-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Dlaczego warto wyposażyć biuro w oczyszczacz powietrza?
Walczy się o czyste powietrze na zewnątrz i w domu, a co z miejscem pracy? Wbrew pozorom to w nim można być bardziej narażonym na zanieczyszczenia niż gdziekolwiek indziej. Oto powody, dlaczego warto wyposażyć biuro w oczyszczacz powietrza.
Pozbędziesz się niekorzystnych wirusów, bakterii i grzybów
Im więcej osób w biurze, tym więcej szkodliwych bakterii i wirusów. W domu bywa inaczej, szczególnie jeśli sam wiesz gdzie i ile sprzątasz. Eksperci oszacowali, że nawet 1/3 biurowego powietrza to niekorzystne mikroby. Niektóre z nich mogą wywoływać reakcje alergiczne, chorobotwórcze lub toksyczne. Kolejnym silnym siedliskim bakterii są klawiatury komputerów. Niewiele osób czyści je regularnie. Niektórzy twierdzą, że na klawiaturach jest ich o kilkadziesiąt procent więcej niż w publicznych toaletach. Na szczęście, z niekorzystną mikroflorą powietrza w biurach, poradzi sobie oczyszczacz powietrza IDEAL. Usunie 99,7% zanieczyszczeń, tj. pyłki, roztocza, alergeny, dym papierosowy, bakterie oraz chemiczne opary i nieprzyjemne zapachy.
Nawilżysz powietrze
Pracownicy biur zmagają się często z bardzo suchym powietrzem. Spowodowane jest przede wszystkim działającą klimatyzacją, ale także licznymi urządzeniami elektronicznymi czy „podkręconym” kaloryferem w trakcie zimy. Nienawilżone powietrze wzmaga problem suchości skóry i spojówek (wywołany przez długotrwałą pracę przed monitorem) oraz infekcje górnych dróg oddechowych. Doskonałym rozwiązaniem jest wybranie urządzenia, jakim jest oczyszczacz powietrza z nawilżaczem IDEAL. Dodatkowo, wyposażony jest w specjalny ponad 8 litrowy zbiornik na wodę, do którego możesz dodać olejki eteryczne, roztaczające przyjemną woń w biurze.
Zastąpisz rośliny
W biurze, inaczej niż w większości domów, jest o wiele mniej roślin. Udowodniono, że istnieje mnóstwo gatunków kwiatów oczyszczających powietrze. Należą do nich, m.in. paprotka, dracena, begonia, skrzydłokwiat czy sansewieria. Niestety, nie każde biuro może pozwolić sobie na ich hodowanie w znacznej ilości. Szczególnie, jeśli nie wyznaczy się osób, mających opiekować się kwiatami (w tym regularnie je podlewać). Na szczęście, oczyszczacz powietrza IDEAL skutecznie zastąpi roli rośliny w odświeżaniu otoczenia.
Poprawisz samopoczucie pracowników
Oczyszczacze powietrza w biurze poprawią samopoczucie pracowników. W jaki sposób? Nie tylko poprzez wskazane powyżej nawilżenie i oczyszczenie powietrza z toksyn i nieprzyjemnych zapachów, ale także dzięki neutralizacji jonów dodatnich. Co to takiego? Otóż wszystkie urządzenia elektroniczne w biurze (typu laptopy, drukarki, telefony czy komputery) wytwarzają jony dodatnie. Zbyt duże ich natężenie powoduje senność i zmęczenie. Pewnie odczułeś w pracy to niejednokrotnie i próbowałeś się ratować niejedną kawą. Niestety pomoże to tylko na krótko. Oczyszczone powietrze wprowadzi do powietrza jony ujemne, które wprowadzą balans. Ukoją nerwy, a Ty poczujesz się znacznie lepiej i będziesz mógł oddać się efektywnej pracy. Możesz dodatkowo wybrać oczyszczacz powietrza z funkcją jonizacji, które zmniejszy nieprzyjemne elektryzowanie się.
Czyste powietrze to zbawienny wpływ na organizm człowieka. Z pewnością potrzebujesz go wszędzie, ale znacznie bardziej w biurze niż w domu. Dzięki niemu będziesz mógł skupić się na pracy i poczuć się lepiej.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak organizować przestrzeń biurową za pomocą odpowiednich mebli? kwi 20, 2024
- Klękosiad zamiast klasycznego fotela biurowego lut 17, 2024
- Zwiększ swój komfort pracy dzięki ergonomii z marką Kensington lip 19, 2023
- Pojemnik na kable - idealne rozwiązanie dla biura i miejsca pracy maj 10, 2023
- Zdrowie i komfort pracy przed monitorem - jak wybrać idealną podstawkę? kwi 07, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply