-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
BHP w biurze - o co trzeba zadbać?
Bezpieczeństwo i higiena pracy (BHP) w biurze to nie tylko jeden z podstawowych obowiązków prawnych każdego pracodawcy, ale również kluczowy element wpływający pozytywnie na dobre samopoczucie, a przy okazji także na odpowiednią efektywność pracowników danej firmy. Warto mieć przy tym świadomość, że współczesne biura często charakteryzują się otwartą przestrzenią i nowoczesnym wyposażeniem, co stwarza nowe wyzwania w zakresie BHP. Oto, o co należy zadbać, aby zapewnić bezpieczne i zdrowe środowisko pracy. Z naszą pomocą zadbasz o przestrzeń biurową.
1. Odpowiednia ergonomia miejsca praca
Jeśli chodzi przestrzeganie zasad BHP w biurze, to spore znaczenie ma także ergonomia pracy. Czyli zadbanie o odpowiednie stanowisko pracy dla każdej osoby. W takiej sytuacji przydatnym meblem będą przede wszystkim regulowane fotele z możliwością regulacji wysokości i oparcia. Pozwala to na dostosowanie miejsca pracy do indywidualnych potrzeb pracownika, minimalizując ryzyko dolegliwości bólowych i dyskomfortu, co może odbić się na zdrowiu. Oczywiście biurka to kolejny mebel, który powinien być odpowiednio dostosowany do pracy z komputerem. Najlepiej, gdy tutaj też jest opcja regulacji, aby umożliwić pracę zarówno siedzącą, jak i stojącą. To nie wszystko. Do Twoich zadań należy też zapewnienie dostatecznego oświetlenia, najlepiej dziennego, a także lamp biurkowych, aby uniknąć zmęczenia oczu.
2. Zapobieganie wypadkom – co trzeba wiedzieć?
Odpowiednie miejsca to nie wszystko. Trzeba także zadbać o bezpieczeństwo w miejscu pracy. Oznacza to regularne sprzątanie i utrzymanie porządku. Ma to na celu zapobieganie potknięciom i upadkom. Zwróć również uwagę na bezpieczne rozmieszczenie kabli. Kable powinny być odpowiednio zabezpieczone i ukryte, aby uniknąć potknięć.
Oczywiście też trzeba pamiętać o wszelkich zasadach przeciwpożarowych i dostosowaniu do wymogów. Wyposażenie biura w gaśnice, wyznaczenie dróg ewakuacyjnych i regularne przeprowadzanie szkoleń z zakresu ewakuacji to podstawa.
W biurze koniecznie musi znajdować się także apteczka.
3. Dbaj o warunki pracy
Jeśli chodzi o zasady BHP, to znaczenie mają także warunki pracy. Chodzi tutaj o przestrzeganie czasu pracy, jak również udzielanie regularnych przerw, aby zapobiegać przemęczeniu i stresowi. Tym bardziej w pracy biurowej, kiedy spędza się wiele godzin przy komputerze chwile patrzenia w dal przez okno są niezwykle ważne.
Dobrym rozwiązaniem będzie też utworzenie przestrzeni do odpoczynku, która pozwala na chwilę relaksu i odstresowania. Warto przy tym wprowadzić rośliny, które poprawiają jakość powietrza i wpływają pozytywnie na samopoczucie.
Pamiętaj także o zapewnienie skutecznej wentylacji lub klimatyzacji, aby utrzymać odpowiednią jakość powietrza, jak również temperaturę. Należy przestrzegać norm pod tym względem, aby pracownicy nie przebywali zbyt gorącym albo za zimnym pomieszczeniu.
Nie zapominaj też o regularnych szkoleń z zakresu BHP, aby wszystkie osoby pracujące były świadome potencjalnych zagrożeń i wiedziały, jak się przed nimi chronić.
Podsumowanie
Przestrzeganie zasad BHP w miejscu pracy to nie tylko obowiązek pracodawcy, ale również inwestycja w zdrowie i dobrostan pracowników, co przekłada się na ich zadowolenie i efektywność w wykonywaniu zadań. Pamiętając o podstawowych zasadach BHP i ergonomii, można stworzyć miejsce pracy, które będzie zarówno bezpieczne, jak i przyjazne dla osób w nim pracujących. Przekonaj się o tym na własnej skórze.
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Czym kierować się przy wyborze folii do laminowania? kwi 27, 2024
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Filtry prywatyzujące na ekran – jak działają? kwi 01, 2024
- Ewidencja przebiegu pojazdu dla firm: Jak zorganizować i utrzymać dokładność danych? mar 29, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply