-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Co może się przydać podczas biurowych burz mózgów i prezentacji?
Burze mózgów skutecznie udoskonalają podejmowanie decyzji grupowych. Prezentacje to z kolei znakomity sposób na czytelne i atrakcyjne przedstawienie pomysłów czy oferty firm. Co może się przydać podczas biurowych burz mózgów i prezentacji?
Flipchart magnetyczny, klasyczny lub tablica
Jednym z podstawowych elementów na prezentowanie i zapisywanie projektów w firmie jest tablica. Odchodzi się od tych kredowych na rzecz magnetycznych – o wiele bardziej ekonomicznych i „czystszych” w użytkowaniu. Bardziej kompaktowy jest flipchart magnetyczny lub tradycyjny – z wymiennymi arkuszami papieru. Zarówno do jednego i drugiego, warto wyposażyć biuro w niezbędne akcesoria, tj. blok do flipchart’u, zestaw do tablic (gąbka, marker, spray), płyn do czyszczenia tablic. Może się przy tym przydać magnetyczny uchwyt na markery, który pomoże utrzymać porządek i zachować pisaki zawsze w tym samym miejscu.
Flipchart przenośny
Świetnym rozwiązaniem szczególnie dla osób mobilnych jest flipchart przenośny. Umożliwi Ci przenoszenie z pokoju do pokoju lub zabranie ze sobą w podróż (np. na pracownicze imprezy integracyjne). W sam raz na prezentacje pomysłów w trakcie szkoleń i konferencji. Regulowane i poręczne uchwyty umożliwiają zamontowanie go w niemal każdym miejscu. A po jego powierzchni z łatwością można pisać każdymi flamastrami. Warto jednak zabrać ze sobą magnesy, by za ich pomocą przypinać ważne myśli z burzy mózgów.
Tablica korkowa
Innym pomysłem jest tablica korkowa. Można wykorzystać ją na kilka sposobów. Jednym z nich jest powieszenie tablicy w korytarzu biura, w którym pracownicy będą zostawić karteczki z inspiracjami, ilekroć te przyjdą im do głowy. Kolejnym sposobem jest powieszenie jej w miejscu spotkań zespołów i wykorzystanie do stworzenia mapy myśli i pomysłów. Oczywiście przydadzą się do tego pinezki i małe karteczki.
Podkłady do pisania
Burza mózgów to nie tylko zapisywanie pomysłów na jednej wspólnej tablicy. Dobrym rozwiązaniem jest również rozdanie pracownikom podkładów do pisania, na których będą mogli zapisywać pomysły swoje i swoich kolegów, po to, by wykonać samodzielną próbę wytypowania optymalnego rozwiązania. Podkłady zapewniają również komfort podczas wykładu, szkolenia czy zebrania. W wygodny sposób można zapisywać na nich myśli, tak, by nic ważnego nie umknęło.
Biurowe burze mózgów i prezentacje to nieodłączne elementy firmowego życia. Na pewno pomocne będą różnego rodzaju tablice kredowe, magnetyczne, flipcharty, w tym przenośne oraz pokłady do pisania, tablice korkowe, różnego rodzaju kartki i karteczki. Dzięki temu, z pewnością uda się wyłonić najlepsze pomysły, które przełożą się na sukcesy biznesowe.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Jak wybrać najlepszą folię do laminowania A4: Praktyczny przewodnik mar 24, 2024
- Praktyczne akcesoria biurowe: spinacze, segregatory, teczki, i inne mar 16, 2024
- Druki akcydensowe - faktura VAT oraz inne wzory. sty 21, 2024
- Podpórki na książki jako prezent: Idealne rozwiązanie dla miłośników literatury cze 20, 2023
- Torba na laptopa vs plecak: Które rozwiązanie jest lepsze dla Ciebie? cze 13, 2023
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply