-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Inspiracje do kreatywnego biura domowego - prezentacja pomysłów na stworzenie przytulnego i inspirującego biura
Na efektywność naszej pracy składa się nie tylko wewnętrzna motywacja, odpowiednie zaplanowanie działań czy ilość narzuconych zadań, ale także otoczenie, w którym przebywamy, wykonując zawodowe obowiązki. Z pewnością nie raz spotkaliśmy się ze stwierdzeniem, że konkretne miejsce skutecznie odbiera motywację i chęć do działania, inne zaś z kolei rozpala wyobraźnię i pokłady kreatywności sprawiając, że praca staje się przyjemnością. Odpowiednie zaaranżowanie przestrzeni domowego biura będzie miało kluczowy wpływ nie tylko na naszą pracę, ale także na nasze ogólne samopoczucie. Sprawdź pomysły na stworzenie przytulnego i inspirującego biura.
Ergonomia, czyli przepis na sukces
Domowe biura powoli stają się nieodłącznym elementem każdego domu. Badania przeprowadzone w 2023 roku przez portal Pracuj.pl wykazały, że już 28% Polaków pracuje w systemie zdalnym lub hybrydowym, co wymaga odpowiedniego przygotowania przestrzeni do pracy w domu każdego z nich. Coraz więcej pracodawców zwraca także szczególną uwagę na przystosowanie przestrzeni w domu do wielogodzinnej pracy w pozycji siedzącej, edukując pracowników o tym, jak powinno wyglądać poprawne stanowisko pracy. Ergonomiczne biurko z regulacją wysokości blatu oraz fotel przystosowany do aktywnego siedzenia to podstawa domowego miejsca pracy.
Oprócz nowoczesnych mebli warto zainwestować w praktyczne akcesoria, które ułatwią codzienną pracę. Podkładka pod klawiaturę, myszkę czy nadgarstek z serii Leitz Cosy pozwoli zachować odpowiednią postawę ciała, a poduszka ortopedyczna lub podkładka pod stopy firmy Leitz stymuluje kręgosłup do przybierania prawidłowej postawy i poprawia krążenie.
Spersonalizuj swoją przestrzeń
Ważne jest, aby przestrzeń do pracy zawodowej została odpowiednio spersonalizowana. Nawet w dużych biurowcach możemy zauważyć akcesoria i gadżety na biurkach pracowników, które po pierwsze ułatwiają identyfikację swojego miejsca, a po drugie często są inspirujące dla samych pracowników. Stworzenie spersonalizowanego, domowego biura wydaje się jeszcze prostsze, gdyż jesteśmy otoczeni przedmiotami, którymi posługujemy się na co dzień.
Warto jednak zaplanować przygotowanie przestrzeni tak, aby umiejętnie oddzielić ją od pozostałych domowników i innych stref domu, służących do odpoczynku czy spożywania posiłków. Jeśli do dyspozycji mamy osobny pokój sprawa wydaje się prosta, jednak jeśli dysponujemy jedynie niewielką częścią wydzieloną w salonie czy jadalni, warto zadbać o maksymalne zachowanie prywatności. Może w tym pomóc odpowiednia instalacja wykonana z szkła, drewna lub pleksy, dzięki której odgrodzimy się od nadmiernego hałasu czy innych rozpraszaczy. Dodatkowo przestrzeń do pracy warto wypełnić osobistymi akcesoriami - ulubioną rośliną czy ramką ze zdjęciem. Taki zabieg sprawi, że szybko zauważymy zwiększenie zadowolenia z wykonywanej pracy.
Ład, skład i porządek
W domowym biurze musimy pamiętać o stałym utrzymywaniu porządku. Pracując z domu, zapominamy o tej zasadzie i już po kilku tygodniach na naszym biurku piętrzą się stosy papierów czy kubków po kawie. W takim otoczeniu ciężko o odpowiedni poziom koncentracji. Aby utrzymywanie porządku było łatwe i przyjemne warto zaprzyjaźnić się z biurowymi akcesoriami, w których łatwo przechowamy niezbędne dokumenty, korespondencję czy najważniejsze zapiski. Segregatory i teczki to must have każdego domowego biura.
Stworzenie przytulnego i inspirującego biura nie jest trudnym zadaniem. Kilka prostych zasad pomoże nam łatwo zaaranżować kreatywną przestrzeń, w której praca będzie samą przyjemnością.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Czym kierować się przy wyborze folii do laminowania? kwi 27, 2024
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Filtry prywatyzujące na ekran – jak działają? kwi 01, 2024
- Ewidencja przebiegu pojazdu dla firm: Jak zorganizować i utrzymać dokładność danych? mar 29, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply