie ważne jest, aby fotel lub krzesło do biura posiadało możliwość regulacji każdego elementu. W ten sposób dopasujemy oparcie do krzywizny naszych pleców, a siedzisko i podłokietniki do naszego wzrostu oraz innych cech anatomicznych. Wygodny fotel biurowy jest wręcz obowiązkiem ze strony pracodawcy, który zapewnia stanowiska pracy w swojej firmie, jak i rodziców wykańczających pokój swojego dziecka.
Na co zwrócić uwagę wybierając krzesło obrotowe do biura?
Dobry fotel biurowy bądź gabinetowy łączy stylowe wzornictwo z funkcjonalnością. Musi być bowiem nie tylko wizytówką pomieszczenia, jak i jego posiadacza, ale również praktycznym meblem, na którym można wytrzymać godzinami. Wśród pożądanych cech foteli obrotowych są przede wszystkim:
- systemy regulacji (podłokietniki, oparcie, siedzisko),
- ruchome i płynnie działające kółka, które nie rysują podłogi,
- designerskie wykończenie,
- duża ilość miękkiego wypełnienia w siedzisku i podparciu.
Decydując się na zakup fotela lub krzesła do biura warto również zwrócić uwagę na to, w jakim stylu zostało zaprojektowane. Musi ono bowiem pasować do aranżacji wnętrza panującej w danym pomieszczeniu i harmonizować się z nią. Ma to szczególne znaczenie w przypadku firm, w których liczy się wizerunek i prestiż.
Najlepsze fotele biurowe i gabinetowe
Wysokiej klasy fotele biurowe i gabinetowe z licznymi funkcjami znajdziesz na stronie sklepu internetowego Pasaż Biurowy. Od wielu lat dostarczamy naszym klientom sprawdzone i stylowe meble biurowe, które nadają się zarówno do przestrzeni firmowych, jak i domowych. W naszej ofercie znajdziesz zarówno niezwykle miękkie modele z dodatkowymi poduszkami dla wygody osoby siedzącej (fotel gabinetowy Halmar, King), jak i minimalistyczne fotele do pokoju nastolatków (fotel młodzieżowy Halma, Break) oraz nowoczesne produkty dedykowane dla firm (fotel Unique, Apollo). Gwarantujemy zadowolenie z naszych produktów, które cechują się ponadczasowym designem, wytrzymałością poszczególnych komponentów i funkcjonalnymi dodatkami w postaci systemów regulacji oraz dopasowywania.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Filtry prywatyzujące na ekran – jak działają? kwi 01, 2024
- Ewidencja przebiegu pojazdu dla firm: Jak zorganizować i utrzymać dokładność danych? mar 29, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply