-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Druki - sprawdź, czy masz wszystkie potrzebne
Wydrukowane i gotowe do wypełnienia formularze, nazywane również drukami, są obecnie popularne nie tylko w urzędach, ale również w firmach czy też domach. Skracają czas uzupełniania danych, są zawsze pod ręką i podnoszą efektywność w wykonywaniu obowiązków służbowych czy załatwianiu potrzebnych spraw. Sprawdź, czy masz pod ręką najważniejsze z nich, a jeśli nie – kup kilka sztuk na Pasażu Biurowym.
Potrzebne druki
W zależności od prowadzonej działalności, branży czy też obowiązującego prawa, w różnych miejscach będą nam potrzebne różne dokumenty. Istnieje jednak gama druków, które mogą być przygotowane wcześniej, a ich kilka kopii powinno zawsze znajdować się w gotowości do użycia. Dotyczą one spraw, które obowiązują praktycznie w każdym urzędzie czy też firmie. Tego typu druki można nabyć nawet na użytek domowy i mieć przy sobie w razie załatwiania pilnych spraw.
Druk umowy
Podpisywanie umów, zawieranie ich czy wypowiadanie należy do najczęstszych czynności, jakie wykonuje się w każdej firmie, niezależnie od branży. Dotyczy to w szczególności przedsiębiorstw o dużej rotacji pracowniczej, a także podmiotów, które świadczą usługi kupna i sprzedaży. Druki umowy przydadzą się również w domu, jeśli bardzo często sprzedajemy rzeczy przez Internet bądź prowadzimy własną działalność gospodarczą i zatrudniamy pracowników na krótki okres czasu.
Druk wniosku
Składanie wniosków to obecnie już nie tylko domena urzędów. W wielu firmach nienależących do Skarbu Państwa możemy wnioskować m.in. o urlop, rozpatrzenie danej sprawy bądź udzielenie dostępu do danego sektora lub konkretnych informacji. Na tego typu okoliczności warto wyposażyć się w druki wnioskowe. Większość z nich sporządzonych jest w sposób uniwersalny, który pozwala na uzupełnienie niemal dowolnymi informacjami.
Druk ewidencyjny
Szczególnym rodzajem druku, z którego korzystają przede wszystkim pracownicy są druki ewidencyjne. Dotyczyć mogą obecności w pracy, inwentaryzacji produktów bądź nabytych usług lub towarów w ramach pełnionych obowiązków służbowych. Tego typu druki pojawić się mogą na stanowiskach pracowniczych, ale również w pomieszczeniach kierowników zmiany, menadżerów zespołów oraz liderów działów.
Jak sprawdzić, czy mam potrzebne druki?
Aby sprawdzić, czy dokumentacja w Twoim domu lub przedsiębiorstwie jest w porządku i zawiera wszystkie potrzebne druki, musisz prowadzić ewidencję dokumentów. Możesz robić to samodzielnie lub przydzielić do tego konkretnego pracownika. W inwentaryzacji stanu dokumentów pomóc mogą specjalne programy komputerowe lub cykliczne przeglądy danych. Jeśli chcesz zaś uzupełnić niezbędne druki, koniecznie odwiedź nasz sklep internetowy Pasaż Biurowy. Znajdziesz na nim najpotrzebniejsze, gotowe formularze, w tym m.in.:
- listy przewozowe,
- druki umów, ewidencji oraz wniosków,
- księgi podatkowe,
- raporty,
- zgłoszenia reklamacyjne.
Wiele z nich przyda Ci się do prowadzenia działalności, inne będą doskonałe w przypadku, gdy prowadzisz sklep internetowy. Jeszcze inne będą kapitalne podczas wizyt w urzędach czy szkołach.
Powiązane produkty
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply