-
Kategorie produktów
- Meble biurowe
-
Artykuły biurowe
-
Akcesoria biurowe
- Akcesoria do identyfikatorów
- Datowniki i numeratory
- Dziurkacze
- Etui na identyfikatory
- Identyfikatory i holdery
- Identyfikatory stołowe
- Kleje
- Klipy biurowe
- Mechanizmy ściągające
- Nożyczki
- Nawilżacze do palców
- Nośniki danych
- Pinezki i szpilki
- Podkłady do pisania
- Poduszki do stempli
- Przyborniki biurowe
- Rozszywacze
- Spinacze
- Stemple
- Tusze do stempli
- Wizytowniki
- Zaokrąglacze narożników
- Zszywacze
- Zszywki
- Oprawa dokumentów
-
Organizacja dokumentów
- Albumy ofertowe
- Klipsy do archiwizacji
- Koszulki
- Mechanizmy skoroszytowe
- Ofertówki
- Pojemniki na katalogi i czasopisma
- Pojemniki na teczki zawieszkowe
- Pojemniki z szufladami
- Półki na dokumenty
- Pudełka i pudła archiwizacyjne
- Pudła kolorowe
- Segregatory
- Segregatory ofertowe
- Skoroszyty plastikowe
- Skoroszyty z tektury
- Teczki harmonijkowe
- Teczki kartonowe i PCV
- Teczki skórzane i skóropodobne
- Teczki i skoroszyty zawieszane
- Teczki do akt osobowych
- Teczki do podpisu
- Teczki z tektury
-
Akcesoria biurowe
-
Artykuły piśmienne
-
Urządzenia biurowe
-
Wyposażenie biura
-
Wyposażenie
- Akcesoria do tablic
- Antyramy i ramki
- Apteczki
- Gabloty
- Flipcharty i bloki do flipchartów
- Kasetki i sejfy
- Kosze do segregacji
- Kosze na śmieci
- Lampy biurowe
- Maty podłogowe
- Planery
- Podkłady na biurko
- Prezentery do ulotek i katalogów
- Ramki magnetyczne
- Ramki samoprzylepne
- Szafki na klucze i zawieszki
- Stojaki na parasole
- Systemy paneli informacyjnych
- Tabliczki na drzwi
- Tablice suchościeralne i korkowe
- Uchwyty do tabletów
- Wskaźniki do prezentacji
- Zegary
- Ergonomia stanowiska pracy
-
Wyposażenie
-
Papier
-
Pakowanie i magazyn
- Wyposażenie magazynu
-
Etykiety
- Etykiety do drukarek
- Etykiety cenowe
- Etykiety dekoracyjne
- Etykiety do organizowania i archiwizowania
- Etykiety do oznaczania
- Etykiety na listy i koperty
- Etykiety na nośniki danych
- Etykiety na paczki i przesyłki
- Etykiety ochronne i zabezpieczające
- Etykiety ostrzegawcze
- Etykiety uniwersalne
- Karty i wizytówki
- Kieszenie samoprzylepne
- Akcesoria
- Tonery i tusze
-
Artykuły szkolne i kreatywne
- Artykuły spożywcze
-
Środki czystości i higiena
- ERGONOMIA
- PRODUKTY EKOLOGICZNE
- Wyposażenie magazynu
- Marki
Akcesoria, które są niezbędne, gdy przeprowadzasz szkolenia
Efektywne szkolenie jest obecnie cenioną usługą, z której chętnie korzystają różnego rodzaju firmy i instytucje. Rozwijanie kompetencji pracowników leży bowiem w ich szeroko rozumianym interesie biznesowym i prowadzi do lepszych wyników sprzedażowych oraz tworzenia atrakcyjnych ofert dla klientów. Dobry szkoleniowiec poradzi sobie z dotarciem do każdego uczestnika zajęć i przekaże mu swoją wiedzę. Do tego przydadzą się funkcjonale akcesoria, które uatrakcyjnią prelekcję i sprawią, że treść stanie się łatwiejsza do przyswojenia. Dowiedz się, co jest niezbędne, gdy przeprowadzasz szkolenia.
Flipchart na odręczne notatki
Szkoleniowy bardzo często wykorzystują w swojej treści prezentację danych oraz informacji dotyczących kwestii strategicznych dla danej branży. Są to m.in. wykresy, schematy i tabele, które można uzupełniać równolegle do treści wykładu. Odręczne notatki robione na bieżąco pomagają uczestnikom zajęć skupić się na najbardziej istotnych elementach szkolenia i je zapamiętać. Szczególnie osobom, które zaliczają się do tzw. „wzrokowców”. W roli notatnika świetnie sprawdzą się tu wszelkiego rodzaju flipcharty. Jeśli w trakcie szkolenia przedstawiane są treści, które warto zostawić uczestnikom do ponownej analizy i powtórki, warto zdecydować się na flipchart z papierowymi blokami. Wystarczy oderwać zapisaną kartkę, by zaprezentować kolejne informacje bez straty tego, o czym była mowa chwilę wcześniej.
W wyposażeniu mobilnego szkoleniowca, który prowadzi spotkania w miejscu wyznaczonym przez klienta, przyda się przenośny flipchart. Takie akcesorium łatwo zabrać ze sobą w każdą podróż, nie zajmuje dużo miejsca w bagażu i można zawiesić go na każdej powierzchni. Przenośny prezenter z elektrostatyczną z folią, którą można wielokrotnie przyklejać bez ryzyka utraty jej właściwości, utrzyma się na niemal każdej powierzchni. Notatki można robić na niej zwykłymi pisakami.
Bezprzewodowy prezenter z laserowym wskaźnikiem
Współczesne szkolenia bazują na prezentacjach multimedialnych, w których wykorzystuje się różne formy przekazu: treść, obraz i dźwięk. Sprzyja to zapamiętywaniu przekazywanych treści, a to z kolei przekłada się na efektywność szkolenia. Zwłaszcza gdy prędkość przewijania slajdów dostosowywana jest na bieżąco do potrzeb uczestników zajęć, a prowadzący dodatkowo utrzymuje z nimi relację. Podejście do grupy, gdy samodzielnie obsługuje się sprzęt multimedialny, często nie jest możliwe. Szczególnie jeśli prowadzący dodatkowo wskazuje najistotniejsze fragmenty prezentacji. Wsparciem będzie tu bezprzewodowy prezenter multimedialny ze wskaźnikiem laserowym. Niewielkie, ale bardzo funkcjonalne urządzenie bardzo szybko zyska sympatię szkoleniowców. Za pomocą dżojstika lub przycisków pozwala sterować slajdami, włączać i wyłączać ekran odpowiednio do potrzeb, a laserowy wskaźnik skupi uwagę uczestników szkolenia na odpowiednim punkcie. Co ważne, akcesorium ma spory zasięg działania, więc sprzęt multimedialny może być obsługiwany z dowolnego miejsca w sali.
Oczywiście równie przydane mogą być zwykłe kartki papieru, zakreślacze czy długopisy. Wszystko zależy od specyfiki szkolenia. Ważne, aby odpowiednio wcześnie wszystko sobie uszykować – to przepis na sukces!
Powiązane produkty
Powiązane Posty
- Czym kierować się przy wyborze folii do laminowania? kwi 27, 2024
- Kalkulator prosty czy naukowy - które rozwiązanie wybrać? kwi 13, 2024
- Jak dobrać odpowiednią podkładkę pod myszkę do swoich potrzeb - Poradnik kwi 05, 2024
- Filtry prywatyzujące na ekran – jak działają? kwi 01, 2024
- Ewidencja przebiegu pojazdu dla firm: Jak zorganizować i utrzymać dokładność danych? mar 29, 2024
Historia cen tego produktu
- 1. zł w tym vat
-
2. Ostatnia najniższa cena:
zł
-
3. Cena początkowa:
zł
- 1. Aktualna cena produktu.
- 2. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
- 3. Cena początkowa produktu lub jego cena rekomendowana.
Komentarze Cancel Reply