-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Jak dbać o porządek w biurowych przestrzeniach?
Dobrze zorganizowana przestrzeń biurowa jest przede wszystkim czysta i pozbawiona zbędnych urządzeń, sprzętów oraz rzeczy. Dzięki temu praca może być wykonywana w sposób efektywny i nieprzerwany. W porządkowaniu przestrzeni biurowych pomagają wszelkiego rodzaju organizery, kosze, pojemniki, regały, a także stojaki. Oto przegląd najpopularniejszych produktów, które ułatwiają zachowanie ładu w biurze.
Porządkowanie przyborów biurowych
Ład i porządek to wypadkowa odpowiedniego zarządzania powierzonym nam mieniem. W biurach większość pracowników otrzymuje drobne przybory służące do szybszego i skuteczniejszego wykonywania powierzonych zadań. Wśród nich znajdą się m.in. długopisy, linijki, nożyczki, dziurkacze czy spinacze. Im mniejsze są przedmioty, tym większa możliwość ich zgubienia bądź położenia w niewłaściwym miejscu. Lekarstwem na to są produkty marki Durable służące do porządkowania przestrzeni biurowych. Wśród nich znaleźć można wszelkiego typu pojemniki (pojemnik na długopisy Durable w różnych wariantach kolorystycznych), dyspensery oraz kosze do przechowywania niewielkich przyborów. Zaletą produktów marki Durable jest przede wszystkim dobre wykonanie oraz wszechstronne zastosowanie.
Katalogowanie dokumentów i papierów
Wartościowe dokumenty i papiery mające znaczącą wagę dla przedsiębiorstwa powinny być odpowiednio przechowywane. Te najważniejsze muszą zostać zabezpieczone, pozostałe mogą po prostu być składowane w wyznaczonym pomieszczeniu. W celu katalogowania dokumentów takich jak np. schematy, faktury, wydruki czy teczki pracownicze służą specjalne narzędzia. Wśród nich znaleźć można min. koperty, pojemniki, regały oraz pudełka. Należy pamiętać, iż muszą one być wykonane z trwałych materiałów. Tylko w ten sposób będą w stanie chronić cenną zawartość. Doskonałą jakością cieszą się produkty marki Leitz, które nadają się idealnie do każdego biura. Wśród ich produktów znaleźć można m.in. uniwersalne segregatory do przechowywania dokumentów (segregator Leitz) w dowolnych wariantach kolorystycznych.
Czystość stanowisk
Czyste miejsce pracy to uporządkowane miejsce pracy. Trzymając się tej zasady z pewnością zaoszczędzimy siły i pieniądze na kolejne meble, w których będziemy mogli przechowywać przybory biurowe i dokumenty. Na samym początku musimy zrobić porządek z rzeczami zepsutymi i niepotrzebnymi. Pozbywając się ich zyskamy dodatkowe miejsce na ważne przedmioty. Kolejnym krokiem jest cykliczne sprzątanie i codzienne dbanie o czystość na stanowiskach pracy. W sprzątaniu ich pomóc mogą specjalistyczne środki czyszczące, które skutecznie usuwają brud i kurz, ale również zarazki oraz bakterie. Wśród nich powinien się znaleźć m.in. płyn antybakteryjny do rąk i powierzchni Villa Sept oraz odkamieniacz Dix. Myte i czyszczone powinny być nie tylko powierzchnie biurek i mebli, lecz również same sprzęty. Oczywiście należy zachować przy tym ostrożność, zwłaszcza w przypadku urządzeń elektronicznych.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak wybrać najlepszą folię do laminowania A4: Praktyczny przewodnik mar 24, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
- Druki akcydensowe - faktura VAT oraz inne wzory. sty 21, 2024
- Podpórki na książki jako prezent: Idealne rozwiązanie dla miłośników literatury cze 20, 2023
- Torba na laptopa vs plecak: Które rozwiązanie jest lepsze dla Ciebie? cze 13, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply