-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Notatnik-niezbędnik dla zorganizowanych
W erze elektroniki, smartfonów i tabletów notatnik może wydawać się zupełnie zbędny. Według niektórych za kilka lat dzieci będą w szkołach posługiwać się tabletami, zamiast zeszytów i długopisów, a do robienia drobnych notatek z wykładu, czy choćby zrobienia listy zakupów służyć będzie smartfon. Nie da się ukryć, że nasze urządzenia są coraz lepsze i mają coraz większe możliwości. Nie da się też ukryć, że nadal większość z nas nie wyobraża sobie życia bez papieru, a codziennego funkcjonowania bez notatnika. Dlaczego jest nam potrzebny?
Szybkość i prostota
W ramach systemu edukacji, stosunkowo wcześnie uczymy się pisania odręcznego, a to sprawia, że z czasem wyrabiamy sobie odruch. Piszemy więc intuicyjnie i nie sprawia nam to żadnego wysiłku. Nawykowo, chcąc szybko zarejestrować informację, spisujemy ją w notatniku czy na kartce. Luźne kartki łatwo zgubić, stąd spięcie ich we wspólną okładkę, choćby najprostszą to spore ułatwienie.
Lepsze zapamiętywanie
Wielu z nas ma pamięć wzrokową i zdecydowanie lepiej zapamiętuje treści, które przeczyta, niż usłyszy. Dodatkowo, nawet skrótowe notatki pozwalają nam na odświeżenie pamięci. Odczytanie ich wywołuje ciąg skojarzeń, pozwalający nam na odtworzenie sytuacji, okoliczności, w jakich sporządzaliśmy notatkę, a to wszystko sprzyja łatwemu kojarzeniu. Zapisywanie nas uspokaja, ponieważ odciąża pamięć operacyjną, dzięki czemu nie angażujemy jej energii do utrzymania informacji.
Niezawodność
Kolejny atut notatnika to bezdyskusyjna niezawodność. Nie potrzebuje dodatkowego zasilania energią, nie ma więc obaw, że rozładuje się jak tablet. Nie ma potrzeby pobierania aktualizacji, ani uczenia się obsługi. Błędy początkującego, który dopiero oswaja się z narzędziem nie będą dla nas bolesne.
Dyskrecja i elegancja
Nie da się ukryć, że notowanie na smartfonie w trakcie oficjalnego spotkania wygląda lekceważąco. Klasyczna notatka, sporządzana piórem, najlepiej w notesie z logotypem firmy sprzyja budowaniu profesjonalnego wizerunku. Dzięki odruchowemu pisaniu pozwala to na utrzymanie kontaktu wzrokowego w trakcie rozmowy. Uciekanie spojrzeniem w ekran tabletu zawsze obniża wiarygodność.
Trwałość
Tylko notatkom, sporządzanym odręcznie na papierze, zawdzięczamy funkcjonowanie w naszej kulturze wielu myśli, powiedzeń i cytatów. Gdyby nie notesy, nie dotrwałyby dzienniki czy refleksje dnia codziennego spisywane przez poetów, pisarzy czy myślicieli. Owszem, notatka w aplikacji pozwoli nam na zapamiętanie terminu spotkania, ale co z klimatem, który mu towarzyszył. To w notesie zapiszemy te dwa, trzy zdania, które potem stają się kroniką naszej rzeczywistości. Kolejne terminy spotkań możemy również zanotować w klasycznym kalendarzu. Między jego kartki możemy wcisnąć papierową wizytówkę, czy ważny dokument, który powinien towarzyszyć nam danego dnia.
Kreatywność
Każdy z nas nieco inaczej organizuje swoje notatki. Niektórzy potrzebują szablonu, inni miejsca na kreatywność. Wiele osób lubi samodzielne tworzenie struktury treści, stosując tylko sobie znane kodowanie informacji. Zwykłe zakreślenie numeru telefonu czy obrysowanie go dodatkowym podkreśleniem może być nadaniem wysokiej hierarchii odbytej rozmowie. Są osoby, którym tworzenie drobnych rysunków czy szkiców ułatwia utrzymanie skupienia w trakcie długiej narady. Potrzebujemy przestrzeni do własnej kreatywności, którą daje notatnik.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak wybrać najlepszą folię do laminowania A4: Praktyczny przewodnik mar 24, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
- Druki akcydensowe - faktura VAT oraz inne wzory. sty 21, 2024
- Podpórki na książki jako prezent: Idealne rozwiązanie dla miłośników literatury cze 20, 2023
- Torba na laptopa vs plecak: Które rozwiązanie jest lepsze dla Ciebie? cze 13, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply